Resultats globals: 1 registres trobats en 0.22 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 129.9 KB Me gusta es una opinión, el diseño gráfico no lo es / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El diseño gráfico es una actividad encaminada al logro de objetivos previamente establecidos. El logro de esos objetivos es un fenómeno observable. La construcción de mensajes gráficos debe basarse en la concreción de convenciones sobre la valoración sistemática del objeto de estudio del diseño gráfico.
El disseny gràfic és una activitat encaminada a l'assoliment d'objectius prèviament establerts. L'assoliment d'aquests objectius és un fenomen observable. La construcció de missatges gràfics s'ha de basar en la concreció de convencions sobre la valoració sistemàtica de l'objecte d'estudi del disseny gràfic.
Graphic design is an activity aimed at achieving previously established objectives. The achievement of these objectives is an observable phenomenon. The construction of graphic message should be based on the concretion of conventions on the systematic evaluation of the object of study of graphic design.

2018 - 10.5565/rev/grafica.137
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 61-66 (Opinión)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.