Resultats globals: 159 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 36 registres trobats
Materials acadèmics, 120 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  
2.
14 p, 464.1 KB Geografia, turisme i màrqueting : Una barreja impossible o una barreja necessària? / Mundet i Cerdan, Lluis (Universitat de Girona. Secció de Geografia)
El postmodernisme ha situat l'economia en una posició central dins de la nostra societat, la racionalitat del mercat ho envaeix tot. Els llocs, seguint aquesta tendència, s'han equiparat a la resta de productes i, per tant, es compren i es venen com a tals, els individus s'identifiquen més aviat com a consumidors que com a ciutadans, i el consumisme apareix com una activitat central dins de la nostra societat. [...]
El postmodernismo ha situado la economía en una posición central dentro de nuestra sociedad, la racionalidad del mercado lo invade todo. Los lugares, siguiendo esta tendencia, se han equiparado al resto de productos y, por tanto, se compran y se venden como tales, los individuos se identifican antes como consumidores que como ciudadanos, apareciendo el consumismo como una actividad central dentro de nuestra sociedad. [...]
Le postmodernisme, a entraîné le positionnement de l'économie au beau milieu de notre société, la rationalité du marché a tout envahi. D'où il suit que les endroits, se sont alignés aux restants produits, de sorte qu'ils sont achetés et vendus comme tels. [...]
The economy has acquired a central position within our society in postmodernism. Market rationality invades everywhere. As a result, places have been commoditized in such a way that they are bought and sold like any other commodity. [...]

