Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
83 p, 4.4 MB Fobias, una primera aproximació del product placement en el teatre / Baena Simoncini, Judit ; Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte d'investigació d'aquest treball tracta sobre l'impacte que te la tècnica publicitaria coneguda com product placement a l'obra de teatre "Fobias". Mitjançant la integració de diversos elements publicitaris a "Fobias" s'investiga l'efecte que produeixen aquests emplaçaments en els espectadors i la capacitat d'identificació d'aquests.
El proyecto de investigación de este trabajo trata sobre el impacto que tiene la técnica publicitaria conocida como product placement en la obra de teatro "Fobias". Mediante la integración de distintos elementos publicitarios en "Fobias", se investiga el impacto que producen estos emplazamientos en los espectadores y la capacidad de identificación de estos.
This project is a research about the impact of product placement in the play "Fobias". By introducing some commercial elements in the play, we find out the effect that produce the product placement in the spectators and their ability of identification.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.