1.
|
|
2.
|
|
3.
|
203 p, 7.0 MB |
Simplyc : la aplicación que conecta tu vida
/
Ecube MarÍn, Nadia ;
Fernández Blanco, Anna ;
Mata Manzanares, Vanesa ;
Negruta, Raisa ;
Peña Rivas, Paula ;
Serra, Carolina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg de la nostra vida afirmem que no tenim temps i sentim que és difícil coordinar la nostra vida laboral, social i personal. Però sempre hi ha un moment per a tot i així neix Simplyc. Una idea de negoci per simplificar i organizar la teva vida perque puguis arribar a tot. [...] A lo largo de nuestra vida afirmamos que no tenemos tiempo y sentimos que es difícil coordinar nuestra vida laboral, social y personal. Pero siempre hay un momento para todo y ahí es donde nace Simplyc. [...] During our lives, we affirm that we do not have time. It's difficult to make a little space in our schedule to administer our work, personal and social life. But there's a moment for everything, and this is how Simplyc was born. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
202 p, 2.6 MB |
Plan de comunicación para la reapertura de la librería-cafetería Cultura2
/
Puigmartí Franco, Alejandra ;
Sánchez Rodríguez, Elsa ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'un pla de comunicació per a la reobertura de Cultura2, una llibreria-cafeteria amb el propòsit de convertir-se en un referent cultural a la ciutat de Vilanova i la Geltrú. [...] El proyecto se enfoca en la creación de un Plan de Comunicación para la reapertura de Cultura2, una librería-cafetería con el propósito de convertirse en un referente cultural en la ciudad de Vilanova i la Geltrú. [...] The project focuses on the creation of a communication plan for the reopening of Cultura2, a bookstore-cafe with the aim of becoming a cultural reference in the city of Vilanova i la Geltrú. Market research, environment and branding are conducted, along with an effective strategy, visual rebranding, and communication predominantly using owned media.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
194 p, 51.9 MB |
Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana
/
Pradas Miranda, Júlia ;
Rodríguez Hidalga, Rubén ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació. El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación. The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
290 p, 81.6 MB |
Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local
/
Lumbreras Solano, María ;
Muñoz Rodríguez, Paula ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...] El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...] The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
|
8.
|
133 p, 2.9 MB |
Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024
/
Dilmé Collell, Júlia ;
Trull Cabas, Sandra ;
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...] Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...] This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
241 p, 2.8 MB |
Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove
/
Coloma Purroy, Carla ;
Jiménez Nieto, Mireia ;
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla. Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan. This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
275 p, 92.3 MB |
Rebranding y reposicionamiento de la Liga Femenina Endesa
/
Cantero Pujol, Irene ;
Espelt Camps, André ;
Fornaguera Mingueza, Anna ;
Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Per norma general, les competicions femenines de la majoria d'esports segueixen a un segon pla. Així doncs, aquest treball té l'objectiu de donar suport i impulsar la Lliga Femenina Endesa mitjançant l'elaboració d'una estratègia de branding que aconsegueixi reposicionar la competició aprofitant el seu 60 aniversari. [...] Como norma general, las competiciones femeninas de la mayoría de los deportes siguen en un segundo plano. Así pues, este trabajo tiene como objetivo apoyar e impulsar la Liga Femenina Endesa mediante la elaboración de una estrategia de branding que consiga reposicionar la competición aprovechando su 60 aniversario. [...] Generally, women's competitions in most sports are continuously pushed into the background. Therefore, this Final Degree Project aims to support and promote the Liga Femenina Endesa by developing a branding strategy to reposition the competition on its 60th anniversary. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|