Resultats globals: 837 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 39 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 688 registres trobats
Fons personals i institucionals, 88 registres trobats
Articles 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
27 p, 467.1 KB Els reptes de la didàctica de l'educació física al grau de primària en anglès : l'aprenentatge de continguts i el desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera / Coral, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article descriu l'estructura del programa d'Educació Física (EF) que s'ofereix en el «Grau d'Educació Primària-Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA). Es presenten les aportacions de l'EF als enfocaments AICLE i a la formació de mestres, i es descriu l'organització de l'assignatura d'EF en l'educació primària en el GEP-DUA. [...]
El artículo describe la estructura del programa de Educación Física (EF) que se ofrece en el «Grado de Educación Primaria-Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI). Se presentan las contribuciones de la EF a los enfoques AICLE y a la formación de maestros y se describe la organización de la asignatura de EF en la educación primaria en el GEP-DUI. [...]
L'article décrit la structure du programme d'Éducation physique (EP) proposé dans le « Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais » (GEP-DUA). Il présente notamment les contributions de l'EP aux approches EMILE et à la formation des enseignants du primaire, et décrit l'organisation de la matière d'EP du primaire dans le cadre du GEP-DUA. [...]
This paper describes the structure of the programme in Physical Education (PE) that is offered as part of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA). The paper presents the contributions of PE to the CLIL approach and to teacher education and it describes the organization of the PE subject area in primary education within the GEP-DUA. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.7
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 91-117  
2.
3 p, 488.2 KB QuaIL, un projecte per potenciar les comunicacions a molt llarga distància mitjançant física quàntica i aprenentatge automàtic / Rosati, Matteo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
A grans distàncies, com les que separen Mart de la Terra, els senyals de llum s'atenuen extremadament i resulta molt difícil transmetre informació òpticament. Matteo Rosati té una beca Marie Skłodowska Curie en el Grup d'Informació Quàntica de la UAB per investigar el potencial de l'aprenentatge automàtic a les tecnologies de comunicació quàntica, i poder millorar la transmissió de missatges a aquesta escala.
2020
UAB divulga, Febrer 2020, p. 1-3  
3.
3 p, 753.5 KB Sedentarisme, pes i insatisfacció personal en l'adolescència, com es relacionen amb l'activitat física? / Añez, Elizabeth (Universitat Autonòma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Aquesta tesi té com objectiu investigar la interrelació de l'activitat física amb la insatisfacció corporal, el temps de pantalla i l'estat de pes en una mostra d'adolescents espanyols. Per això, es van fer dos estudis on es va demostrar que la prevalença de l'activitat física és baixa i que la insatisfacció corporal pot actuar com una barrera per participar en l'activitat física i no com un motivador. [...]
2019
UAB divulga, Febrer 2019, p. 1-3  
4.
18 p, 210.5 KB El profesorado de educación física y su visión sobre los conflictos en una escuela multicultural / Flores Aguilar, Gonzalo (Universitat de Vic) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Soler Prat, Susanna (Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya)
Este trabajo revela las opiniones del profesorado de educación física sobre la imagen social de una escuela multicultural, a nivel de conflictividad, a partir de sus más de cinco años de experiencia laboral en escuelas con un índice superior al 50% de alumnado de origen extranjero. [...]
Aquest treball mostra les opinions del professorat d'educació física sobre la imatge social d'una escola multicultural quant a conflictivitat, a partir dels seus cinc anys d'experiència laboral en escoles amb més del 50% d'alumnat d'origen estranger. [...]
This paper examines the opinions of physical education teachers regarding the social image of a multicultural school in terms of level of conflict. The teachers, who have more than five years of experience in primary schools with over 50% of foreign students, identify the conflicts that occur in the classroom and justify the main causes for them. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.975
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 183-200 (Monográfico)  
5.
11 p, 85.3 KB Gènere en els plans d'estudi del grau de Ciències de l'Activitat Fisica i l'Esport. Una assignatura pendent? / Prat Grau, Maria
2018
Quadern Dones i Esport, Vol. 11 (2018) , p. 46-55  
6.
46 p, 928.5 KB Els textos sobre educación física i esport en llengua catalana des del 1880 fins al 1938 / Torrebadella Flix, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Brasó i Rius, Jordi (Universitat de Barcelona)
Presentem una discussió al voltant de les obres en matèria d'esport, gimnàstica i educació física que es van publicar en llengua catalana entre el període de 1880 i 1938. Aquest treball té com a referència les obres localitzades en estudis bibliogràfics, que ara són analitzades i contextualitzades des del punt de vista de la difusió de la llengua i la literatura catalana. [...]
The following article presents a debate on the literature on sports, gymnastics and physical education published between 1880 and 1938. This paper's research is developed around works found in bibliographic studies which are analyzed and contextualized from the standpoint of the dissemination of Catalan literature and language. [...]

