Resultats globals: 35 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 8 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 24 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
6 p, 78.9 KB Aprendizaje y desarrollo profesional : Presentación del monográfico / París Mañas, Georgina (Universitat de Lleida) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona)
Presentación del monográfico Aprendizaje y desarrollo profesional: de la investigación innovadora a la intervención innovadora.
Presentació del monogràfic Aprenentatge i desenvolupament professional: de la investigació innovadora a la intervenció innovadora.
Presentation of the monograph Professional learning and development: From innovative research to innovative intervention.

2022 - 10.5565/rev/educar.1524
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 7-17
2 documents
2.
16 p, 186.0 KB Pre-service language teachers' perceptions of professional learning and development resulting from Greek as a Foreign Language teaching placements / Andria, Maria (National and Kapodistrian University of Athens)
Language teacher education research has convincingly shown that teaching placements can function as an opportunity for pre-service teachers to connect the theoretical knowledge acquired at university with actual classroom practices. [...]
La recerca sobre la formació de professorat d'idiomes ha demostrat que les pràctiques docents poden funcionar com una oportunitat perquè els professors en formació connectin els coneixements teòrics adquirits a la universitat amb les pràctiques reals a l'aula. [...]
La investigación sobre la formación de profesorado de idiomas ha demostrado que las prácticas docentes pueden funcionar como una oportunidad para que los profesores en formación conecten los conocimientos teóricos adquiridos en la universidad con las prácticas reales en el aula. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1396
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 19-34  
3.
15 p, 244.6 KB Aprendizaje-servicio y desarrollo cívico-social en titulaciones universitarias del ámbito educativo : preparando al alumnado para la práctica de una educación inclusiva / Mella-Núñez, Ígor (Universidade de Santiago de Compostela) ; Quiroga-Carrillo, Anaïs (Universidade de Santiago de Compostela) ; Crespo Comesaña, Julia (Universidade de Santiago de Compostela)
En esta investigación se analiza el potencial que tiene la metodología del aprendizajeservicio (ApS) para desarrollar competencias de carácter cívico-social vinculadas con el ejercicio de una práctica inclusiva en futuros profesionales de la educación. [...]
En aquesta recerca s'hi analitza el potencial que té la metodologia de l'aprenentatge-servei (ApS) per desenvolupar competències de caràcter civicosocial vinculades amb l'exercici d'una pràctica inclusiva en futurs professionals de l'educació. [...]
This research analyzes the potential of service-learning (SL) methodology to develop civic and social competences related to the development of inclusive practice in future educational professionals. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1241
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 363-377 (Monográfico)  
4.
27 p, 467.1 KB Els reptes de la didàctica de l'educació física al grau de primària en anglès : l'aprenentatge de continguts i el desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera / Coral Mateu, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article descriu l'estructura del programa d'Educació Física (EF) que s'ofereix en el «Grau d'Educació Primària-Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA). Es presenten les aportacions de l'EF als enfocaments AICLE i a la formació de mestres, i es descriu l'organització de l'assignatura d'EF en l'educació primària en el GEP-DUA. [...]
El artículo describe la estructura del programa de Educación Física (EF) que se ofrece en el «Grado de Educación Primaria-Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI). Se presentan las contribuciones de la EF a los enfoques AICLE y a la formación de maestros y se describe la organización de la asignatura de EF en la educación primaria en el GEP-DUI. [...]
L'article décrit la structure du programme d'Éducation physique (EP) proposé dans le « Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais » (GEP-DUA). Il présente notamment les contributions de l'EP aux approches EMILE et à la formation des enseignants du primaire, et décrit l'organisation de la matière d'EP du primaire dans le cadre du GEP-DUA. [...]
This paper describes the structure of the programme in Physical Education (PE) that is offered as part of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA). The paper presents the contributions of PE to the CLIL approach and to teacher education and it describes the organization of the PE subject area in primary education within the GEP-DUA. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.7
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 91-117  
5.
