Resultados globales: 144 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 15 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 117 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 15 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
2 p, 71.9 KB Noticias de los congresos españoles de investigación en didáctica de las ciencias y de las matemáticas / Enseñanza de las Ciencias, Revista (Rosa Borrero Bolaño)
2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2483
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 5-6 (Editorial)  
2.
7 p, 263.5 KB Espai, context i creativitat : aprenentatge de les matemàtiques / Planella, Montserrat (Institut Castell d'Estela (Amer, Catalunya)) ; Vilches, Santi (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Font, Jordi (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Grau, Roger (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Gorriz, Maite (Institut Pla Marcell (Cardedeu, Catalunya))
L'ensenyament de les matemàtiques implica l'adquisició d'habilitats de planificació matemàtica i la capacitat d'identificar les matemàtiques en els contexts. En aquest sentit, l'Aprenentatge Basat en Projectes és una oportunitat perquè les matemàtiques recuperinaquest paper de motor. [...]
Mathematics learning implies the development of planning skills and the ability to identify mathematics in Contexts. Project-Based Learning is an opportunity to give to Mathematics this role as a driving force. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 42-48 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
3.
7 p, 409.7 KB La conjectura i la planificació : aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes / Margelí, Sílvia (Institut de Sils (Girona, Catalunya)) ; Perpinyà, Sílvia (Institut de Sils (Girona, Catalunya)) ; Monsergas, Marisa (Institut Sant Pol de Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Sol, Manel (Institut Vilatzara (Vilassar de Mar, Catalunya)) ; Chiva, Salvador (Institut Les Vinyes (Castellbisbal, Catalunya))
L'aprenentatge de les matemàtiques implica un doble viatge: des de la modelització matemàtica de fenòmens fins a l'aplicació dels models i eines matemàtiques a la resolució de problemes. Ambdues aproximacions impliquen la necessitat d'un context problemàtic com a lloc de partida o d'arribada. [...]
Mathematics learning implies a double journey: from mathematic modeling of phenomena to the application of mathematic models and tools to problem solving. Both approaches need to propose a problematic context as a departure or arrival. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 35-41 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
4.
24 p, 4.0 MB ¿Cómo son los apuntes de matemáticas de un estudiante? Influencia de los elementos matemáticos y sus relaciones / Arce Sánchez, Matías (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las C. Experimentales, Sociales y de la Matemática) ; Conejo Garrote, Laura (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las C. Experimentales, Sociales y de la Matemática) ; Ortega del Rincón, Tomás (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las C. Experimentales, Sociales y de la Matemática)
Esta investigación se desarrolla en tres clases de primero de bachillerato con una metodología tradicional. En ella, comparamos los diferentes tipos de elementos y relaciones expuestos por los docentes con los apuntes que los estudiantes escriben en sus cuadernos. [...]
Aquesta recerca es desenvolupa en tres classes de primer de batxillerat amb una metodologia tradicional. En ella, comparem els diferents tipus d'elements i relacions exposats pels docents amb les anotacions que els estudiants escriuen en els seus quaderns. [...]
This research has been developed in three classrooms of high school students (16- 17 years old) with a traditional methodology. We have compared the different kinds of elements and relations presented by the teachers with the notes written by the students in their notebooks. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1706
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 1 (2016) , p. 149-172 (Investigaciones Didácticas)  
5.
1 p, 97.9 KB Les matemàtiques com a drecera policial / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1127 (8 de gener de 2014) , p. 22  
6.
18 p, 2.2 MB La Natura i les matemàtiques : insectes que saben comptar / Calsina i Ballesta, Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
2015
Materials matemàtics, 2015, p. 1-18  
7.
2 p, 117.6 KB Astronomía, Matemáticas y su enseñanza en la obra de Fray Martín Sarmiento (1695-1772). Aplicaciones didácticas de la historia de las ciencias y las técnicas / Pérez Rodríguez, Uxío (Universidade de Vigo)
En esta investigación se estudian los escritos astronómicos y matemáticos de Fray Martín Sarmiento y se analizan sus propuestas sobre la educación científica de la juventud. También se reflexiona sobre la utilización didáctica de la Historia de las Ciencias y las Técnicas (HCT).
En aquesta recerca s'estudien els escrits astronòmics i matemàtics de Fra Martín Sarmiento i s'analitzen les seves propostes sobre l'educació científica de la joventut. També es reflexiona sobre la utilització didàctica de la Història de les Ciències i les Tècniques (HCT).
In this research, astronomical and mathematical writings of Fray Martín Sarmiento are studied and their proposals on science education of youth are analyzed. It also reflects on the educational use of the History of Science and Technology (HCT).

