Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.06 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
6 p, 114.6 KB La ficció televisiva de TV3 i la identitat cultural catalana : estudi de cas de la sitcom Plats Bruts / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La majoria de les recerques que s'han dut a terme sobre l'àmbit televisiu s'han dedicat a fer descripcions parcel·lades del mitjà. D'aquesta manera coneixem les rutines productives, l'estructura empresarial de les cadenes, el disseny de la programació, els resultats d'anàlisis qualitatives i quantitatives dels discursos i, en menor grau, trobem estudis sobre el consum televisiu. [...]
Most research on television has focused on compartmented descriptions of the medium. So we learn about production routines, the channels' business structures, programming design, the results of qualitative and quantitative discourse analyses, and even find a few studies on television consumption. [...]

2008
Quaderns del CAC, Vol. 31-32 (2008) , p. 125-130  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.