Resultados globales: 586 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 43 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 4 registros
Libros y colecciones, Encontrados 14 registros
Documentos de investigación, Encontrados 258 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 266 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 4 registros
Artículos Encontrados 43 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 682.1 KB Emociones, arte y estética en la publicidad / Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació)
Este texto relaciona la estética artística y la estética publicitaria. Ambas llevan a la intensificación de la recepción y a la emoción estética. La mirada estética es menos analítica y supone para artistas y publicitarios un atajo para llegar a las emociones del receptor. [...]
Aquest text relaciona l'estètica artística i l'estètica publicitària. Ambdues porten a la intensificació de la recepció i l'emoció estètica. La mirada estètica és menys analítica i suposa per a artistes i publicitaris una drecera per arribar a les emocions del receptor. [...]

2011
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Otubre 2011)
2 documentos
2.
8 p, 565.4 KB YouTube com a eina de divulgació formativa del TFG : el cas del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Aquest article proposa l'ús de YouTube com a eina de divulgacióformativa de les activitats vinculades als TFG del Grau dePublicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma deBarcelona. En concret, recull aquest plantejament formatiu através de la creació de videotutorials, alhora que busca impulsarla participació activa dels estudiants i els brinda un paperprotagonista en el seu propi procés de formació, en proposarlosque produeixin vídeos per a la presentació i defensa delsseus TFG.
Este artículo propone el uso de YouTube como herramienta de divulgación formativa de las actividades vinculadas a los TFG del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
This article proposes the use of YouTube as a tool of formativedissemination of the activities associated with the final projectin the bachelor's in Advertising and Public Relations at theAutonomous University of Barcelona. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420937
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 47-54 (Tema monogràfic)
3 documentos
3.
2 p, 3.8 MB Història i goig de la publicitat / Vall, Toni, 1979- (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'empresari Marc Martí conserva al seu museu la col·lecció d'arts gràfiques i publicitat més important de l'Estat.
2023
Ara, Núm. 4405 (29 Gener 2023)
Ara diumenge, Núm. 457 (29 Gener 2023) , p. 10-11  
4.
1 p, 153.0 KB L'exemplar de La Publicitat : Les notícies tres dies després / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2014
Sàpiens, Núm. 148 (2014) , p. 36  
5.
6 p, 382.0 KB Història de la publicitat de Catalunya / Freire Sánchez, Alfonso (Universitat Abat Oliba CEU)
La obra Història de la publicitat de Catalunya (Serra, 2021) relata, contextualiza y expone los principales hitos y acontecimientos de la publicidad catalana desde sus inicios (en el siglo XIX) hasta nuestros días, lo que supone una documentación de casi 150 años de historia; una misión literaria que nunca se había documentado y narrado con este grado de detalle, profundidad y exactitud. [...]
The book Història de la Publicitat de Catalunya (Serra, 2021) recounts, contextualizes and exposes the main milestones and events of Catalan advertising from its beginnings in the 19th century to the present day, which represents a documentation of almost 150 years of history; a literary mission that has never before been documented and narrated with this degree of detail, depth and accuracy. [...]
Obra ressenyada: Carolina SERRA (ed. ), Història de la publicitat de Catalunya. Barcelona: Sàpiens, 2021.

