Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
28 p, 3.0 MB La comunicación de valores en la publicidad durante la primera oleada de covid-19 en España / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badajoz Dávila, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ruiz Castillo, Erika Marisol. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guajardo Figueroa, Paulina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hernández López, Adriana Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se miden los valores comunicados en la oleada publicitaria que se distribuyó durante la primera etapa crítica de la pandemia de covid-19 en España. La investigación se apoya en la recopilación en línea de 45. [...]
En aquest article es mesuren valors comunicats en l'onada publicitària que es va distribuir durant la primera etapa crítica de la pandèmia de covid-19 a Espanya. La investigació es basa en la recopilació en línia de 45. [...]
This article measures the values communicated in the wave of advertising launched during the first critical stage of the COVID-19 pandemic in Spain. The research is based on 45,000 on-line responses to 1,880 reception tests by 470 Spanish and Latin American recipients. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3361
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 21-48  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.