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1668
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 265-266 (Tesis Didácticas)  
8.
2 p, 124.0 KB Etnomatemáticas en artesanías de trenzado y concepciones sobre las matemáticas en la formación docente / Albanese, Veronica (Universidad de Granada)
Relatamos una investigación doctoral en etnomatemática, presentada como reagrupación de publicaciones,que gira alrededor de dos focos de interés: uno antropológico, relacionado con las matemáticasy formas de pensar matemáticamente que entran en juego en la labor artesanal del trenzado, y otro educativo, respecto a las concepciones que se evidencian en la formación docente (inicial o permanente) sobre la naturaleza de las matemáticas. [...]
Relatem una recerca doctoral en etnomatemàtica, presentada com a reagrupació de publicacions, que gira al voltant de dos focus d'interès: un d'antropològic, relacionat amb les matemàtiques y formes de pensar matemàticament que entren en joc en la labor artesanal del trenat, i un altre educatiu, respecte a les concepcions que s'evidencien en la formació docent (inicial o permanent) sobre la naturalesa de les matemàtiques. [...]
We report a doctoral research ethnomathematical presented as regrouping publications, which revolves around two foci of interest, one anthropological related to math and thinking mathematically that come into play in the craftsmanship braiding, and other education, compared to conceptions which are evident in the (initial or continuing) teacher training about the nature of mathematics. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1614
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 277-278 (Tesis Didácticas)  
9.
4 p, 42.9 KB La formació històrica per a l'ensenyament de les matemàtiques / Massa Esteve, M. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada I) ; Romero Vallhonesta, F. (Universitat Politècnica de Catalunya)
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3696-3699  
10.
27 p, 4.5 MB Citacions al voltant de les matemàtiques / Gasull i Embid, Armengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Jolis Giménez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
En aquest treball es recullen i es tradueixen al català unes quantes citacions de personatges coneguts sobre matemàtiques i ciència així com d'altres citacions fetes per matemàtics o físics. La tria presentada es basa exclusivament en el gust personal dels autors. [...]
2007
Materials matemàtics, 2007, p. 1-27  

Artículos : Encontrados 15 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
282 p, 5.7 MB Matemàtiques i modelització per a les ciències ambientals / Aguadé i Bover, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Les assignatures de matemàtiques del batxillerat científic i tecnològic proporcionen unes eines molt poderoses per emprendre amb èxit estudis científics. L'alumne —si realment assoleix els coneixements que hi ha als programes d'aquestes assignatures— coneix les funcions elementals, la deriva i la integral, els vectors i les matrius. [...]
Bellaterra 2018
3 documentos
2.
46 p, 5.0 MB Lluís Antoni Santaló: discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada al saló de sessions de l'Ajuntament de Girona el dia 13 de juny de l'any 1986 / Santaló, Lluís Antoni ; Girbau, Joan, 1942- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra, Universitat Autònoma de Barcelona, 1986 (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Lluís Antoni Santaló /per Joan Girbau ; Què són les matemàtiques? /per Lluís Antoni Santaló ; curriculum vitae de Lluís Antoni Santaló  


Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
52 p, 897.4 KB Les matemàtiques i el joc exploratori a l'Educació Infantil / Castellà López, Andrea ; Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca s'ha realitzat amb 85 infants de P4 i P5, al taller d'experimentació de l'Escola Marina de Montgat. L'objectiu de la investigació és cercar i analitzar evidències de pensament matemàtic en situacions de joc exploratori lliure i alhora, comprovar si aquestes evidències augmenten gràcies a la interacció dels infants entre ells o amb la interacció amb l'adult.
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
2.
363 p, 5.0 MB Matemàtiques i realitat: les competències en el treball de la mesura a l'ESO / López i Beltran, Mireia ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La present tesi doctoral té com a objectiu aportar una reflexió teòrica així com el corresponent disseny, implementació i avaluació d'una unitat didàctica en termes de competències sobre el treball de la mesura a l'ESO per a fer-ne una posterior anàlisi que permeti aportar informació significativa sobre unes capacitats imprescindibles per als estudiants de l'ESO. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
2 documentos
3.
171 p, 1.9 MB Informe final de resultats : avaluació del Programa de Formació per a l'Ensenyament de les Matemàtiques en pràctica reflexiva / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Belvis Pons, Esther ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Lozano, Verónica
Aquest estudi presenta els resultats de l'avaluació d'un nou programa de formació per a l'ensenyament de les matemàtiques basat en la pràctica reflexiva i dut a terme per la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. [...]
2008  
4.
251 p, 23.0 MB Coneixements i creences sobre la resolució de problemes dels professors i estudiants de professor d'educació primària i secundària: Un estudi sobre la continuïtat en l'ensenyament de les matemàtiques / Giné de Lera, Cèlia ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Matematica i les Ciències Experimentals
És una creença generalitzada del professorat –i avalada també per les investigacions actuals– que tant la relació de l'alumnat amb la matemàtica com l'evolució de la seva competència en aquesta matèria canvien en general de forma negativa al llarg de l'escolarització. [...]
Es una creencia generalizada del profesorado –y avalada también por las investigaciones actuales– que tanto la relación del alumnado con la matemática como la evolución de su competencia en esta materia cambian en general de forma negativa a lo largo de la escolarización. [...]
It is widely accepted among teachers, and also supported by current research, that both the relationship of students with mathematics as well as the evolution of the student's competence in this area changes negatively throughout schooling. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
5.
125 p, 938.3 KB L'Aprenentatge de les matemàtiques com a participació i construcció social en un entorn virtual / Rodríguez Gayarre, Rafael ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aquesta investigació se centra en l'estudi de les interaccions i els efectes que es produeixen entre els alumnes i el seu professor -tutor, fent ús intensiu de les noves tecnologies de la comunicació i la informació. [...]
Esta investigación se centra en el estudio de las interacciones y los efectos que se producen entre los alumnos y su profesor-tutor, haciendo uso intensivo de las nuevas tecnologías de la comunicación e información Los objetivos concretos son: 1. [...]
The following research studies the interactions and the effects produced between students and their teacher/tutor when using new technologies intensively. The main objectives are: 1- To characterize the tutorizing interactions between teacher and student and the effects they have in their early stages of learning 2- To analyze the on the students'progress taking place during the communicative process. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
6.
189 p, 1.8 MB Contribució a l'estudi dels processos de modelització a l'ensenyament/aprenentatge de les matemàtiques a nivell universitari / Gómez i Urgellés, Joan ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Es presenta una experiència de modelització realitzada en alumnes de primers cursos d'enginyeria tècnica. La investigació neix arran de la insatisfacció proporcionada per l'ensenyament tradicional de les matemàtiques. [...]
We present a modelling experience developed with first year students of technical engineering. Our investigation is motivated by the unsatisfactory state of affairs produced by the traditional way of teaching mathematics, namely the lack of applications and the excessive level of formalism. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  

Materiales didàcticos Encontrados 3 registros  
1.
49 p, 1.7 MB Cerca i gestió de la informació : les principals fonts d'informació en física geologia, matemàtiques i química / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals adreçades als alumnes del doctorat de Ciències (física, geologia, matemàtiques i química).
2019 (Fonts d'informació)  
2.
4.9 KB Les Matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Enguany ens hem proposat conèixer de més a prop les dones de la UAB que es dediquen a les matemàtiques. Amb la col·laboració del Departament cadascuna de les doctores fa un presentació sobre la seva especialitat, ens parlen de les seves lectures de referència i ens presenten algunes de les dones matemàtiques capdavanteres. [...]
2006  
3.
3.0 KB Un recorregut pel món de les matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'any 2000 ha estat escollit per la Unió Matemàtica Internacional com l'Any Mundial de les Matemàtiques. Aprofitant aquesta iniciativa la Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries ha elaborat una breu mostra bibliogràfica que dóna una perspectiva històrica de les matemàtiques, des de l'Antiguitat fins a l'Època contemporània.
2000  