2023 - 10.5565/rev/qp.382
Questiones publicitarias, Vol. 6 Núm. 31 (2023) , p. 25-30 (Reseñas)  
6.
18 p, 354.9 KB The representation of phenotypic diversity in audiovisual advertising in Spain : professional perspectives and implications for the cultural dynamics of inclusion / Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Visual and audiovisual advertising is an influential social language that transforms representations of reality into cultural references, with direct implications for the perception of diversity. However, despite its impact on the fabric of society, few studies have tackled the representation of phenotypic variability in advertising by combining academic and professional perspectives on the phenomenon in Spain. [...]
La publicitat visual i audiovisual és un llenguatge social influent que transforma les representacions de la realitat en referents culturals, amb implicacions directes per a la percepció de la diversitat. [...]
La publicidad visual y audiovisual es un lenguaje social influyente que transforma las representaciones de la realidad en referentes culturales, con implicaciones directas para la percepción de la diversidad. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3401
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 131-148 (Miscellaneous)  
7.
18 p, 199.9 KB Anuncios en aplicaciones de juegos : análisis de la publicidad que reciben los menores cuando juegan utilizando el móvil / Feijoo, Beatriz (Universidad Internacional de La Rioja) ; Sádaba, Charo (Universidad de Navarra) ; Blanco, María (Universidad Internacional de La Rioja)
La presencia de contenidos comerciales en espacios de juego digital consumidos por menores es una realidad consolidada y creciente. Por dicho motivo, el objetivo de este artículo es registrar y analizar el tipo de publicidad que reciben los niños de 10 a 14 años cuando juegan con aplicaciones de videojuegos en su teléfono móvil y comprobar cómo interactúan con ella. [...]
La presència de continguts comercials en espais de joc digital consumits per menors és una realitat consolidada i creixent. Per això l'objectiu d'aquest article és registrar i analitzar el tipus de publicitat que reben els infants (10-14 anys) quan juguen a aplicacions de videojocs en el seu telèfon intel·ligent i comprovar com hi interactuen. [...]
The presence of commercial content in digital games played by children is an increasingly well-established phenomenon. The aim of this paper is to analyse the type of advertising that children aged 10 to 14 years are exposed to when they play videogame apps on their smartphones, and to monitor how they interact with them. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3497
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 95-112 (Articles)  
8.
24 p, 866.0 KB El diari La Publicitat des d'una perspectiva fotoperiodística : una aportació en el context de l'exposició universal i la Guerra Civil espanyola / Ferré, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L'objecte d'aquest treball és el diari La Publicitat des d'un vessant fotoperiodístic, amb l'objectiu de donar a conèixer un aspecte que fins ara no s'ha analitzat mai. Des d'una perspectiva de la història de la fotografia en premsa a Catalunya, s'abordaran dos moments específics: el primer, entre 1928 i 1930 al voltant de l'Exposició Universal, i el segon, entre 1936 i 1939 durant la Guerra Civil. [...]
El objeto de estudio de este trabajo es el diario La Publicitat desde la perspectiva del fotoperiodismo, con el objetivo de dar a conocer un aspecto que hasta ahora no se ha analizado nunca. Desde el punto de vista de la historia de la fotografía en prensa en Cataluña, se abordaran dos momentos específicos: el primero, entre 1928 y 1930 en torno a la Exposición Universal, y el segundo, entre 1936 y 1939 durante la Guerra Civil. [...]
The object of this paper is the newspaper La Publicitat seen through a photojournalistic point of view. The objective is to shed light into an aspect that has never been analyzed before. From a perspective of the history of photography and press in Catalonia, two specific moments will be addressed: the first, between 1928 and 1930, around the Universal Exhibition; the second, between 1936 and 1939 during the Spanish Civil War. [...]

2018 - 10.2436/20.1001.01.188
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Núm. 29 (2018) , p. 169-192  
9.
18 p, 353.9 KB Sonic identity and audio branding elements in Spanish radio advertising / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona.)
The emotional potential of sound is an excellent resource for companies and institutions seeking to test new ways of communicating with their stakeholders through the senses. However, there are still few organizations that include sound as a conveyer of their corporate identity. [...]
El potencial emocional que té el so és un recurs excel·lent per a les empreses i institucions que busquen testar noves vies de comunicació amb els seus públics interessats a través dels sentits. [...]
El potencial emocional que tiene el sonido es un excelente recurso para las empresas e instituciones que buscan testar nuevas vías de comunicación con sus públicos de interés a través de los sentidos. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3330
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 103-119  
10.
6 p, 492.4 KB Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció / Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.

