No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’editrice, però canviant-lo per l editrice...
Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 10 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
12 p, 198.1 KB Nota de la editora / Alegría, Marta (Universidad Alberto Hurtado (Xile))
Notes by the invited editor of volume 11. 2.
Nota de l'editora convidada del volumen 11. 2.
Nota de la editora invitada del volumen 11. 2.
Lettre de l'éditrice invitée du volume 11. 2.

2018 - 10.5565/rev/jtl3.767
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 2 (may-june 2018) , p. 1-12 (Special Editor(s))  
2.
8 p, 550.2 KB Editor's notes / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
This first volume of 2016 covers a wide geographic range (3 continents) but focuses principally on aspects of teaching and learning writing. Changing focus, our guest author, Dr. Maria Luisa Pérez Cañado, provides us with a comprehensive article on the state of the question in the area of CLIL.
Ce premier volume de l'année 2016 couvre un large éventail géographique (3 continents), mais se concentre principalement sur les aspects de l'enseignement et l'apprentissage de l'écriture. en Changeant de mise au point, notre auteur inviteé, Dr. [...]
Aquest primer volum de 2016 cobreix un ampli rang geogràfic (3 continents), però se centra principalment en els aspectes de l'ensenyament i l'aprenentatge de l'escriptura . Canviant de tema, nostra autora convidada, la Dra. [...]
Este primer volumen de 2016 cubre un amplio rango geográfico (3 continentes), pero se centra principalmente en los aspectos de la enseñanza y el aprendizaje de la escritura de. Cambiando de tema, nuestra autora invitada, Dra. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.668
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 1 (february-march 2016) , p. 1-8 (Editor's Note)  
3.
8 p, 432.5 KB Editor’s Note / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
As the year draws to an end, we offer you a variety of articles for the holiday season. This issue’s featured author is Evelyn Arizpe (Glasgow University) and we also have an interview with Jazone Cenoz from the University of the Basque Country, accompanied by our regular research articles, all very relevant to current topics in the teaching and learning of language and literature.
En cette fin d’année, nous vous offrons une variété d'articles pour les vacances. L'auteure sélectionné de ce numéro est Evelyn Arizpe (Université du Glasgow), un entretien avec Jazone Cenoz, de l'Université du Pays Basque avec trois articles de recherche de jeunes chercheurs prometteurs.
Con el año ya esta a punto de acabar, les ofrecemos una serie de artículos para las vacaciones de Navidad. La autora destacada de esta edición es Evelyn Arizpe (Universidad de Glasgow). También les ofrecemos una entrevista con la investigadora en educación multilingüe de la Universidad del País Vasco, Jazone Cenoz y por supuesto tres artículos de investigación muy actuales en el campo de la didáctica de la lengua y la literatura.
Ara que l’any arriba a la seva fi, us oferim una varietat d’articles per a les vacances. L’autora destacada d’aquest volum és Evelyn Arizpe (Universitat de Glasgow) i també us oferim una entrevista amb Jazone Cenoz, de la Universitat del País Basc, tot acompanyat per tres articles d'investigació que són molt rellevants per als temes actuals en el camp de didàctica de la llengua i la literatura.

2015 - 10.5565/rev/jtl3.656
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 1-8 (Editor's Note)  
4.
8 p, 256.7 KB Nota de la editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2015 - 10.5565/rev/jtl3.647
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 1-8 (Editor's Note)  
5.
9 p, 161.3 KB Editor's Notes / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
We start off our first issue of 2015 with some exciting new changes. The more visible change is the front cover of our journal, featuring the images selected from EINA (Escola de Disseny i Art, Barcelona). [...]
Comencem la nostra primera edició 2015 amb algunes novetats. El canvi més visible és la portada de la revista, amb imatges seleccionades per EINA (Escola de Disseny i Art, Barcelona). Aquest material forma part de la nostra revista des de 2011; ara, hi seran presents tant a la portada del volum com en la pàgina principal de la revista. [...]
Comenzamos nuestra primera edición de 2015 con algunas novedades. El cambio más visible es la portada de la revista, con imágenes seleccionadas por EINA (Escuela de Diseño y Arte, Barcelona). Este material forma parte de nuestra revista desde 2011; ahora, estará presente tanto en la portada del volumen como en la página principal de la revista. [...]
Nous commençons notre premier numéro de 2015 avec des nouveautés intéressantes. Le changement plus visible est la couverture de notre journal, avec les images sélectionnées par EINA (Escola de Disseny i Art, Barcelona). [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.619
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 1 (february-march 2015) , p. 1-9 (Editor's Note)  
6.
8 p, 488.2 KB Nota de la editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.594
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7 Núm. 3 (August-September 2014) , p. I-VIII (Editor's note)  
7.
11 p, 275.2 KB Nota de l'editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Casadellà Matamoros, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.579
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 2 (May-June 2014) , p. i-xi  
8.
8 p, 176.6 KB Nota de la editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.560
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 1 (Febrero-Marzo 2014) , p. i-viii  
9.
8 p, 245.9 KB Nota de la editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2013 - 10.5565/rev/jtl3.546
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 4 (November-December 2013) , p. i-viii  
10.
11 p, 307.3 KB Lettre de l'editrice / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
Suite à notre tradition de présenter en début d’année académique le travail d’un chercheur de notre Département, notre auteur invité est le docteur Xavier Fontich Vicens. Son article porte sur le défi auquel fait face à un moment ou autre tout enseignant de langues: comment enseigner la grammaire? . [...]
Los volúmenes que la nuestra revista publica al inicio de cada curso académico tienen por costumbre presentar el trabajo de un investigador del departamento que la edita. En este caso, el autor invitado es el doctor Xavier Fontich Vicens. [...]
Els volums que la nostra revista publica en començar cada curs acadèmic tenen per costum presentar el treball d’un investigador del departament que l’edita. En aquest cas, l’autor convidat és el doctor Xavier Fontich Vicens. [...]
Continuing our Autumn tradition of highlighting the work of a teacher and researcher from our department, our guest author for this volume is Dr. Xavier Fontich Vicens. His article tackles a challenge that almost all language teachers have faced at one time or another: Grammar - how do I teach it?. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.536
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. i-ix  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.