Resultats globals: 1 registres trobats en 0.38 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
263 p, 1.5 MB La Actividad metacognitiva como desencadenante de procesos autorreguladores en las concepciones y prácticas de enseñanza de los profesores de ciencias experimentales : una propuesta de formación del profesorado / Lucio Gil, Rafael ; Sanmartí, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Las reformas educativas y los enfoques de la formación del profesorado de ciencias experimentales han mostrado tener poca eficacia en Nicaragua, por cuanto se traducen en cambios formales y no en cambios de concepciones y prácticas. [...]
Educational reforms and perspectives in science teacher education have shown little efficiency in Nicaragua, since they result in formal changes and not in changes of conceptions and practices. This reality results in models of teacher education with a technical approach that do not favour teachers' reflection and autonomy. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.