Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 136.2 KB Publicidad local y usos lingüísticos en el prime-time generalista radiofónico / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fajula, Anna
La publicidad local que aparece en el prime-time radiofónico generalista se revela como un objeto de estudio de sumo interés, sobre todo si, con independencia de valorar su envergadura en relación con la publicidad en cadena, se analiza desde la perspectiva de los anunciantes y de la lengua en la que promocionan sus productos. [...]
The local radiophonic advertising that appears in the prime-time, it is revealed as an object of supreme interest, especially if, with independence of valuing its importance for relation with the advertising for network, it is analyzed from the perspective of the advertisers and of the language in which they promote the products. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 129-150  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.