25 p, 174.3 KB Estudio de caso de la influencia del aprendizaje electrónico móvil en el desarrollo de la comunicación y el lenguaje con un niño con TEA / Jiménez Lozano, María Dolores (CEIP San José de Calasanz (Yecla, Múrcia)) ; Serrano Sánchez, José Luis (Universidad de Murcia) ; Prendes Espinosa, María Paz (Universidad de Murcia)
En este estudio de caso se analiza, desde una perspectiva educativa, la influencia del uso de una tableta y las aplicaciones en el desarrollo del lenguaje y la comunicación de un niño que presenta trastorno del espectro autista. [...]
En aquest estudi de cas, s'hi analitza, des d'una perspectiva educativa, la influència de l'ús d'una tauleta tàctil i les aplicacions mòbils en el desenvolupament del llenguatge i la comunicació d'un nen que presenta trastorn de l'espectre autista. [...]
This case study analyzes the effect of using a tablet and apps on the communication and language development of a child with autism spectrum disorder (ASD) from an educational perspective. In the first phase of this observational research, a catalog of apps was designed and created to promote the development of communication and language in a student of the open classroom at the San José de Calasanz Pre-School and Elementary School of Yecla, Murcia. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.782
Educar, Vol. 53 Núm. 2 (2017) , p. 419-443 (Temas de investigación)  
6.
19 p, 166.6 KB Learning at work : Researching personal development and competence building in work integration companies / Marhuenda-Fluixá, Fernando (Universitat de València)
The context of our research is Work Integration Enterprises. These hire people who are emerging from processes of social exclusion for a period of between 6 months and three years. In these companies, people work while learning a trade and learning to work, in order to facilitate their entry into the ordinary labour market. [...]
El contexto de la investigación son las empresas de inserción, que contratan entre seis meses y tres años a personas que están saliendo exitosamente de procesos de exclusión social, con el propósito de que trabajen y aprendan un oficio que les permita incorporarse al mercado de trabajo ordinario. [...]
El context de la nostra investigació són les empreses d'inserció, que contracten entre sis mesos i tres anys personal que està aconseguint sortir de processos d'exclusió social, amb la idea que treballin i alhora aprenguin un ofici que els faciliti l'entrada al mercat de treball ordinari. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.801
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 491-509 (Puntos de vista)  
7.
26 p, 880.0 KB La modalidad educativa Blended Learning en las universidades de Iberoamérica : análisis y perspectivas de desarrollo / Turpo Gebera, Osbaldo
Una característica distintiva de la sociedad de la información es la amplia presencia de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) en los procesos educativos. Estas colaboran en la demanda y la satisfacción de las necesidades de los usuarios, mediante un acceso diversificado a las ofertas formativas, sin limitaciones de tiempo ni espacio. [...]
Una característica distintiva de la societat de la informació és l'àmplia presència de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els processos educatius. Aques­tes col·laboren en la demanda i la satisfacció de les necessitats dels usuaris, mitjançant un accés diversificat a les ofertes formatives, sense limitacions de temps ni d'espai. [...]
A distinctive feature of the Information Society is the large presence of Information and Communication Technology (ICT) in educational processes, collaborating with the demand and the satisfaction of user needs, through a diversified access to training offers with no time limit and space. [...]

2012 - 10.5565/rev/educar.38
Educar, Vol. 48, Núm. 1 (gener-juny 2012) , p. 123-147  
8.
19 p, 110.5 KB LEADER en España : desarrollo rural, poder, legitimación, aprendizaje y nuevas estructuras / Esparcia Pérez, Javier (Universitat de València. Departament de Geografia) ; Noguera Tur, Joan (Universitat de València. Departament de Geografia) ; Pitarch Garrido, María Dolores (Universitat de València. Departament de Geografia)
El discurso en torno al cual gira el artículo es que en España la concepción de LEADER como instrumento de desarrollo rural, aún siendo creciente, no debe ocultar aquélla otra que lo concibe como un instrumento de poder político, social y económico. [...]
