Results overview: Found 20 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 6 records found
Course materials, 7 records found
Articles 3 records found  
1.
9 p, 114.5 KB Embracing digital disruption in translator training : technology immersion in simulated translation bureaus / Buysschaert, Joost (Ghent University) ; Fernández-Parra, María (Swansea University) ; Kerremans, Koen (Vrije Universiteit Brussel) ; Koponen, Maarit (University of Turku) ; Van Egdom, Gys-Walt (Utrecht University / Zuyd University of Applied Sciences)
The aim of the present article is to show how the holistic approach of a "simulated translation bureau" (STB), bringing together many technological skills that would otherwise be taught separately in isolated course units, succeeds in familiarising translation students with the new ways of working and with new technologies.
L'objectiu d'aquest article és demostrar que l'enfocament holístic d'un "despatx de traducció simulat", que treballa conjuntament diverses competències tecnològiques que en un altre context s'haurien d'ensenyar per separat en unitats aïllades, permet que l'alumnat de traducció es familiaritzi amb les noves maneres de treballar i amb noves tecnologies.
El objetivo del presente artículo es demostrar que la aproximación holística de un "despacho de traducción simulado", que engloba el trabajo de varias competencias tecnológicas que en otro contexto tendrían que enseñarse por separado en unidades aisladas, permite que el alumnado de traducción se familiarice con las nuevas formas de trabajar y con nuevas tecnologías.

2018 - 10.5565/rev/tradumatica.209
Tradumàtica, Núm. 16 (2018) , p. 125-133 (Tradumàtica dossier)  
2.
14 p, 135.6 KB Una apuesta por el cambio en las series de ficción : la realidad virtual como estrategia narrativa al servicio de la inmersión del espectador / Paíno Ambrosio, Adriana (Universidad de Salamanca) ; Rodríguez Fidalgo, Mª Isabel (Universidad de Salamanca)
Los avances tecnológicos han revolucionado la forma de crear y de consumir productos de entretenimiento, dando lugar a nuevas fórmulas que mezclan los soportes tradicionales con los digitales. Dentro del contexto ficcional, las series ahora exploran fórmulas que permiten a los espectadores participar en la historia, generando nuevas experiencias que terminan convirtiéndolos en cocreadores de dichos contenidos. [...]
Els avenços tecnològics han revolucionat la forma de crear i de consumir productes d'entreteniment i han donat lloc a noves fórmules que barregen els suports tradicionals amb els digitals. Dins el context de ficció, les sèries ara exploren fórmules que permeten als espectadors participar en la història i generar noves experiències que acaben convertint-los en cocreadors d'aquests continguts. [...]
Technological advances have changed the way that people create and consume entertainment products with new formulas that mix traditional and digital media. Television series are exploring forms that allow viewers to participate in the stories and create new experiences that end up converting them into co-creators of the content. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3105
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 1-14 (Articles)
2 documents
3.
16 p, 508.0 KB Immersió / Andrés, Maria Mercè ; Enrech Triviño, Montserrat ; Pujol Bosch, Maria Teresa ; Ribera i Vall, Mª Dolors
El concepte de pressió s'introdueix a 2n d'ESO com a força que realitza un cos sobre una superfície. A 4t d'ESO, el concepte s'esten a la força que líquids i gasos realitzen en diferents punts a causa del seu pes. [...]
2013
Recursos de física, Núm. 12 (Tardor 2013)  

Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
5 p, 27.4 KB Curricular heritage languages: dual-language immersion schooling as a solution for catalonia's english-knowing school-age population / Stone, John (Universitat de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 345-349  
2.
5 p, 27.6 KB El pla d'immersió lingüística a secundària : opcions metodològiques i línies formatives / Alba Roma, Núria (Generalitat de Catalunya. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics) ; Mayans Balcells, Pere (Generalitat de Catalunya. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 315-319  

Books and collections 2 records found  
1.
10 p, 241.6 KB El pla per a l'actualització del programa d'immersió lingüística a Catalunya (2007-2013) / Mayans Balcells, Pere (Generalitat de Catalunya) ; Canal Santos, Imma (Generalitat de Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 311-320  
2.
9 p, 193.5 KB Línies de formació de la nova immersió en català a Catalunya / Canal Santos, Imma (Generalitat de Catalunya) ; Mayans Balcells, Pere (Generalitat de Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 285-293  

Research literature 6 records found  
1.
97 p, 12.6 MB Gamificació per generar consciència : immersió en la realitat de les persones refugiades de Palestina a través d'un escape room. Projecte: "Avui lluny és més a prop" / Palomino Pérez, Elena ; Pando López, Núria ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones refugiades són aquelles que fugen de conflictes i es veuen en l'obligació de deixar enrere el seu país per a buscar acollida en territori internacional. És indispensable l'exercici de consciència en la societat. [...]
Las personas refugiadas son aquellas que huyen de conflictos y se ven en la obligación de dejar atrás su país para buscar acogida en territorio internacional. Es indispensable el ejercicio de conciencia en la sociedad. [...]
Refugees are those who flee conflicts and are forced to leave their country behind to seek refuge in international territory. The exercise of conscience in society is essential. This project is based on creating an immersive experience through an escape room. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
69 p, 2.0 MB Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing : immersion through creative language [the Stranger Things case] / Garrido, Olga ; Oncins Noguer, Estel·la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les característiques lingüístiques dels Subtítols per a Persones Sordes i amb Discapacitat Auditiva (SPS), posant un especial èmfasi en la seva creativitat. [...]
El objetivo de este estudio es explorar las características lingüísticas de los Subtítulos para Personas Sordas y con Discapacidad Auditiva (SPS), poniendo un especial enfoque en su creatividad. En concreto, buscamos determinar cómo la creatividad lingüística de los SPS que describen música y efectos de sonido puede afectar la experiencia de disfrute. [...]
The objective of this study is to explore the linguistic characteristics of Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) with a focus on its creativity. Specifically, the study aims to ascertain how the use of linguistic creativity in the description of music and sound effects affects enjoyment. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Traducció Audiovisual [1349]  
3.
292.5 KB Adaptacions dels cetacis a la immersió / Prieto Fernández, Núria ; Domingo, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Els cetacis són un grup d'animals que s'han adaptat a un estil de vida exclusivament aquàtic. Dues d'aquestes adaptacions inclouen la resposta a la immersió dels mamífers i la termoregulació, les quals revisarem en aquest treball.
Los cetáceos son un grupo de animales que se han adoptado a un estilo de vida exclusivamente acuático. Dos de estas adaptaciones incluyen la respuesta a la inmersión de los mamíferos y la termorregulación, las cuales revisaremos en este trabajo.
Cetaceans are a group of animals that have adapted to an exclusively aquatic lifestyle. Two of these adaptations include the mammalian dive response and thermoregulation, which we will review in this work.

