Resultats globals: 16 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 14 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 549.8 KB Las camisas con la marca de Salvador Dalí : aproximación historiográfica de su estrategia creativa, publicitaria y comunicacional / De Vicente Domínguez, Aida María (Universidad de Málaga)
En un mercado saturado de imágenes las marcas adoptan estrategias de comunicación y diseño apoyados en el arte para transmitir los valores del activo artístico y posicionar el producto. Los efectos positivos del art infusion están demostrados pero son escasas las referencias para gestionar el arte como intangible en publicidad. [...]
In an image saturated market, trademarks adopt communication strategies supported by art to transmit their assets' artistic values, and to impact and position their product. Even if the positive effects of art infusion are demonstrated, the guidelines and references to manage art as intangible are few. [...]

2021 - 10.5565/rev/grafica.186
Grafica, Vol. 9 Núm. 17 (2021) , p. 57-66 (Ensayos)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
189 p, 1.3 MB La Enseñanza de la Creatividad en los estudios de Publicidad de las Universidades Españolas : un análisis de los temarios de las asignaturas de Estrategia Creativa, Redacción Creativa, Dirección de Arte y Creatividad Publicitaria. Réplica del estudio de Stuhlfaut y Berman (2009) en Estados Unidos / Alegre Rodríguez, Isam ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A lo largo de esta investigación se describirá de forma exploratoria cómo se está enseñando actualmente la creatividad publicitaria en las universidades españolas en contraposición con las universidades estadounidenses. [...]
2012  

Materials acadèmics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
2 p, 190.4 KB Estratègia Creativa [20675] / Wakefield, Richard M ; Roca, David ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
2.
5 p, 106.2 KB Estratègia Creativa [103143] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Capacitar al alumnado en la refkexión , creación y desarrollo de estratégias creativas aplicables a las marcas que conlleven exito en ventas a corto/medio /largo plazo y paralelamente contruyan personalidad de marca.
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
2 p, 29.0 KB Estratègia Creativa [20675] / Campmany Muñoz, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012-13
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
4.
5 p, 551.3 KB Estratègia Creativa [20675] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1995-96
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
1 p, 243.4 KB Estratègia Creativa [20675] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
6.
2 p, 377.4 KB Estratègia Creativa [20675] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
3 p, 236.5 KB Estratègia Creativa [20675] / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Wakefield, Richard M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
3 p, 238.9 KB Estratègia Creativa [20675] / Wakefield, Richard M ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
3 p, 98.2 KB Estratègia Creativa [20675] / Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011-12
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
10.
3 p, 46.9 KB Estratègia Creativa [20675] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2010-11
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  

Materials acadèmics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.