Results overview: Found 1 records in 0.05 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
92 p, 3.4 MB La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer / Rodríguez Bosch, Oriol ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
D'ençà de l'aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s'han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d'opinió i l'entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l'aparició d'Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...]
Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los 'bloggers', especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...]
Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.