Resultats globals: 8 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
129 p, 12.0 MB El marketing en el consumo colaborativo : De estrategias de consumidor a estrategias de peers. Capturando el valor de recursos inactivos / Mata Morales, Alba ; Valli Casado, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En una societat on s'estimula el consum i on els béns són molt accessibles, les plataformes de consum col·laboratiu basades a compartir o intercanviar recursos estan tenint un èxit sense precedents. [...]
En una sociedad donde se estimula el consumo y donde los bienes son muy accesibles, las plataformas de consumo colaborativo basadas en compartir o intercambiar recursos están teniendo un éxito sin precedentes. [...]
In a society where people are encouraged to consume and where goods are quite accessible, sharing platforms based upon sharing or exchanging resources are achieving unyielding success. Part of their success is due to their capability to seduce a huge number of users that use the platform. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
149 p, 15.5 MB Comunicació i solidaritat en temps de crisi : estratègies de comunicació a Internet de les organitzacions solidàries catalanes / Castelló Fabregat, Núria ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn social i econòmic marcat per una forta crisi econòmica, la importància de les entitats socials a Catalunya es fa més evident que mai. En aquest context, les organitzacions no lucratives es veuen obligades a adaptar-se de forma molt ràpida a l'entorn. [...]
En un entorno social y económico marcado por una fuerte crisis económica, la importancia de las entidades sociales en Cataluña se hace más evidente que nunca. En este contexto, las organizaciones no lucrativas se ven obligadas a adaptarse de forma muy rápida en el entorno. [...]
In a social and economic environment marked by a serious economic crisis, the importance of social institutions in Catalonia is more evident than ever. In this context, non-profit organizations are forced to adapt very quickly to the environment. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
7 p, 115.4 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 113.5 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar L'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
6 p, 90.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar a los alumnos de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
4 p, 199.4 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García Muñoz, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
5.
6 p, 90.0 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
5 p, 109.7 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.