Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 843.9 KB L'argumentació a classe de ciències i el seu ensenyament / Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Afrontar el repte de promoure l'argumentació a la classe de ciències exigeix implicar els docents en processos de reflexió crítica. Aquesta participació permet donar sentit a les seves concepcions sobre l'argumentació i el seu ensenyament, i facilita l'aplicació de propostes metodològiques amb aquesta finalitat. [...]
Afrontar el reto de promover la argumentación en la clase de ciencias exige implicar a los docentes en procesos de reflexión crítica. Esta participación permite dar sentido a sus concepciones sobre la argumentación y su enseñanza, y facilita la aplicación de propuestas metodológicas con esta finalidad. [...]
The challenge of promoting argumentation in a science class requires teachers to engage in critical reflection processes. This participation allows them to make sense of their conceptions on argumentation and its teaching and facilitates the implementation of methodological proposals that pursue such aim. [...]

2015
UAB divulga, Maig 2015
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.