Resultados globales: 72 registros encontrados en 0.04 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 71 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
339 p, 12.2 MB Capacitat de reconeixement i identificació d'una marca comercial, per mitjà de l'olfacte - Memòria olfactiva - Top ten de marques per la seva capacitat de recordació olfactiva / Navalles Villar, Pere ; Soler Pujals, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Pendent.
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  

Materiales académicos Encontrados 71 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 106.9 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
2.
4 p, 105.4 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
3.
4 p, 81.9 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2018-19
1416 [1416]
3 documentos
4.
5 p, 81.6 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Roca Batlle, Monica ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2018-19
1416 [1416]
3 documentos
5.
5 p, 77.1 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Roca Batlle, Monica ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2017-18
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
6.
4 p, 77.7 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2017-18
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
7.
5 p, 77.1 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2016-17
Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
8.
4 p, 27.3 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
2015-16
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
3 documentos
9.
4 p, 102.3 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
2014-15
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
3 documentos
10.
4 p, 103.3 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]
2013-14  

Materiales académicos : Encontrados 71 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.