2018 - 10.2436/20.2502.01.83
Llengua & literatura, Núm. 28 (2018) , p. 7-52  
7.
29 p, 817.0 KB Inspección médico-escolar y educación física durante la I Restauración (1875-1931) : alcance y funciones / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona)
A semejanza de otros países, durante la I Restauración se crea y se desarrolla en España una inspección médico-escolar entre cuyas funciones se contemplaban algunas relacionadas con la educación física, tanto propiamente escolar como de las llamadas instituciones complementarias; sus correctos planteamientos iniciales encontraron diversas resistencias que condujeron a la progresiva eliminación de dichas funciones.
As done in another countries, during the Spanish 1st Restoration a medical school inspection was created and developed which among their functions some physical education related ones were provided, both in curricular as in the so-called complementary institutions; their initial correct approaches faced some resistances that leaded to the progressive removal of these functions.

2017
Cabás, Num. 18 (2017) , p. 24-52  
8.
5 p, 596.8 KB Relació entre activitat física i depressió : un estudi pilot / Carmona, Elena ; Grande Pérez, Imma ; Blasco, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
L'activitat física podria ésser considerada com a mesura de la despesa d'energia que realitza un individu. Però, en aquesta demarcació entren en joc altres conceptes que no signifiquen necessàriament el mateix. [...]
La actividad física podría ser considerada como una medida del gasto de energía que realiza un individuo. Sin embargo, en esta demarcación entran en juego otros conceptos que no significan necesariamente lo mismo. [...]

1988
Apunts. Educació física i esports, Núm. 14 (1988) , p. 58-62
2 documents
9.
11 p, 8.5 MB Els recursos i materials didàctics en educació física / Díaz Lucea, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els continguts que a continuació es desenvolupen tracten d'analitzar i classificar els materials i els recursos didàctics propis de l'àrea d'educació física i alhora pretenen establir-ne la funcionalitat a partir de les activitats físiques en què poden ser utilitzats. [...]
1996
Apunts. Educació física i esports, Núm. 43 (1996) , p. 42-52
2 documents
10.
10 p, 8.5 MB La psicologia de l'esport : definició, evolució i relació amb la resta de ciències de l'activitat física i l'esport / Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La psicologia de l'esport és encara una disciplina jove que, en la majoria de països, va obtenir el reconeixement oficial després de la celebració del I Congrés Mundial de Psicologia de l'Esport el 1965. [...]
La Psicología del Deporte es todavía una disciplina joven que, en la mayoría de países, obtuvo su reconocimiento oficial a partir de la celebración del I Congreso Mundial de Psicología del Deporte en 1965. [...]

1990
Apunts. Educació física i esports, Núm. 22 (1990) , p. 11-20
2 documents

Articles : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
32 p, 2.6 MB Recerca sobre l'educació física i l'esport / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Peire Fernández, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona)
Fonaments doctrinals i proposta d'organització de serveis d'investigació i de documentació universitaris sobre educació física.
1982
Jornades sobre l'esport a la Universitat. Esplugues de Llobregat, : 1982  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
27 p, 553.7 KB L'esport i la pràctica de l'activitat física a la ciutat de Barcelona després de 1992 / Batlle, Albert ; Niubò, Martí ; Centre d'Estudis Olímpics
Article d'Albert Batlle i Martí Niubò sobre els hàbits esportius dels Barcelonins i sobre el Pla Estratègic de l'Esport de l'Ajuntament de Barcelona, acabat el 2002, on es suggereix enfortir el capital de l'experiència esportiva aconseguit en els Jocs Olímpics de 1992.
Artículo de Albert Batlle y Martí Niubò sobre los hábitos deportivos de los Barceloneses y sobre el Plan Estratégico del Deporte del Ayuntamiento de Barcelona, finalizado en 2002, donde se sugiere fortalecer el capital de la experiencia Deportiva conseguido en los Juegos Olímpicos de 1992.
Article by Albert Batlle and Martí Niubò about the sporting habits of the people of Barcelona and the Barcelona City Council's Strategic Sport Plan, finalized in 2002, which actually suggests strengthening the sporting experience capital left by the 1992 Olympic Games.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 197-218  