1996
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 29 (1996) p. 71-86  

Documents de recerca 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
238 p, 34.8 MB Creación de una app sobre información política para jóvenes : plan de marketing y comunicacion de Democratiam / Javierre Oliván, Ventura ; Serrano Mata, Carla ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de crear una aplicació mòbil que informi de l'actualitat política de forma interactiva i entretinguda, orientada als joves, amb la seva estratègia de marca, pla de màrqueting i estratègia de comunicació corresponents.
El proyecto trata de la creación de una aplicación móvil que informe de la actualidad política de forma interactiva y entretenida, orientada a los jóvenes, con su estrategia de marca, plan de marketing y estrategia de comunicación correspondientes.
The project aims to create a mobile application that informs about current political events in an interactive and entertaining way, oriented to young people, with its corresponding brand strategy, marketing plan and communication strategy.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
79 p, 2.4 MB The use of large language models for marketing content translation and transcreation / Prodan Ambartsumyan, Olga ; Simón Jiménez, Eduardo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquesta tesi explora l'ús de grans models de llenguatge per a la transcreació de continguts de màrqueting. Amb els ràpids avenços en el processament del llenguatge natural i l'aparició de models de llenguatge potents com ChatGPT i DeepL, hi ha un interès creixent per utilitzar aquests models per automatitzar el procés de transcreació. [...]
Esta tesis explora el uso de grandes modelos lingüísticos para la transcreación de contenidos de marketing. Con los rápidos avances en el procesamiento del lenguaje natural y la aparición de potentes modelos lingüísticos como ChatGPT y DeepL, cada vez hay más interés en utilizar estos modelos para automatizar el proceso de transcreación. [...]
This thesis explores the use of large language models for marketing content transcreation. With the rapid advancements in natural language processing and the emergence of powerful language models like ChatGPT and DeepL, there is a growing interest in using these models to automate the transcreation process. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció [4315970]  
3.
53 p, 1.8 MB L'engagement com a estratègia de màrqueting digital : influencers i consumidors d'Instagram / Camacho Armengol, Silvia ; Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Un dels grans canvis provocat per l'avenç tecnològic dels últims anys, ha sigut la derivació del comerç tradicional cap al comerç digital, sent aquest recolzat per totes les plataformes digitals. [...]
Uno de los grandes cambios provocado por el avance tecnológico de los últimos años, ha sido la derivación del comercio tradicional hacia el comercio digital, siendo éste apoyado por todas las plataformas digitales. [...]
One of the most significant changes brought about by the technological progress in the last years, has been the shift from traditional commerce to digital commerce, being this one supported by all the digital platforms. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
4.
51 p, 19.3 MB Tendencias de marketing en el sector moda y la creación de la revista 'Priestly's Project' / Juviñà Cáceres, Judith ; Jordan Avila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén analitzar les noves formes de comercialització de les marques de moda i exposar com les empreses del sector utilitzen les xarxes socials com a via publicitària. Un cop treballat el marc teòric, s'ha creat 'Priestly's Project, una revista basada a Instagram, el contingut de la qual és la comunicació de moda.
Este proyecto pretende analizar las nuevas formas de comercialización de las marcas de moda y exponer cómo las empresas del sector utilizan las redes sociales como vía publicitaria. Una vez trabajado el marco teórico, se ha creado 'Priestly's Project, una revista basada en Instagram cuyo contenido es la comunicación de moda.
This project aims to analyze the new ways of marketing fashion brands and expose how companies in the sector use social networks as an advertising channel. Once the theoretical framework has been worked out, 'Priestly's Project' has been created, a magazine based on Instagram whose content is fashion communication.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
5.
91 p, 3.4 MB Análisis y renovación del Plan de Comunicación de Amalgama Marketing / Cortès Vidal, Sílvia ; Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en l'auditoria i l'elaboració d'un pla de comunicació per l'empresa del sector de la publicitat Amalgama Marketing. Es duu a terme una anàlisi del sector i de la competència i es plantegen uns nous objectius comunicatius per ser implementats; en base a aquests objectius, es descriuen unes accions concretes. [...]
Este proyecto se basa en la auditoría y la elaboración de un plan de comunicación para la empresa del sector de la publicidad Amalgama Marketing. Se lleva a cabo un análisis del sector y de la competencia y se plantean unos nuevos objetivos comunicativos para ser implementados; en base a estos objetivos, se describen unas acciones concretas. [...]
This project is based on the auditing and communications plan to Amalgama Marketing advertising company. An analysis of the sector and competitors is carried out and new communicative goals are proposed to be implemented. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
6.
95 p, 3.2 MB El màrqueting i la comunicació a l'Arxiu Municipal de Granollers: Nous reptes / Muro Gallart, Marina ; Carmaniu Mainadé, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En aquest treball es fa un anàlisi del màrqueting i la comunicació actual a l'Arxiu Municipal de Granollers estudiant els punts forts i dèbils de les activitats, productes i canals de difusió que es porten a terme actualment en format presencial i virtual. [...]
En este trabajo se hace un análisis del márquetin y la comunicación actual en el Archivo Municipal de Granollers estudiando los puntos fuertes y débiles de las actividades, productos y canales de difusión que se llevan a cabo actualmente en formato presencial y virtual. [...]
In this work, an analysis is made of the marketing and current communication in the Municipal Archive of Granollers, studying the strengths and weaknesses of the activities, products and dissemination channels that are currently carried out in face-to-face and virtual format. [...]

2021
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
7.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
128 p, 2.5 MB El marketing sensorial como estrategia de compra en el sector del café / Jordán Baena, Paula ; Lopes da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia el màrqueting sensorial en els punts de venda físics del sector del cafè com a estratègia per a què els consumidors comprin els productes.
La investigación estudia el marketing sensorial en los puntos de venta físicos del sector del café como estrategia para que los consumidores compren los productos.
The research studies sensory marketing at physical points of sale in the coffee sector as a strategy or consumers to buy the products.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
145 p, 3.9 MB Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates / Gàzquez Gimenez, Marina ; Hernàndez Gudiño, Naiara ; Marión Mínguez, Anna ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. [...]
Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. [...]
Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
131 p, 55.0 MB Pla d'Inbound Marketing per a NutriGargallo / Canalejo Bastardas, Laia ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla d'Inbound Màrqueting per a NutriGargallo, un servei de nutrició impulsat per la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo per ajudar a les persones a aconseguir un estil de vida saludable. [...]
Desarrollo de un plan de Inbound Marketing para NutriGargallo, un servicio de nutrición impulsado por la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo para ayudar a las personas a conseguir un estilo de vida saludable. [...]
Development of an Inbound Marketing Plan for NutriGargallo, a nutrition service driven by Dietitian-Nutritionist Mar Gargallo to help people achieve a healthy lifestyle. The goal of the plan is to capture leads through social media marketing and content marketing, based on a previous keyword research focused on the needs of the identified buyer persona.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 120 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 105.7 KB Màrqueting i Direcció d'Esdeveniments [43076] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. Aprofundir en els conceptes i eines bàsiques de màrqueting aplicades a l'organització d'esdeveniments 2. Analitzar els esdeveniments com a eines de màrqueting i comunicació 3. Conèixer i aplicar les eines de gestió econòmica en els esdeveniments 4. [...]
1. Delve into the concepts and basic marketing tools applied to the organization of events 2. Analyze events as marketing and communication tools 3. Learn and apply the tools of economic management of events 4. [...]
1. Profundizar en los conceptos y herramientas básicas de marketing aplicadas a la organización de eventos 2. Analizar los acontecimientos como herramientas de marketing y comunicación 3. Conocer y aplicar las herramientas de gestión económica en los eventos 4. [...]

