1.
|
4 p, 101.8 KB |
Projecte de Síntesi I [106593]
/
Valveny Llobet, Ernest ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'objectiu de l'assignatura és desenvolupar un projecte en grup que requereixi aplicar els coneixements adquirits en la resta d'assignatures al disseny i implementació d'una solució a un repte real de l'aplicació de la intel·ligència artificial. [...] The objective of the subject is to develop a project in groups that requires applying the knowledge acquired in the rest of the subjects to the design and implementation of a solution to a real challenge of artificial intelligence application. [...] El objetivo de la asignatura es desarrollar un proyecto en grupo que requiera aplicar los conocimientos adquiridos en el resto de asignaturas al diseño e implementación de una solución a un reto real de aplicación de inteligencia artificial. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 110.3 KB |
Visió i Aprenentatge [106582]
/
Gonzalez Sabate, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aproximadament cada dècada hi ha un tsunami tecnològic que transforma múltiples indústries. La Intel·ligència Artificial (IA) és aquesta onada que arrasa al món tecnològic actual. Si alguna vegada t'has preguntat: com els ordinadors realitzen la detecció de cares en multituds? com les aplicacions de videotrucades desenfoquen el fons o reemplacen el fons amb altres imatges? com es desplacen els cotxes autònoms de forma segura en un entorn urbà? com es segueix la pilota amb tanta precisió en esdeveniments esportius televisats com tennis, futbol i bàsquet? podem saber el tractament de càncer més efectiu a partir de dades multimodals del pacient? podem saber les emocions d'una persona amb un video? com aprenen les màquines? 1 Si hem despertat la seva curiositat, aquest curs és el que necessites. [...] Roughly every decade there is a technological tsunami that transforms multiple industries. Artificial Intelligence (AI) is this wave that sweeps the current technological world. If you have ever wondered: How do computers perform face detection in crowds? how do video calling apps blur background or replace background with other images? How do autonomous cars move safely in an urban environment? How do you track the ball with such precision in televised sporting events like tennis, soccer, and basketball? Can we know the most effective cancer treatment from multimodal patient data? Can we know the emotions of a person with a video? how do machines learn? 1 If we have aroused your curiosity, this course is what you need. [...] Aproximadamente cada década existe un tsunami tecnológico que transforma múltiples industrias. La Inteligencia Artificial (IA) es esta ola que arrasa en el mundo tecnológico actual. Si alguna vez te has preguntado: ¿cómo los ordenadores realizan la detección de caras en multitudes? ¿cómo las aplicaciones de videollamadas desenfocan el fondo o reemplazan el fondo con otras imágenes? ¿cómo se desplazan los coches autónomos de forma segura en un entorno urbano? ¿cómo se sigue la pelota con tanta precisión en eventos deportivos televisados como tenis, fútbol y baloncesto? ¿podemos saber el tratamiento de cáncer más efectivo a partir de datos multimodales del paciente? ¿podemos saber las emociones de una persona con un video? ¿cómo aprenden las máquinas? 1 ¿cómo aprenden las máquinas? Si hemos despertado su curiosidad, este curso es lo que necesitas. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 106.2 KB |
Ment i Cervell I [106578]
/
Coll-Andreu, Margalida ;
Martin Garcia, Elena ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura té per objectiu general que els estudiants comprenguin el funcionament del sistema nerviós i les bases neurals dels processos cognitius, així com les interelacions bidireccionals entre la neurociència i la intel·ligència artificial. [...] The general aim of this course intends that the students understand how the nervous system works, which are the neural bases of cognitive processes, and the bidirectional relationship between neuroscience and artificial intelligence. [...] Esta asignatura tiene como objetivo general que los estudiantes comprendan el funcionamiento del sistema nervioso y las bases neurales de los procesos cognitivos, así como las interrelaciones bidireccionales entre la neurociencia y la inteligencia artificial. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
4.
|
6 p, 110.2 KB |
Xarxes Neuronals i Aprenentatge Profund [106573]
/
Karatzas, Dimosthenis ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura té com a objectiu donar una introducció pràctica als models de xarxes neuronals i l'aprenentatge profund. Els estudiants consolidaran i ampliaran els seus antecedents teòrics, construint sobre assignatures anteriors de aprenentatge automàtic i complementant el coneixement previ amb nous conceptes sobre el disseny de xarxes neuronals, les eines i sistemes d'aprenentatge profund, i les tècniques d'aprenentatge per a aquests models. [...] This subject aims to give a practical introduction to neural network models and deep learning. The students will consolidate and extend their theoretical background, by building on top of previous subjects on machine learning and complementing previous knowledge with new concepts on neural network design, deep learning frameworks, and the training process for such models. [...] Esta asignatura tiene como objetivo dar una introducción práctica a los modelos de redes neuronales y el aprendizaje profundo. Los estudiantes consolidarán y ampliarán sus antecedentes teóricos, construyendo sobre asignaturas anteriores sobre aprendizaje automático y complementando el conocimiento previo con nuevos conceptos sobre el diseño de redes neuronales, las herramientas y sistemas de aprendizaje profundo, y las técnicas de aprendizaje para dichos modelos. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
5.
