Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
2 p, 564.5 KB Els professionals de l'audiovisual parpellegen menys que els no professionals / Andreu Sánchez, Celia (Neuro-Com Research Group) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Neuro-Com Research Group)
El grup de recerca Neuro-Com de la UAB al costat de la Divisió de Neurociències de la Universitat Pablo Olavide han estudiat l'efecte de la professionalització audiovisual. La investigació conclou que els professionals de l'audiovisual, acostumats a un elevat nivell d'atenció visual parpellegen menys que els no professionals no només mirant pantalles sinó també mirant la realitat.
El grupo de investigación Neuro-Com de la UAB junto a la División de Neurociencias de la Universidad Pablo de Olavide han estudiado el efecto de la profesionalización audiovisual. La investigación concluye que los profesionales del audiovisual, acostumbrados a un elevado nivel de atención visual, parpadean menos que los no profesionales no sólo mirando pantallas sino también mirando la realidad.
Neuro-Com Research Group at UAB and Neuroscience Division at University Pablo de Olavide, have studied the effects of media professionalization. The study concludes that media professionals, used to pay high attention to visual perception, decrease their eye blink rate compared to non-media professionals, not only when watching screens but also when looking at reality.

2017
UAB divulga, Juliol 2017, p. 1-2
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.