2023-24
Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments [1193]
3 documents
2.
6 p, 113.6 KB Màrqueting Digital [106685] / Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...]
El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
3.
4 p, 100.9 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
- Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing on y off line. - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 116.3 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Morell Perez, Antoni ; López Vicario, José ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul permetrà especialitzar-te a l'entorn analític amb un enfocament de negoci. Coneixeràs com obtenir dades de qualitat i les tècniques i eines analítiques que et permetran prendre les millors decisions en màrqueting. [...]
This module specializes you in an analytical environment with a business focus. You will learn to obtain quality data and the analytical techniques and tools that will allow you to make the best marketing decisions. [...]
Este módulo permitirá especializarte en el entorno analítico con un enfoque de negocio. Conocerás cómo obtener datos de calidad y las técnicas y herramientas analíticas que te permitirán tomar las mejores decisiones en marketing. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
6 p, 112.2 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
6.
9 p, 120.4 KB Models de Gestió Comercial [102351] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Context This is an elective course of 6 ECTS for students of Business Administration and Management, Economics and Marketing Studies taught at UAB and is offered during the second semester of the fourth year. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]

2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
7.
6 p, 115.2 KB Direcció estratègica, màrqueting i política de l'empresa [101759] / Verge Mestre, Xavier ; Perdrix Vidal, Guillem ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
Desenvolupar activitats d' aprenentatge i l'aplicació de coneixements en les àrees d'estratègia i gestió empresarial i de desenvolupament del màrqueting, així com treballar en altres tècniques de comercialització i coneixement del client. [...]
Develop learning activities and the application of knowledge in the areas of strategy and business management and marketing development, as well as work on other techniques of commercialization and knowledge of the customer. [...]
Desarrollar actividades de aprendizaje y la aplicación de conocimientos en las áreas de estrategia y gestión empresarial y de desarrollo del marketing, así como trabajar en otras técnicas de comercialización y conocimiento del cliente. [...]

2023-24
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
3 documents
8.
9 p, 120.4 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Gallo Martinez, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2023-24
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
9.
6 p, 107.8 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Gallo Martinez, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Bauer, Sebastien Rene ; Fabre Vernedas, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers 1 Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de 1 El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2023-24
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
10.
4 p, 104.1 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. [...]
Main objective: To unveil the fundamentals of psychology applied to marketing, considering aspects of the individual's own functioning (individual variables, basic psychological processes), as well as sociocultural factors (interpersonal and social variables) that may influence the acquisition or purchase process of a product or a service, as well as to describe the impact of all these variables on the different business' decisions and communication strategies. [...]
Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. [...]

2023-24
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents

Materials acadèmics : 120 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
6 p, 1.5 MB Carta de Gemma Casamitjana (Fundació Bosch i Gimpera, Barcelona) a Pere Pascual adjuntant contracte "Aplicaciones de Redes Neuronales a Data Mining" amb l'empresa Marketing Technology, signat el 30/04/1996 / Fundació Bosch i Gimpera
13 juny 1996  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.