Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
1 p, 116.8 KB Les indústries culturals davant del canvi digital / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Si un terme tècnic ha ocupat pàgines i pàgines de literatura sobre la televisió en els últims anys, és la digitalització. Aquest procés no suposa tan sols un canvi de les tecnologies emprades en la producció, en la distribució i en la recepció de televisió, sinó que reconfigura tota la indústria televisiva, facilitant l'aparició de nous operadors, l'ostracisme d'uns altres, una regulació progressivament més complexa i la reestructuració dels mercats.
Si un término técnico ha ocupado páginas y páginas de literatura sobre la televisión en los últimos años, ése es digitalización. Este proceso no supone tan sólo un cambio de las tecnologías empleadas en la producción.
Digitalization is a term that has become a buzzword in the literature on television in the past years. This process supposes not only a technological change in the production, distribution and consumption of TV, but also in the.

2008
UAB divulga, Març 2008, p. 1-1
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.