Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 370.2 KB La educación comparada : breve estudio documental / Montero Espinoza, Victor M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El aspecto "método" es lo más significativo que interesa al investigador educativo de la Educación Comparada. Significativo en cuanto es probadamente un valioso instrumento que ha posibilitado mejoras reales y cualitativas en el desarrollo del fenómeno educativo contemporáneo. [...]
The "method" aspect is the most significant that is of interest to the educational researcher of Comparative Education. Significant in as much as it is demonstrably a useful instrument which has made possible real and qualitative improvements in the development of the contemporary education phenomena. [...]

1983 - 10.5565/rev/educar.560
Educar, N. 3 (1983) p. 169-181  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.