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
67 p, 7.9 MB Educació Física i esport com a eines preventives del bullying escolar. Un banc de recursos per al professorat d'Educació Primària / Vercher Gómez, Marta ; Prat Grau, Maria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
L'objectiu d'aquest treball és aportar una visió general de l'assetjament entre iguals a través de la recerca sistemàtica de recursos sobre el tractament, el coneixement i la prevenció del bullying escolar. [...]
El objetivo de este trabajo es aportar una visión general del acoso entre iguales a través de la búsqueda sistemàtica de recursos sobre el tratamiento, el conocimiento y la prevención del bullying escolar. [...]
The aim of the project is to provide an overview of bullying among equals through the systematic search for resources on the treatment, knowledge and prevention of school bullying. In order to offer proposals for the improvement of the problem, a bank of resources for preventive intervention has been developed for teachers to act from physical-sports activities and transversely in the prevention of bullying in schools.

Universitat Autònoma de Barcelona, maig 2020
Grau en Educació Primària [896]  
2.
37 p, 1.4 MB Opciones de tributación de un empresario individual como persona física o como persona jurídica / Giménez Alfonso, Olga Montserrat ; Berdor Abad, Carlos, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Hoy en día resultaría impensable que un estado no ofreciera un mínimo de servicios públicos a la ciudadanía. Para ello es necesario tener en cuenta, y muchas veces lo olvidamos, que eso supone un coste y que el estado debe buscar sistemas para obtener la financiación necesaria que le permita ofrecer los servicios a sus ciudadanos. [...]
2020
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
2 documents
3.
426 p, 19.0 MB Ensenyar i aprendre l'esport a través de l'aprenentatge cooperatiu : un estudi de cas en l'educació física escolar / Carbonero Sánchez, Laura ; Prat Grau, Maria, dir. ; Ventura Vall·llovera, Carles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Aquesta tesi doctoral analitza un cas d'ús de l'aprenentatge cooperatiu en el procés d'ensenyament i aprenentatge dels continguts d'iniciació esportiva a l'escola primària. Està formada per quatre parts principals: (a) Fonamentació teòrica de la recerca, (b) Metodologia de la recerca, (c) Anàlisi, interpretació i discussió dels resultats, i (d) Conclusions, limitacions i aportacions de l'estudi i línies futures de recerca. [...]
This thesis analyses a case of applying Cooperative Learning in a teaching and learning process of sports initiation contents in Physical Education at primary school. The study is made up of four main parts: (a) research theoretical basis, (b) research methodology, (c) results and (4) conclusions and future research lines. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
49 p, 7.0 MB Recerca de noves aplicacions de dades satel·litals. Anàlisi i projecció de dades en una plataforma física de gestió de riscos (HAToM). En l'àmbit de la Vall de Ruda / Ferràndiz Ensesa, Arnau ; Corbera Simón, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball acadèmic de final de màster descriu els processos i resultats, dins del camp de la teledetecció i prevenció de riscs, desenvolupats en el projecte HAToM, durant l'estada de pràctiques a l'empresa Tinkerers Lab S. [...]
Este trabajo académico de final de máster describe los procesos y resultados, dentro del campo de la teledetección y prevención de riesgos, desarrollados en el proyecto HAToM, durante la estada de prácticas en la empresa Tinkerers Lab S. [...]
This academic Master's thesis describes the processes and results within the field of remote sensing and risk prevention, and was developed in the HAToM project during the course of an internship at Tinkerers Lab S. [...]