Materiales académicos Encontrados 117 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
2 p, 816.6 KB Didàctica de les Matemàtiques II [21951] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
2.
2 p, 746.0 KB Didàctica de les Matemàtiques II [21951] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
3.
5 p, 110.5 KB Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil [101986] / Sala Sebastià, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per ser cursada quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament amb altres didàctiques específiques. [...]
Esta asignatura está pensada para llevarse a cabo cuando los alumnos ya hayan cursado toda la formación básica. Es una asignatura enfocada en una didáctica específica y se imparte simultáneamente con otras didácticas específicas. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
4.
5 p, 105.3 KB Eines informàtiques per a les matemàtiques [100091] / Alabert Romero, Aureli ; Xarles Ribas, Francesc Xavier ; Coll Guerrero, Jaume ; Roe Vellve, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Familiaritzar-se amb l'ús d'un manipulador algebraic. Aquest manipulador ha d'esdevenir una eina habitual en l'estudi de moltes altres assignatures. Aprendre a estructurar i redactar textos científics amb el sistema de composició tipogràfica LaTeX. [...]
Familiarizarse con el uso de un manipulador algebraico. Este manipulador debe convertirse en una herramienta habitual en el estudio de muchas otras asignaturas. Aprender a estructurar y redactar textos científicos con el sistema de composición tipográfica LaTeX. [...]

2019-20
Grau en Matemàtiques [777]
3 documentos
5.
5 p, 105.7 KB Fonaments de les matemàtiques [100089] / Camps Camprubí, Rosa ; Ara Bertrán, Pere ; Saumell Ariño, Laia ; Perera Domènech, Francesc ; Pitsch, Wolfgang ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En la primera part del curs s'introduirà el llenguatge bàsic de les matemàtiques i dedicarem molta atenció a utilitzar-lo correctament. Un bon domini del llenguatge és imprescindible per entendre, fer i comunicar matemàtiques. [...]
En la primera parte del curso se introducirá el lenguaje básico de las matemáticas y dedicaremos mucha atención a su correcta utilización. Un buen dominio del lenguaje es imprescindible para entender, hacer y comunicar matemáticas. [...]

2019-20
Grau en Matemàtiques [777]
3 documentos
6.
6 p, 114.3 KB El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43930] / Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Sanmartí Puig, Neus ; Sala Sebastià, Gemma ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
7.
5 p, 105.1 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny Aymemí, Josep Maria ; Edo Basté, Maria Mercè ; Domenech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
8.
5 p, 106.2 KB Aprenentatge de les matemàtiques i currículum [102061] / de Gamboa Rojas, Genaro ; Morera Ubeda, Laura ; Planas Raig, Nuria ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura actividad docente. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
9.
3 p, 97.7 KB Tendències actuals de les matemàtiques [100127] / Nicolau Nos, Artur ; Delgado de la Torre, Rosario ; Gasull Embid, Armengol ; Jolis Giménez, Maria ; Perera Domènech, Francesc ; Castellana Vila, Natalia ; Solanes Farrés, Gil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Els objectius d'aquest assignatura són: Posar en contacte els futurs graduats amb temes importants de Matemàtiques que no es cobreixen a les assignatures del Grau. Acostumar els alumnes a escoltar conferències científiques, com a complement a la docència habitual. [...]
Los objetivos de esta asignatura son: Poner en conatcto a los futuros graduados con temas importantes de Matemáticas que no se cubren en las asignaturas del Grado. Acostumbrar a los alumnos a escuchar conferencias científicas como complemento a la docencia habitual. [...]

2019-20
Grau en Matemàtiques [777]
3 documentos
10.
6 p, 85.5 KB El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43930] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Sanmartí Puig, Neus ; Albarracin Gordo, Lluis ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2018-19
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 117 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 258.6 KB Carta del Dr. Joaquim Gutiérrez, Vice-president de la Divisió de Ciències Experimentals i Matemàtiques de la UB, a Pere Pascual convocant-lo com a Vocal del Tribunal per a jutjar les tesis que opten al Grau de Doctor en Ciències Físiques. / Universitat de Barcelona.Facultat de Física
28 abril 1995.  
 Acceso restringido a la UAB

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.