Resultats globals: 22 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 20 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
292 p, 4.2 MB Les Estratègies d'aprenentatge en un context de composició musical col·lectiva en infants de 7 i 8 anys / Fontdevila Sibat, Irene, autor ; Viladot, Laia, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i Educació Corporal
Històricament, pel conjunt de variables que entren en joc en els mecanismes d'ensenyament i aprenentatge, la definició i categorització del concepte d'estratègia ha esdevingut en sí mateixa un motiu de discussió teòrica abordat per un gran nombre de matèries i d'enfocaments. [...]
Historically, defining learning strategies, as a matter of theory, has been a complex issue for the complexity of operations involved in learning and teaching processes. During the '90, there was a large number of theoretical contributions mostly from cognitive psychology and sociocontructivism perspectives, that assumed that mental representations of the reality started with tools, materials and social meanings and operations through which the knowledge is built. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
149 p, 7.9 MB Ensenyament de l'ús diferencial d'estratègies d'aprenentatge : anàlisi de la incidència dels mapes conceptuals en l'aprenentatge d'estudiants universitaris / Pérez i Cabaní, M. Lluïsa ; Monereo i Font, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
Vegeu TMLPCresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
4 documents

Materials acadèmics 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 90.3 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
2.
4 p, 2.9 MB Estratègies d'aprenentatge en processos educatius [26971] / Monereo Font, Carles ; Sánchez Busqués, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
3 p, 2.1 MB Estratègies d'aprenentatge en processos educatius [26971] / Monereo Font, Carles ; Sánchez Busques, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
Estratègies d'aprenentatge en processos educatius [26971] / Monereo Font, Carles ; Sánchez Busqués, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]
   
5.
6 p, 88.2 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
6 p, 88.2 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
7.
6 p, 32.9 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
8.
6 p, 110.1 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
9.
6 p, 111.1 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2013-14  
10.
6 p, 19.6 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Materials acadèmics : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.