2019  
5.
624 p, 14.1 MB Evolución normativa de la educación física escolar en el altofranquismo (1936-1970) / Galera Pérez, Antonio David. ; Solà, Pere, 1945-, dir. ; Torrebadella Flix, Xavier, dir. ; Barrera, Jaume, 1954-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Aquesta tesi cobreix un periode i un àmbit de l'Historia educativa espanyola poc coneguts, com són l'Educació primària que hom va prescriure entre 1936 i 1970 durant la Dictadura franquista, amb especial atenció a l'Educació física i els seus paradigmes educacionals. [...]
Esta tesis cubre un período y un ámbito de nuestra Historia educativa poco conocidos, la Educación Primaria que se prescribió entre 1936 y 1970 durante la Dictadura franquista, con especial atención a la Educación Física y sus paradigmas educacionales. [...]
This thesis covers a little known period and area of the Spanish educational History, the Primary Education as ruled between 1936 and 1970 during the Franco dictatorship, paying special attention to Physical Education and its educational paradigms. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
2 documents
6.
116 p, 1.6 MB Efectivitat d'un programa d'activitat física i dieta coordinat entre Atenció Primària i Salut Mental, per a modificar els factors de risc cardiovascular en pacients amb esquizofrènia, trastorn bipolar o trastorn esquizoafectiu / Masa Font, Roser ; Fernández San Martín, Mª Isabel , dir. ; Mundet i Tudurí, Xavier, dir. ; Selva O'Callaghan, Albert, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
Els pacients amb trastorn mental sever tenen una major prevalença de factors de risc cardiovascular i una menor esperança de vida. El control de l'obesitat i el sedentarisme en pot reduir la morbi-mortalitat. [...]
Patients with a severe mental disorder have a high prevalence of cardiovascular risk factors and a decreased life expectancy. Control of obesity and sedentary lifestyle can reduce the morbidity and mortality. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
7.
255 p, 4.6 MB Efectes d'un programa de rehabilitacio basat en l'exercici aeròbic (PREA) per la millora de la condició física i la qualitat de vida en persones que han patit un ictus / Grau i Pellicer, Montserrat ; Chamarro Lusar, Andrés, dir. ; Medina Casanovas, Josep, dir. ; Serdà, Bernat-Carles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
L'ictus és una de les principals causes de discapacitat física en adults. Aquest pot induir dèficits motors severs, generant una disminució progressiva de la condició física que augmenta la discapacitat i el risc cardiovascular. [...]
Stroke is a leading cause of disability in adults. This can lead to severe motor deficits generating a progressive decrease of physical fitness which increases disability and cardiovascular risk. This disability causes limitations in the ability to walk, to carry out basic daily living activities (ADLs) and in the quality of life (QOL) of stroke survivors. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
11 p, 1.2 MB Monitorització de l'activitat física i del moviment per a la seguretat de persones en situació de risc o vulnerabilitat / Manero Hernandez, Cristian ; Pujol Capdevila, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La societat ha anant canviant i evolucionant acompanyada de les noves tecnologies. Si mirem el comportament de les persones en l'actualitat i el seu model de vida, i la comparem amb èpoques no tan llunyanes podem apreciar com cada cop més es busquen formes d'ajuda pel desenvolupament quotidià per mitjà de les noves tecnologies, doncs s'han convertit en un element gairebé indispensable per a gran part de la població. [...]
Society has been changing and evolving accompanied by new technologies. Looking at the behavior of people today and their stylelife, and compared with times not so distant as we see increasingly look for ways to help the daily development through new technologies, as it has been became an almost indispensable element for a large part of the population. [...]
La sociedad ha ido cambiando y evolucionando acompañada de nuevas tecnologías. Si miramos el comportamiento de las personas en la actualidad y su modelo de vida, y la comparamos con épocas no tan lejanas podemos apreciar como cada vez más se buscan formas de ayuda para el desarrollo cotidiano por medio de las nuevas tecnologías, pues se han convertido en un elemento casi indispensable para gran parte de la población. [...]