2022
Grau en Veterinària [955]
2 documents
4.
37 p, 1.1 MB Immersió en la cultura i les tradicions de Sicília i la seva llengua siciliana, a través d'una anàlisi dels problemes de traducció de dialectes i llengües regionals a Itàlia / Catalano, Federica ; Andreu Lucas, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En el present treball es tracta el tema de la llengua parlada a la meva terra d'origen, Sicília, i de la seva riquesa lingüística deguda sobretot a les diferents poblacions històriques que en els segles van estar dominant aquesta illa de la Mediterrània. [...]
En el presente trabajo se trata el tema de la lengua hablada en mi tierra de origen, Sicilia, y de su riqueza lingüística debida sobre todo a las diferentes poblaciones históricas que en los siglos estuvieron dominando esta isla del Mediterráneo. [...]
The subject of this work is the language spoken in my homeland, Sicily, and its linguistic richness mainly due to the different historical populations that in the centuries were dominating this island of the Mediterranean. [...]

2017
Grau en Traducció i Interpretació [1203]  
5.
30 p, 381.1 KB La immersió lingüística a Catalunya. : Evolució política i social del català en l'àmbit de l'ensenyament / Pacheco Oliveras, Cristina ; Segarra, Mila, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball té com a objectiu estudiar l'evolució política i social de la llengua catalana en l'àmbit de l'ensenyament des de principis del segle XX fins a l'actualitat. S'hi mostra el procés que seguí la Immersió Lingüística a Catalunya, les diverses lleis rellevants que hi hagué- Villar Palasí (1970); Normalització Lingüística (1983); LOGSE (1990), Llei de Política Lingüística (1998), l'Estatut d'Autonomia (2006), LEC (2009) i LOMCE (2013)-, com afectaren a la situació del català i com ho veié la societat i els mitjans de comunicació.
2015
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]  
6.
96 p, 9.9 MB Processos de composició escrita i programes d'immersió : els canvis de llengua en la interacció per a la composició en L2 / Guasch, Oriol ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
8 documents

Course materials 7 records found  
1.
3 p, 97.2 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Macho Stadler, Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul porta l'estudiant a la frontera de la recerca en Economia. L'estudiant ha de dominar la literatura existent i identif.
This module brings the student to the research frontier in Economics. The student has to master the existing literature and identify interesting open questions to address. The student has a tutor. With the tutor, they meet regularly to discuss the contents of the suggested readings. [...]
Este módulo lleva al estudiante a la frontera de la investigación en Economía. El estudiante debe dominar la literatura existente e identificar preguntas abiertas interesantes para abordar. El alumno tiene un tutor. [...]

2023-24
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]
3 documents
2.
3 p, 96.7 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Pérez Castrillo, Jesús David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul porta l'estudiant a la frontera de la recerca en Economia. L'estudiant ha de dominar la literatura existent i identif.
Este módulo lleva al estudiante a la frontera de la investigación en Economía. El estudiante debe dominar la literatura existente e identificar preguntas abiertas interesantes para abordar. El alumno tiene un tutor. [...]

2020-21
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]
3 documents
3.
3 p, 97.1 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Obiols Homs, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This module brings the student to the research frontier in Economics. The student has to master the existing literature and identify interesting open questions to address. The student has a tutor. With the tutor, they meet regularly to discuss the contents of the suggested readings. [...]
2019-20
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]
3 documents
4.
3 p, 67.2 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Obiols Homs, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This module brings the student to the research frontier in Economics. The student has to master the existing literature and identify interesting open questions to address. The student has a tutor. With the tutor, they meet regularly to discuss the contents of the suggested readings. [...]
2018-19
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]  
5.
3 p, 67.3 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Gambetti, Luca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This module brings the student to the research frontier in Economics. The student has to master the existing literature and identify interesting open questions to address. The student has a tutor. With the tutor, they meet regularly to discuss the contents of the suggested readings. [...]
2016-17
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]  
6.
3 p, 22.9 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Esteban Tavera, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This module brings the student to the research frontier in Economics. The student has to master the existing literature and identify interesting open questions to address. The student has a tutor. With the tutor, they meet regularly to discuss the contents of the suggested readings. [...]
2015-16
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]  
7.
2 p, 41.8 KB Immersió en la Literatura Específica [42853] / Esteban, Susanna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This module brings the student to the research frontier in Economics. The student has to master the existing literature and identify interesting open questions to be addressed. The student has a tutor who has the role of supervising the student's work. [...]
2014-15
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [979]
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.