2022 - 10.5565/rev/qp.372
Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15  

Artículos : Encontrados 43 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 4 registros  
1.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
2.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker : "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documentos
3.
1 p, 52.2 KB Exemple d'aprenentatge basat en un projecte (ABP). Estudi de la percepció que tenen els nens de la publicitat : de l'aula a la publicació del projecte / Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Psicologia i Comunicació Publicitària (GIPCP))
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 4es : 2007  
4.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d'autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte d'elaboració de materials virtuals d'autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l'objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d'alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Libros y colecciones Encontrados 14 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
16 p, 6.6 MB La crítica teatral de Domènec Guansé a "La Publicitat" i a "La Rambla" (1931-1936) / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Estudi sobre la crítica teatral de Domènec Guansé a les capçaleres "La Publicitat" i "La Rambla" durant els primers anys republicans.
Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat (PAMSA), 2013
Miscel·lània Jordi Bruguera, vol. 1, 2013, p. 147-168  
2.
30 p, 186.5 KB El cos, la sexualitat, la salut, la imatge, la publicitat / Ros i Rahola, Rosa
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 126-155  
3.
36 p, 366.7 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Publicitat i Relacions Públiques / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2002-
6 documentos
4.
16 p, 1.4 MB La indústria de la publicitat / Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació)
La indústria publicitària a Catalunya viu en constant renovació per trobar la millor manera de posar en contacte els anunciants amb el públics, en un context de canvi de les formes de producció i de consum dels mitjans de comunicació i dels continguts audiovisuals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 225-240  
5.
22 p, 1.3 MB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Crisi econòmica i reestructuració continuen marcant la realitat de la indústria publicitària a Catalunya en el bienni 2011-2012. Després del lleuger parèntesi que va suposar l'any 2010, continua la davallada de la inversió publicitària, en termes globals i en relació al PIB. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 75-96  
6.
8 p, 75.4 KB La publicitat : Adaptar-se als nous mitjans / Rom Rodríguez, Josep A. 1963- (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
L'autor reflexiona sobre el fet que més de cent anys de relats publicitaris en diaris, ràdios i televisions han trencat la màgia entre les marques i els espectadors. La publicitat convencional ja no es comunica de manera adequada amb els seus públics, que tenen nous comportaments. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 291-298  
7.
20 p, 148.8 KB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Prat Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La crisi econòmica encetada el 2007 ha provocat una forta contracció de la demanda publicitària, que se suma als canvis en les estratègies dels anunciants i a la reestructuració de la indústria de la comunicació per dibuixar una situació que es pot descriure com de crisi en el sistema publicitari, tant per les difi cultats més conjunturals que s'afronten com pels canvis estructurals que s'estan produint. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 99-118  
8.
24 p, 1.2 MB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquest capítol analitza el mercat de la publicitat a Catalunya, el segon de l'Estat per volum d'inversió i dimensió de la indústria publicitària. En un moment marcat per la crisi econòmica que afecta de ple les inversions publicitàries, el text ofereix algunes claus per valorar l'impacte que pot tenir sobre la viabilitat dels mitjans de comunicació catalans. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 89-112  
9.
6 p, 35.9 KB De com la publicitat està mudant la pell / Lorente, Joaquín (Euro RSCG World Wide) ; Ferré, Teresa, trad.
L'activitat publicitària està immersa en un procés de transformació radical -segons el parer de l'autor d'aquest capítol- que afecta tots els seus components, en bona part a causa de l'augment de les possibilitats comunicatives del moment actual. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 271-276  
10.
19 p, 104.3 KB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquest capítol analitza el mercat de la publicitat a Catalunya, un dels més importants de l'Estat. El text analitza la inversió en mitjans catalans -amb la premsa que en concentra el gruix, seguida de la televisió i la ràdio- i identifica quins són els principals anunciants catalans, que en conjunt representen la cinquena part de la inversió a tot l'Estat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 85-103  

