Resultats globals: 6 registres trobats en 0.04 segons.
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
5 p, 106.6 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa Chaparro, Nuria de la ; Guillamon Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
4 p, 103.4 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Guillamón Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
4 p, 102.1 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Rubio Muriel, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
4 p, 102.2 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
4 p, 101.1 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
3 p, 72.8 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.