2016-02-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
111 p, 1.6 MB Estudi del dolor múscul-esquelètic en dos categories diferenciades de pacients amb lupus eritematós sistèmic sense signes inflamatoris a l'exploració física: artro-miàlgies generalitzades i artràlgies inflamatòries a mans / Torrente Segarra, Vicenç ; Carbonell Abelló, Jordi, dir. ; Selva O'Callaghan, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
En aquesta Tesi Doctoral he analitzat diferents manifestacions múscul-esquelètiques que sovint manifesten els pacients amb Lupus Eritematós Sistèmic, en una àrea metropolitana Mediterrània. Per una banda hem estudiat als pacients amb símptomes de dolor osteoarticular generalitzat, i per una altra banda hem estudiat als pacients amb dolor articular a mans de ritme inflamatori. [...]
This Doctoral Thesis I have completed, I assessed several musculoskeletal manifestations that patients with Systemic Lupus Erythematosus patients from a metropolitan and Mediterranean region often complain. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
184 p, 2.0 MB Relació entre activitat física i índex turmell braç: Estudi epidemiològic poblacional a partir de la cohort artper / Ruiz Comellas, Anna ; Mundet i Tudurí, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
Objectius: Elaborar i validar una Versió Reduïda en Espanyol del qüestionari d'activitat física en el temps lliure de Minnesota (VREM). Posteriorment, s'examina la relació entre l'activitat física en el temps lliure (AFTL) i l'índex turmell braç (ITB) en població general. [...]
Goals: To develop and validate a shorter version (VREM) of the Spanish adaptation of the Minnesota leisure time Physical Activity Questionnaire (CAFM), and in the second phase, to examine the relation between physical activity in leisure time (PALT) and ankle-brachial index (ABI) in general population. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
49 p, 1.7 MB Cerca i gestió de la informació : les principals fonts d'informació en física geologia, matemàtiques i química / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals adreçades als alumnes del doctorat de Ciències (física, geologia, matemàtiques i química).
2019 (Fonts d'informació)  

Materials acadèmics 688 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 111.7 KB Física i Química [44330] / García Viloca, Mireia ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Alvarez Calafell, F. Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències. Inclou dues parts: història de les ciències (4cr) i fonaments de física i química (6cr).
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias. Consta de dos partes: historia de la ciencia (4cr) y fundamentos de física y química (6cr).