Libros y colecciones : Encontrados 14 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 258 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
96 p, 2.6 MB Análisis de la autopresentación de los estudiantes universitarios chinos de 18 a 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin / Zhang, Fangfei ; Gutiérrez García, María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objectiu d'aquesta investigació és analitzar l'autopresentació d'estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en els vídeos de Xiaohongshu i Douyin. A través de l'anàlisi de continguts de vídeos seleccionats i entrevistes amb usuaris universitaris xinesos, s'han observat les característiques dels vídeos d'aquest grup determinat. [...]
El objetivo de esta investigación es analizar la autopresentación de estudiantes universitarios chinos de entre 18 y 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin. A través del análisis de contenidos de videos seleccionados y entrevistas con usuarios universitarios chinos, se han observado las características de los videos de este grupo determinado. [...]
The objective of this research is to analyze the self-presentation of Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin. The characteristics of videos from this specific group have been observed through the analysis of selected video content and interviews with Chinese university users. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
123 p, 10.6 MB Análisis de contenidos de Twitch que replican a la televisión lineal / Pallarès Sampietro, Francesc ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció de les plataformes SVoD ha canviat les regles del entreteniment oferint alternatives a la televisió lineal tradicional, o potser no les ha canviat del tot. En aquest TFM s'analitzaran un seguit de continguts emesos a la plataforma Twitch. [...]
La irrupción de las plataformas SVoD ha cambiado las reglas del entretenimiento ofreciendo alternativas en la televisión lineal tradicional, o quizás no las ha cambiado del todo. En este TFM se analizarán una serie de contenidos emitidos a la plataforma Twitch. [...]
The emergence of SVoD platforms has changed the rules of entertainment by offering alternatives to traditional linear television, or perhaps it has not changed them at all. In this TFM it would be analised a series of contents broadcasted on the platform Twitch. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
203 p, 7.0 MB Simplyc : la aplicación que conecta tu vida / Ecube MarÍn, Nadia ; Fernández Blanco, Anna ; Mata Manzanares, Vanesa ; Negruta, Raisa ; Peña Rivas, Paula ; Serra, Carolina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg de la nostra vida afirmem que no tenim temps i sentim que és difícil coordinar la nostra vida laboral, social i personal. Però sempre hi ha un moment per a tot i així neix Simplyc. Una idea de negoci per simplificar i organizar la teva vida perque puguis arribar a tot. [...]
A lo largo de nuestra vida afirmamos que no tenemos tiempo y sentimos que es difícil coordinar nuestra vida laboral, social y personal. Pero siempre hay un momento para todo y ahí es donde nace Simplyc. [...]
During our lives, we affirm that we do not have time. It's difficult to make a little space in our schedule to administer our work, personal and social life. But there's a moment for everything, and this is how Simplyc was born. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
202 p, 2.6 MB Plan de comunicación para la reapertura de la librería-cafetería Cultura2 / Puigmartí Franco, Alejandra ; Sánchez Rodríguez, Elsa ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'un pla de comunicació per a la reobertura de Cultura2, una llibreria-cafeteria amb el propòsit de convertir-se en un referent cultural a la ciutat de Vilanova i la Geltrú. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de un Plan de Comunicación para la reapertura de Cultura2, una librería-cafetería con el propósito de convertirse en un referente cultural en la ciudad de Vilanova i la Geltrú. [...]
The project focuses on the creation of a communication plan for the reopening of Cultura2, a bookstore-cafe with the aim of becoming a cultural reference in the city of Vilanova i la Geltrú. Market research, environment and branding are conducted, along with an effective strategy, visual rebranding, and communication predominantly using owned media.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
194 p, 51.9 MB Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana / Pradas Miranda, Júlia ; Rodríguez Hidalga, Rubén ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació.
El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación.
The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
290 p, 81.6 MB Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local / Lumbreras Solano, María ; Muñoz Rodríguez, Paula ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...]
The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
181 p, 2.8 MB "BECARIXS X UN CAMBIO" : creación de una plataforma para la reforma del sistema de prácticas universitarias / Fuster Esteva, Teresa ; Gayà Català, Joan ; Luján Bellon, Cecilia Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es planteja la creació d'una plataforma amb l'objectiu de millorar les condicions de les pràctiques universitàries. Aquesta, compta amb una recerca prèvia sobre el marc legal que les envolta i un posterior pla de comunicació per a donar-la a conèixer.
En el presente trabajo se plantea la creación de una plataforma con el objetivo de mejorar las condiciones de las prácticas universitarias. Esta, cuenta con una investigación previa sobre el marco legal que las envuelve y un posterior plan de comunicación para darla a conocer.
In this work we propose the creation of a platform with the objective of improving the conditions of university practices. It has a previous investigation on the legal framework that surrounds them and a subsequent communication plan to make it known.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
133 p, 2.9 MB Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024 / Dilmé Collell, Júlia ; Trull Cabas, Sandra ; Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...]
Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...]
This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
241 p, 2.8 MB Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove / Coloma Purroy, Carla ; Jiménez Nieto, Mireia ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla.
Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan.
This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
275 p, 92.3 MB Rebranding y reposicionamiento de la Liga Femenina Endesa / Cantero Pujol, Irene ; Espelt Camps, André ; Fornaguera Mingueza, Anna ; Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per norma general, les competicions femenines de la majoria d'esports segueixen a un segon pla. Així doncs, aquest treball té l'objectiu de donar suport i impulsar la Lliga Femenina Endesa mitjançant l'elaboració d'una estratègia de branding que aconsegueixi reposicionar la competició aprofitant el seu 60 aniversari. [...]
Como norma general, las competiciones femeninas de la mayoría de los deportes siguen en un segundo plano. Así pues, este trabajo tiene como objetivo apoyar e impulsar la Liga Femenina Endesa mediante la elaboración de una estrategia de branding que consiga reposicionar la competición aprovechando su 60 aniversario. [...]
Generally, women's competitions in most sports are continuously pushed into the background. Therefore, this Final Degree Project aims to support and promote the Liga Femenina Endesa by developing a branding strategy to reposition the competition on its 60th anniversary. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 258 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
74 p, 3.2 MB Cerca i gestió de la informació : Fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
Panorámica de los principales recursos de información en Periodismo, Comunicación Audiovisual y Publicidad.

