Resultats globals: 1 registres trobats en 0.07 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 317.7 KB La geografia en els liceus i en els col·legis de França. Rèmores i dinamismes / David, Jean
L'enseignement de la géographie, au Collège et au Lycée en France, est pris entre des pesanteurs et des processus de dynamisation. Les conditions de mise en place de la Geographie scolaire et universitaire restent toujours presentes avec des heritages comme la permanence des liens entre Histoire-Géographie ou celle des théories de Vidal de la Blache. [...]
The teaching of geography in French secondary schools is trapped between inherited borders and dynamizing processes. The circumstances prevailing at the time of the introduction of geography in schools and in the university are still tangible in the forn of inheritances such as the surviving links between History and Geography, or Vidal de la Blache's theories. [...]
La enseñanza de la geografia, tanto en los colegios como en los liceos de Francia, se halla presa entre los lastres del pasado y los procesos de dinamización. Las condiciones en que fue instaurada la geografia escolar se hallan aún presentes en algunas herencias, como la permanencia de la unión geografia-historia o bien las que derivan de las teorias de Vidal de la Blache. [...]
L'ensenyament de la geografia, tant als col·legis com als liceus de França, es troba atrapat entre les rèmores del passat i els processos de dinamització. Les condicions en què fou establerta la geografia escolar hi són encara presents en algunes herències, com la permanència dels lligams entre geografia i historia o bé les que deriven de les teories de Vidal de la Blache. [...]

1992
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 21 (1992) p. 137-146  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.