|
6 p, 110.6 KB |
Anàlisi de Grafs i Xarxes [106567]
/
Lladós Canet, Josep ;
Perez Sola, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Les estructures de grafs són de gran utilitat en representació de dades a partir de les seves relacions. Els grafs son un llenguatge general per descriure i analizar entitats amb relacions/interaccions. [...] Graph structures are very useful in representing data from their relationships. Graphs are a general language for describing and analyzing entities with relations/interactions. They are very useful in the representation and navigation of social networks, modeling of molecules, geographical representation for navigation software, biometrics, knowledge representation, scene representation, etc. [...] Las estructuras de grafos son de gran utilidad en representación de datos a partir de sus relaciones. Los grafos son un lenguaje general para describir y analizar entidades con relaciones/interacciones . [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 108.9 KB |
Fonaments de Programació I [106553]
/
Fornes Bisquerra, Alicia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura pretén oferir una introducció general a la programació. Els objectius generals són: Comprensió del cicle de vida del programari: anàlisi del problema, disseny, implementació i prova. [...] This subject aims to provide a general introduction to programming. The general objectives are: Understanding the life cycle of software: analysis of the problem, design, implementation, and test. Designing algorithms for problem solving, with a rigorous structured programming methodology. [...] Esta asignatura pretende proporcionar una introducción general a la programación. Los objetivos generales son: Comprender el ciclo de vida del software: análisis del problema, diseño, implementación y prueba. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
7.
|
4 p, 103.7 KB |
Probabilitat i Estadística [106552]
/
Farkas, Jozsef Zoltan ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'objectiu de l'assignatura és introduir les eines bàsiques de probabilitat i estadística utilitzades per analitzar dades procedents de fenòmens naturals, experimentals, socials o econòmics. Es prestarà especial atenció a l'ús correcte d'aquestes eines i a la interpretació dels resultats aportant a l'estudiant la formació teòrica requerida. [...] The goal of the course is to introduce the basic tools of probability and statistics used to analyse data coming from either natural, experimental, social or economic phenomena. A special focus will be given to the correct use of these tools and the interpretation of the results by providing the student with the required theoretical background. [...] El objetivo de la asignatura es introducir las herramientas básicas de probabilidad y estadística utilizadas para el análisis de datos procedentes de fenómenos naturales, experimentales, sociales o económicos. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
8.
|
4 p, 102.6 KB |
Fonaments Matemàtics I [106550]
/
Ara, Pere 1959- ;
Zafar, Sundus ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Per tenir una bona formació matemàtica, i per comprendre i resoldre molts problemes en ciència i tecnologia, és essencial entendre profundament la teoria d'Àlgebra Lineal. És necessari aprendre a manipular els objectes d'estudi i a interpretar el seu significat. [...] To get a good mathematical formation, and to understand and solve many problems in science and technology, it is essential to deeply understand the theory of Linear Algebra. It is needed to learn to manipulate the objects of study and to interpret their meaning. [...] Para tener una buena formación matemática, y para comprender y resolver muchos problemas en ciencia y tecnología, es esencial entender profundamente la teoría de Álgebra Lineal. Es necesario aprender a manipular los objectos de estudio y a interpretar su significado. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
8 p, 118.7 KB |
Intel·ligència Artificial [104398]
/
Vanrell Martorell, Maria Isabel ;
Folch, Pau ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
Aquesta assignatura té un caràcter general i introductori al camp de la intel·ligència artificial (IA). Els objectius que es persegueixen són dos: a) familiaritzar l'alumnat en la resolució de problemes d'IA amb les seves particularitats en la representació, l'avaluació i la metodologia específica de resolució, i b) fer que l'alumnat coneixi un ventall de tècniques i algorismes bàsics que permetran solucionar els problemes plantejats i millorar les seves habilitats en programació. [...] This is a subject devoted to introducing the Student to the artificial intelligence (AI) field. Two main objectives are pursuit: a) let the students to learn how resolution of AI problems is performed with their own specificities in representation, evaluation and solving methodologies, and b) let the students to know a wide range of techniques and basic algorithms that allow to solve the proposed problems and improving their programming skills. [...] Esta asignatura tiene un carácter general e introductorio al campo de la inteligencia artificial (IA). Los objetivos principales que se persiguen son dos: a) familiarizar el alumnado en la resolución de problemas de IA con sus particularidades en la representación, la evaluación y la metodología especifica de resolución, y b) hacer que el alumnado conozca un amplio espectro de técnicas y algoritmos básicos que permitan solucionar los problemas planteados y mejorar sus habilidades de programación. [...]
2023-24 Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
|
|