2020-21
3 documents
2.
8 p, 119.3 KB Didàctica de la Física i la Química [44313] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Domenech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la física i la química integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y a las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la física y la química integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2020-21
3 documents
3.
4 p, 103.0 KB Treball de Final de Màster [43894] / Ramis Laloux, Yago ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El Treball Final de Màster (TFM) té com a objectiu principal confrontar a l'estudiant amb un cas pràctic de recerca, avaluació i/o intervenció que tingui relació amb les activitats desenvolupades en els mòduls previs del pla d'estudis, amb els mòduls propis de pràctiques externes i amb les línies pròpies de recerca del professorat del màster. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo principal confrontar al estudiante con un caso práctico de investigación, evaluación y/o intervención que esté relacionado con las actividades desarrolladas en los módulos previos del plan de estudio, con los módulos propios de las prácticas externas, y/o con las líneas propias de investigación del profesorado del máster. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
4.
4 p, 102.3 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Cladellas Pros, Ramón ; Chamarro Lusar, Andres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la 1 preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y 1 preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
5.
4 p, 102.1 KB Experiències Professionals en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43892] / Capdevila Ortis, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant conozca diferents experiències professionals en l'àmbit de la psicologia de l'esport i de l'activitat física. En el mòdul que s'interpreta al voltant de 15 professionals amb experiència acreditada, fent un coneixement a l'alumnat diferents aspectes rellevants en la seva tracció, com: els seus estudis i formació; la seva tracció professional, destacant els aspectes més rellevants del CV relacionats amb la disciplina; la dedicació professional relacionada actualment amb la disciplina, detallant el tipus de tarea, el temps de dedicació; l'enfoc teòric i metodològic; el detalle d'altres experiències professionals més impactants o innovadores; o les satisfaccions / insatisfaccions en la pràctica professional.
El Objetivo de este módulo es que el estudiante Conozca diferentes experiencias profesionales en el ámbito de la Psicología del Deporte y de la Actividad Física. En el módulo intervendrán Alrededor de 15 profesionales con experiencia acreditada, Dando a conocer al Alumnado diferentes aspectos relevantes en super trayectoria, como: sobre estudios y formación; super trayectoria profesional, destacándo los aspectos más relevantes del CV relacionados con la disciplina; la dedicación profesional actual relacionada con la disciplina, detallando el tipo de tarea, el tiempo de dedicación; el enfoque teórico y metodológico; el detalle de aquellas experiencias profesionales más impactantes o innovadoras; o las satisfacciones / insatisfacciones en la práctica profesional. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
6.
4 p, 101.0 KB Aplicació d'Instruments d'Avaluació i Tècniques d'Intervenció en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43891] / Ventura Vall-Llovera, Carles ; Cruz Feliu, Jaume ; Ramis Laloux, Yago ; Soriano Gillue, Gerard ; Portillo Morilas, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest mòdul pretén que l'alumnat sigui capaç de: - Conèixer i aplicar els instruments d'avaluació per a la intervenció psicològica aplicada en els àmbits de la 1 - Conèixer i aplicar els instruments d'avaluació per a la intervenció psicològica aplicada en els àmbits de la iniciació esportiva, del rendiment i de l'activitat física saludable. [...]
Este módulo pretende que el alumnado sea capaz de: 1 - Conocer y aplicar los instrumentos de evaluación para la intervención psicológica aplicada en los ámbitos de la iniciación deportiva, del rendimiento y de la actividad física saludable. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
7.
4 p, 101.6 KB Entrenament Psicològic en Esports Específics [43890] / Palmí i Guerrero, Joan Emili ; Portillo Morilas, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant conegui les característiques bàsiques de diferents esports i les propostes d'intervenció psicològica per a cadascun d'ells. L'estudiant tindrà clar, a partir dels coneixements adquirits en els mòduls anteriors, un model base d'intervenció que s'adaptarà a cadascuna de les característiques i requeriments esportius. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante conozca las características básicas de diferentes deportes y las propuestas de intervención psicológica para cada uno de ellos. El estudiante tendrá claro, a partir de los conocimientos adquiridos en los módulos anteriores, un modelo base de intervención que adaptará a cada una de las características y requerimientos deportivos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
8.
4 p, 102.1 KB Assessorament i Tècniques d'Entrenament Psicològic per a Esportistes [43889] / Torregrossa Álvarez, Miquel ; Pallarés Parejo, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius generals d'aquest modul son: descriure i analitzar la carrera de l'esportista des d'una perspectiva global i de desenvolupament treballar les transicions esportives i la carrera dual (combinació d'esport i estduis o treball) treballar el rol de l'entorn de l'esportista en el seu desenvolupament (entrenadors, famílies, ambients) descriure i analitzar temes d'actualitat en psicologia de l'esport (e. [...]
Los objetivos generales de este módulo son: describir y analizar la carrera del deportista desde una perspectiva global y de desarrollo trabajar las transiciones deportivas y la carrera dual (combinación de deporte y estudios o trabajo) trabajar el rol del entorno del deportista en su desarrollo (entrenadores, familias, ambientes) describir y analizar temas de actualidad en psicología del deporte (e. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
9.
4 p, 102.1 KB Activitat Física i Estil de Vida Saludable [43888] / Capdevila Ortis, Lluís ; Sanz Ruíz, Antoni ; Escorihuela Agulló, Rosa Maria ; Chamarro Lusar, Andres ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és oferir als estudiants un coneixement avançat dels models d'investigació en l'àmbit de l'activitat física i de l'exercici en relació amb la salut. Un altre objectiu és proporcionar coneixement sobre el procés d'estrès / recuperació de l'esforç físic que es relaciona amb la salut dels esportistes i amb una adequada adaptació als entrenaments i les competicions.
El objetivo de este módulo es ofrecer a los estudiantes un conocimiento avanzado de los modelos de investigación en el ámbito de la actividad física y del ejercicio en relación con la salud. Otro objetivo es proporcionar conocimiento sobre el proceso de estrés/recuperación del esfuerzo físico que se relaciona con la salud de los deportistas y con una adecuada adaptación a los entrenamientos y las competiciones.

