Resultats globals: 19 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 18 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 345.0 KB An interview with Ondřej Hník : "For today's school, I cannot imagine any-thing other than innovative literary education" / Schuster, Michal (University Jana Evangelisty Purkyně in Ústí and Labem)
In the educational subject Czech Language and Literature, the present concept of literary education continues to be primarily based on the doctrinal approach reduced to literary history and frontal organizational form of teaching. [...]
A la disciplina Llengua Txeca i Literatura, el concepte actual d'educació literària continua essent fonamentalment basat en un enfocament reduït a història literària i una manera d'ensenyar transmissora del saber. [...]
En la disciplina Lengua Checa y Literatura, el concepto actual de educación literaria continúa siendo fundamentalmente basada en el enfoque de doctrina reducido a historia literaria y a la forma frontal organizacional de enseñar. [...]
Dans la matière Langue tchèque et littérature, la conception actuelle de l'éducation littéraire est toujours dominée par l'approche théorique réduite à l'histoire littéraire et à la méthode de l'enseignement frontal. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1019
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1019 (Interviews)  
2.
10 p, 332.1 KB "Cómo imaginar una vida posible" : el lenguaje social en la obra de Ricardo Piglia / Snoey, Christian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
El objetivo de este trabajo es analizar la idea de lenguaje social en la obra de Ricardo Piglia, partiendo de la base de que el autor argentino propone la reflexión sobre el lenguaje como la manera de trabajar lo político desde la literatura, entendiendo el lenguaje como el lugar en que literatura y política se cruzan. [...]
L'objectiu d'aquest treball és analitzar la idea de llenguatge social a l'obra de Ricardo Piglia, partint de la base de que l'autor argentí proposa la reflexió sobre el llenguatge com la manera de treballar allò polític des de la literatura, entenent el llenguatge com el lloc en que literatura i política es creuen. [...]
The objective of this work is to analyze the idea of social language in the work of Ricardo Piglia, assuming that the Argentine author proposes reflection on language as the way of working the political from literature, understanding language as the place where literature and politics intersect. [...]

2022 - 10.5565/rev/mitologias.915
Mitologías hoy, Vol. 27 (2022) , p. 175-184 (Miscel·lània)  
3.
12 p, 2.1 MB IMAGINE study protocol of a clinical trial : a multi-center, investigator-blinded, randomized, 36-month, parallel-group to compare the effectiveness of motivational interview in rehabilitation of older stroke survivors / Gual, Neus (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Pérez, Laura Mónica (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Castellano-Tejedor, Carmina (Parc Sanitari Pere Virgili (Barcelona, Catalunya)) ; Lusilla-Palacios, Pilar (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Castro, Judith (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Soto-Bagaria, Luís (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Coll-Planas, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Salut i Envelliment) ; Roqué i Figuls, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Salut i Envelliment) ; Vena, Ana Belen (Hospital Universitari Santa Maria (Lleida, Catalunya)) ; Fontecha, Benito (Hospital General de l'Hospitalet) ; Santiago, Jose M. (Hospital General de l'Hospitalet) ; Lexell, Eva Månsson (Lunds Universitet) ; Chiatti, Carlos (Lunds Universitet) ; Iwarsson, Susanne (Skånes universitetssjukhus) ; Inzitari, Marco (Parc Sanitari Pere Virgili (Barcelona, Catalunya))
Rehabilitation pathways are crucial to reduce stroke-related disability. Motivational Interviewing (MI), as a person-centered complex intervention, aimed to empower and motivate, and could be a resource to improve rehabilitation outcomes for older stroke survivors. [...]
2020 - 10.1186/s12877-020-01694-6
BMC geriatrics, Vol. 20 (september 2020)  
4.
18 p, 438.1 KB Emigrar para o outro lado do mar : brasileiras imaginam a Europa / Sacramento, Octávio (Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro)
Instigada pelos media globais, a imaginação de contextos e estilos de vida alternativos é uma prática social cada vez mais (re)corrente. No artigo analiso esta prática entre mulheres brasileiras que se envolvem em relações de intimidade com turistas europeus no bairro balnear de Ponta Negra (Natal, Nordeste brasileiro). [...]
Instigated by the global media, the imagination of alternative contexts and lifestyles is an increasingly (re)current social practice. In the article I analyse this practice among Brazilian women who are involved in intimate relationships with European tourists in the seaside neighbourhood of Ponta Negra (Natal, Northeast Brazil). [...]

2020 - 10.5565/rev/athenea.2324
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 20 Núm. 2 (2020) , p. 2324 (Artículos)  
5.
2 p, 823.2 KB Imagine German Beachcombers / Klein, Jim
1986
Wormwood Review, Vol. 26 Núm. 4, Issue 104 (1986) , p. 128-129  
6.
2 p, 903.2 KB 'Just Imagine Jesus Were with You' / Koertge, Ron
1986
Wormwood Review, Vol. 26 Núm. 3, Issue 103 (1986) , p. 112  
7.
1 p, 180.9 KB Imagine / McCarty, Louis
1966
Wormwood Review, Vol. 6 Núm. 2, Issue 22 (1966) , p. 10  
8.
2 p, 87.1 KB Désirée García, estudiant de la UAB, guanyadora de l'Imagine Express 2015
Désirée García, estudiant del Màster en Metodologia de la Investigació i Bioestadística de la UAB, ha estat una de les persones premiades del concurs Imagine Express. El premi li va ser atorgat juntament amb la resta del seu equip en la categoria de "tema obert" per una aplicació sobre educació vial desenvolupada per al projecte HybridPlay, un dispositiu que transforma els parcs infantils en escenaris per als videojocs per fomentar el joc social, l'activitat física i l'aprenentatge lúdic.
2015
UAB innova, Març 2015, p. 1-1  
9.
1 p, 76.8 KB Dos estudiants UAB pujaran al tren Imagine Express 2015
Désirée García García i Jordi Zanca Soler han estat els ambaixadors de la Universitat Autònoma de Barcelona escollits per participar al programa d'emprenedoria organitzat pel centre de creativitat Imagine.
2015
UAB innova, Febrer 2015, p. 1-1  
10.
1 p, 80.6 KB Arrenca la segona edició del programa Imagine Express
La competició, que té per objectiu potenciar el talent emprenedor en el sector Mobile, enguany ha comptat amb el suport de la Universitat Autònoma de Barcelona a través del Programa UAB-Emprèn.
2015
UAB innova, Gener 2015, p. 1-1  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
36 p, 1.6 MB Com t'imagines la vida amb 30 anys? Joventut, projectes de futur i vida quotidiana / Said Xixons, Hayat ; Tarrés Vallespí, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La següent recerca analitza com algunes variables del context social del jovent es relacionen amb la constitució del projecte de vida, principalment pel que fa a aspectes quotidians (família i temps d'oci). [...]
La siguiente investigación analiza como algunas variables del contexto social de la juventud se relacionan con la constitución del proyecto de vida, principalmente en aspectos cotidianos (familia y tiempo de ocio). [...]
The following research analyzes the link between young people's social context and their life projects, especially the aspects related to everyday life. Through an intersectional lens, there are eleven life projects of young people (aged 18 to 28) documented and analyzed, focusing on their connections to gender, age and social class.

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.