Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
41 p, 3.6 MB Fostering students' learning process through student-generated assessment tools / Ortí López, Isabel ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Teachers have always had the task to evaluate students' learning process and the performance of their assignment or final product. The use of evaluation instruments, in the case of this dissertation study an analytic rubric, not only serves to give a score but also to give feedback to students and a chance for them to improve. [...]
Els professors sempre han tingut la tasca d'avaluar el procés d'aprenentatge dels estudiants i la realització de la seva tasca o producte final. L'ús d'instruments d'avaluació, en el cas d'aquesta tesi una rúbrica analítica, no serveix només per puntuar, sinó també per donar un feedback als estudiants i una oportunitat per ells de millorar. [...]

2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.