Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 870.5 KB La formación del profesorado universitario para la implementación de la evaluación por competencias / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cano García, Elena (Universitat de Barcelona)
La evaluación centrada en competencias es uno de los retos que la Declaración de Bolonia supone para el profesorado universitario español. Este cambio en las metodologías docentes requiere por parte del profesorado una actividad de formación permanente. [...]
The competency based assessment is one of the challenges academics have to face in the context. This change of paradigm in the didactic strategies implies new teacher training programs. The present article aim to analyze how the teachers training programs promoted by the universities respond to the academics needs, especially their need to implement a competency based assessment with the students. [...]

2011 - 10.5944/educxx1.15.2.141
Educación XX1, Vol. 15, núm. 2 (2012) , p. 249-270  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.