Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
7 p, 37.2 KB Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu / Chalip, Laurence, 1951- ; Centre d'Estudis Olímpics
Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 2000 (Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB ; 97)  

Materiales académicos Encontrados 4 registros  
1.
4 p, 102.6 KB Màrqueting Esportiu [43785] / Masferrer Llabinés, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. [...]
The main objective is that students can start studying marketing in the sports field. For this, students will be provided with the basic tools of commercial and marketing practices for decision making in the field of sports management. [...]
El objetivo primordial es que los alumnos puedan iniciarse en el estudio de el marketing en el ámbito deportivo. Para ello, se proporcionará al alumno las herramientas básicas de prácticas comerciales y de marketing para la toma de decisiones en el ámbito de la gestión deportiva. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1351]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1352]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1367]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1557]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1558]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1559]
3 documentos
2.
4 p, 104.1 KB Màrqueting Esportiu [43785] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. [...]
The main objective is that students can start studying marketing in the sports field. For this, students will be provided with the basic tools of commercial and marketing practices for decision making in the field of sports management. [...]
El objetivo primordial es que los alumnos puedan iniciarse en el estudio de el marketing en el ámbito deportivo. Para ello, se proporcionará al alumno las herramientas básicas de prácticas comerciales y de marketing para la toma de decisiones en el ámbito de la gestión deportiva. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1351]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1352]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1367]
3 documentos
3.
4 p, 104.1 KB Màrqueting Esportiu [43785] / Masferrer Llabinés, Núria ; Bernadich Márquez, Marc ; Turró Sol, Andreu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. [...]
El objetivo primordial es que los alumnos puedan iniciarse en el estudio de el marketing en el ámbito deportivo. Para ello, se proporcionará al alumno las herramientas básicas de prácticas comerciales y de marketing para la toma de decisiones en el ámbito de la gestión deportiva. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1351]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1352]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1367]
3 documentos
4.
4 p, 104.2 KB Màrqueting Esportiu [43785] / Masferrer Llabinés, Núria ; Rialp Criado, Josep ; Bernadich Márquez, Marc
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. [...]
El objetivo primordial es que los alumnos puedan iniciarse en el estudio de el marketing en el ámbito deportivo. Para ello, se proporcionará al alumno las herramientas básicas de prácticas comerciales y de marketing para la toma de decisiones en el ámbito de la gestión deportiva. [...]

2019-20
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.