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
10.
5 p, 107.0 KB Iniciació Esportiva: Assessorament a Famílies i Entrenadors [43887] / Ramis Laloux, Yago ; Cruz Feliu, Jaume ; Portillo Morilas, Jesús ; Borrueco Carmona, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant comprengui el paper dels diferents agents que intervenen en la iniciació esportiva (e. g. , famílies, entrenadors, companys, agents esportius) des de l'anàlisi i la comprensió dels processos psicològics implicats en aquesta etapa de carrera. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante comprenda el papel de los diferentes agentes que intervienen en la iniciación deportiva (e. g. , familias, entrenadores, compañeros, agentes deportivos) desde el análisis y la comprensión de los procesos psicológicos implicados en la misma. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents

Materials acadèmics : 688 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 88 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 1.1 MB Sol·licitud-manament de pagament de la Fundació Bosch i Gimpera a El Corte Inglés; adjunta carta, en castellà, de la División Comercial de El Corte Inglés, S.A. a Eloisa (Facultat de Física de la UB) reclamant el dit pagament / Fundació Bosch i Gimpera ; El Corte Inglés (Firma Comercial)
1993  
 Accés restringit a la UAB
2.
4 p, 2.9 MB Quadres de Projectes de Recerca amb Subvenció Específica, de Pere Pascual (asessora i Física) i Nuria Barberán
1982  
 Accés restringit a la UAB
3.
46 p, 24.3 MB Plan Movilizador de la Física de Altas Energías; elaborado por M. Aguilar, A. Ferrer, C. Pajares, Pascual, A. Rodrigo i J. A. Rubio / Aguilar Rico, Mariano ; Ferrer Soria, Antonio
1983  
 Accés restringit a la UAB
4.
14 p, 17.5 MB Llibre d'actes, Actas de las Asambleas de la Sección Local del Grupo Interuniversitario de Física Teórica (GIFT) en la Universidad de Barcelona (UB), manuscrites i signades per G. Madurga (10/10/1972 a 17/06/1974) / Madurga Lacalle, Gonzalo
1972  
 Accés restringit a la UAB
5.
2 p, 798.7 KB Fax de Pere Pascual a Pedro Vallejo (Telefónica, Barcelona) sobre la instal·lació d'una línia punt a punt de 64 Kbit entre el Centre de Física de Benasc i Barcelona / Pascual, Pedro, 1934-2006 ; Compañía Telefónica Nacional de España
2000  
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 481.7 KB Fax de Pere Pascual a Javier Faci (Universitat Rovira i Virgili) sobre les possibilitats de publicar els resultats d'una reunió internacional de Geografia Física / Pascual, Pedro, 1934-2006 ; Faci, Javier
2000  
 Accés restringit a la UAB
7.
4 p, 3.1 MB Fax de Javier Faci (Universitat Rovira i Virgili) a Pere Pascual sobre les possibilitats de publicar els resultats d'una reunió internacional de Geografia Física / Faci, Javier ; Pascual, Pedro, 1934-2006
2000  
 Accés restringit a la UAB
8.
1 p, 777.7 KB Carta del Rector de la UB al Decano de Física comunicant-li el nomenament de Pere Pascual, Juan José de Orús i José María Codina en la Comissió que ha d'estudiar la convalidació de Doctorat cursat per Eduardo Salvador Solé / Universitat de Barcelona. Rectorat ; Universitat de Barcelona. Facultat de Física
1980  
 Accés restringit a la UAB
9.
1 p, 685.2 KB Carta del Rector de la UB al Decano de Física comunicant-li el nomenament de Luis M. Garrido, Pere Pascual i José R. de Francisco en la Comissió que ha d'estudiar la convalidació de Doctorat cursat per Rafael Pons Jaulin Su Seutre / Universitat de Barcelona. Rectorat ; Universitat de Barcelona. Facultat de Física
1979  
 Accés restringit a la UAB
10.
4 p, 1.9 MB Document "carjunio99.doc": Carta escrita per Domènec Espriu a Pere Pascual sobre el Centre de Física de Benasc i altres / Espriu, D. (Domènec) ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1999  
 Accés restringit a la UAB

Fons personals i institucionals : 88 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.