2024 (Fonts d'informació)
10 documentos

Materiales académicos Encontrados 266 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 400.3 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar les funcions, capacitats i habilitats del planner en el desenvolupament estratègic de la comunicació publicitària i de relacions públiques. Analitzar el valor de l'estratègia en el plantejament dels plans de comunicació de les marques, i també la seva importància dins del desenvolupament de l'activitat professional.
Objetivos: Identificar las funciones, capacidades y habilidades del planner en el desarrollo estratégico de la comunicación publicitaria y de relaciones publicas. Analizar el valor de la estrategia en la elaboración de los planes de comunicación de las marcas, así como su importancia para el desarrollo de la actividad profesional.
Objectives: Identify the functions, capabilities and skills of the planner in the strategic development of advertising communication and public relations. Analyze the value of the strategy in the development of brand communication plans, as well as its importance for the development of professional activity.

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
2.
3 p, 359.9 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Danes Vilallonga, Arantza ; Places Fernando, Mireya ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Aprendre les eines per a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en un entorn digital. Identificar les diferències de perfils, comportament i evolució dels usuaris digitals. [...]
Objetivos: Aprender las herramientas para diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en un entorno digital. Identificar las diferencias de perfiles, comportamiento y evolución de los usuarios digitales. [...]
Objectives and Contextualisation: Learn the tools to design, plan and manage marketing actions in a digital scenario. Identify different profil·les, behaviors and evolution of digital users. Determine the specificities and tàctics used to plan in Advertising and PR in a digital environment. [...]