El discurs al voltant del qual gira l'article és que a Espanya la concepció de LEADER com a instrument de desenvolupament rural no n'ha d'amagar una altra que l'entén com a instrument de poder polític, social i econòmic. [...]
Le débat autour duquel se déroule cet article est que en Espagne la conception de LEADER comme instrument de développement rural ne doit pas cacher une autre qui le conçoit comme un instrument de pouvoir politique, social et économique. [...]
The reasonning in this article is that in Spain the conception of LEADER as a rural development instrument should not hide that other one that conceives it as an instrument of political, social and economic power. [...]

2000
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 37 (2000) , p. 95-113  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
14 p, 2.1 MB Development of a Chess AI and an Interactive Learning Game / Camprubí Casas, Quim ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Chess is one of the most ancient games in humanity's history. It has been studied and explored for centuries, and the resulting knowledge has been stored in books of theory, still used today to teach chess apprentices. [...]
Els escacs són un dels jocs més antics de la història de la humanitat. Han set estudiats i explorats durant segles, i el coneixement resultant ha sigut emmagatzemat en llibres de teoria, utilitzats encara avui dia per entrenar nous aprenents. [...]
El ajedrez es uno de los juegos más viejos de la historia de la humanidad. Ha sido estudiado y explorado durante siglos, y el conocimiento resultante ha sido almacenado en libros de teoría, utilizados aun hoy día para entrenar nuevos aprendientes. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 917.1 KB Creació d'una aplicació web de microaprenentatge amb eines de desenvolupament web Spring, Hibernate i Angular / Ruiz Lara, Alvaro Francisco ; Vergara Carreras, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El micro-aprenentatge és cada vegada més present en els paradigmes d'ensenyament tant educatiu com de desenvolupament de competències de qualsevol àmbit. Per tal d'aprendre tant nous llenguatges i tecnologies com consolidar els coneixements obtinguts al grau, es va decidir la creació d'una aplicació web que permetis a un client (alumne) experimentar un entorn de micro-aprenentatge. [...]
Micro-learning is increasingly present in the paradigms of both educational teaching and skill development in any field. In order to learn new coding languajes and tecnologies as to consolidate the knowledge obtained in the different subjects, it was decided to develop a web app that allowed a client (Student) to experience a micro-learning environment. [...]
El micro-aprendizaje está cada vez más presente en los paradigmas de enseñanza tanto educativa como de obtención de competencias de cualquier ámbito. Por tal de aprender tanto nuevos lenguajes y tecnologías como consolidar los conocimientos obtenidos a lo largo del grado, se decidió la creación de una aplicación web que permitiera a un cliente (Alumno) experimentar un entorno de micro-aprendizaje. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  

Materials acadèmics 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 110.9 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernandez, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
7 p, 118.4 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Alvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Gil Juarez, Adriana ; Weise, Crista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
8 p, 121.1 KB Aprenentatge i desenvolupament II [102084] / Morodo, Andy ; De las Heras Barnadas, Elisabet ; Flores Coll, Marta ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a compulsory core course, which is related to the basic courses of the context of Social and Legal Sciences: Education and Psychology. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 108.7 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernandez, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
7 p, 118.9 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Gil-Juárez, Adriana ; Weise, Crista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
7 p, 119.3 KB Aprenentatge i desenvolupament II [102084] / Morodo, Andy ; Las Heras, Elisabet ; Flores, Marta ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a compulsory core course, which is related to the basic courses of the context of Social and Legal Sciences: Education and Psychology. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 120.1 KB Aprenentatge i desenvolupament II [102084] / Morodo, Andy ; Flores, Marta ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a compulsory core course, which is related to the basic courses of the context of Social and Legal Sciences: Education and Psychology. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 121.3 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
8 p, 120.3 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Weise, Crista ; Fuentes Agustí, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
6 p, 119.7 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.