2013-14
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
3.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
4.
4 p, 103.2 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Monclus Blanco, Ana Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball. [...]
This module attends to provide the particular tools for the approach of a scientific research project, to define its aims, to identify the appropriate methods and resources to cover them and to establish a work plan. [...]
En este módulo se trabajan las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
5.
9 p, 120.0 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Blasco Duatis, Marc ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
This module belongs to the Communication matter and it is qualified as fundamental within the Advertising and Public Relations Bachelor Degree. It is believed there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication matter, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva en tres de las cinco asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
6.
5 p, 107.0 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Gutierrez Gonzalez, Yurena ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
The purpose of this subject is to improve the ability of analysis and production of texts for the media both in their oral and written variety. At the end of the course, students should know the main characteristics of a series of textual models, which will allow them to apply this knowledge to the composition of texts in Spanish.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
7.
7 p, 112.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Diez Jimenez, Mercedes ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
8.
7 p, 112.9 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre, Armand ; Serra Folch, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
Objectives The course is taken in the first year and belongs to the "Communication" training block. From this subject the students will reach fundamental objectives of the Degree in Advertising and Public Relations, which will allow them to be able to: -To convey information, ideas, problems and solutions on the activity of Advertising and Public Relations. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
9.
6 p, 110.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
10.
7 p, 107.8 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 266 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 4 registros  
1.
1 p, 153.0 KB L'exemplar de La Publicitat : Les notícies tres dies després / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2014
Sàpiens, Núm. 148 (2014) , p. 36  
2.
20 p, 2.1 MB Cuatro diarios catalanistas frente la rebelión militar de julio de 1936. La Veu de Catalunya, Treball, La Humanitat y La Publicitat / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo analiza el contenido político de cuatro diarios y su evolución ante el golpe de estado militar. Se estudian La Veu de Catalunya, el gran diario conservador que será incautado por la Generalitat en el primer mes de la guerra y posteriormente de titularidad anarquista ; Treball, marxista del PSUC ; La Humanitat, el periódico gubernamental d'ERC y La Publicitat de ACR, a lo largo de la segunda quincena de julio de 1936 en la confrontación de las fuerzas republicanas convencionales parlamentariamente -ERC y ACR- y las nuevas que irrumpen en el vacío de poder que provoca el levantamiento militar -FAI-CNT y PSUC-. [...]
Cet article analyse le contenu de quatre quotidiens catalans et la façon dont ils évoluent lorsque se produit le coup d'Etat militaire du 18 juillet 1936. Les journaux étudiés sont : La Veu de Catalunya, le grand quotidien conservateur saisi par la Generalitat au cours des premiers mois de la guerre et qui sera quelques mois après contrôlé par les anarchistes ; Treball, le quotidien marxiste du Partit Socialista Unificat de Catalunya ; La Humanitat, le journal progouvernemental d'Esquerra Republicana de Cataluña ; La Publicitat contrôlé par Acción Catalana Republicana. [...]
The political content of four newspapers is analyzed in comparison at their position in front of the military coup. Four newspapers are studied: La Veu de Catalunya, the relevant conservative newspaper that would be impounded by the Generalitat in the first month of war and, after that, had an anarchist ownership; Treball, Marxist from the PSUC party; La Humanitat, the newspaper of the Government of ERC (leftist party); and La Publicitat of ACR. [...]

2016 - 10.4000/argonauta.2432
El Argonauta español, Núm. 13 (2016)  
3.
1 p, 504.3 KB Presentació : dossier "La Publicitat" / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2018
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Num. 29 (2018) , p. 39  
4.
38 p, 651.3 KB "La Publicitat" durant la Guerra Civil (1936-1939). Periodisme entre dos focs / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
L'article s'ocupa de la situació de "La Publicitat" durant el període bèl·lic de 1936 a 1939 exposant, a través del mateix periòdic i de bibliografia específica, una panoràmica del contingut, des de la perspectiva periodística, no pas política, i de la història del diari en el període citat. [...]
2019
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Núm. 29 (2018) , p. 131-168  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.