1.
|
4 p, 102.6 KB |
Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
/
Reales Guisado, Lluis ;
Martori, Aida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen. 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located. 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
2023-24 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 110.8 KB |
Mercats de Capitals [102327]
/
Tarrazon Rodon, Maria Antonia ;
Prat Casanovas, Ramón ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquesta assignatura forma els estudiants en les especificitats pròpies dels mercats i les operacions financeres. En particular, analitza les operacions d'inversió, especulació, cobertura de riscos i arbitratge en els mercats de títols bàsics (accions i renda fixa) i de derivats (opcions, futurs i swaps). [...] This subject studies the properties of financial markets and financial strategies. More specifically, it analyses financial transactions of four different natures: investment, speculation, hedging and arbitrage, undertaken in markets of primitive assets (stocks and fixed-income securities) and in derivatives markets (options, futures and swaps). [...] Esta asignatura forma a los estudiantes en las especificidades propias de los mercados y las operaciones financieras. En particular, analiza las operaciones de inversión, especulación, cobertura de riesgos y arbitraje en los mercados de títulos básicos (acciones y renta fija) y de derivados (opciones, futuros y swaps). [...]
2023-24 Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102] Grau en Economia [1280] Pla d'Estudis en Economia [1407] Pla d'Estudis en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950] Grau en Economia [952] Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 107.5 KB |
Recerca de Mercats i del Consumidor [103150]
/
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...] The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...] La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2023-24 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
4.
|
6 p, 108.5 KB |
Empresa i Mercats Nacionals i Internacionals de l'Àsia Oriental [101531]
/
Rosell Foxa, Jordi ;
Cubeiro Rodriguez, Didac ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Al finalitzar l'assignatura, l'alumne serà capaç de: - Identificar les característiques essencials de les tradicions de negocis més importants de la regió (japonesa, coreana, xinesa). - Analitzar com els factors de l'entorn, com el gènere, la religió, la diversitat ètnica, les cultures laborals, afecten els processos de gestió empresarial d'Àsia i comparar com aquests varien entre els diferents països en comparació amb el model occidental. [...] On successfully completing this subject, students will be able to: - Identify the essential characteristics of the traditions of major business (Japanese, Korean, Chinese) regions. - Analyze how environmental factors such as gender, religion, ethnic diversity and labour cultures affect business management processes in Asia, and compare how they vary between different countries. [...] Al finalizar la asignatura, el alumno será capaz de: - Identificar las características esenciales de las tradiciones de negocios más importantes de la región (japonesa, coreana, china). - Analizar cómo los factores del entorno, como el género, la religión, la diversidad étnica y las culturas laborales, afectan a los procesos de gestión empresarial de Asia y comparar cómo estos varían entre los diferentes países. [...]
2023-24 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823] Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]
3 documents
|
|
5.
|
7 p, 113.0 KB |
Mercats, estratègia i acompliment [41986]
/
Grifell Tatjé, Emili ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...] Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...] Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]
2023-24 Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
|
|
6.
|
4 p, 100.9 KB |
Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
/
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen. 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located. 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
2022-23 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 111.0 KB |
Mercats, estratègia i acompliment [41986]
/
Ponomareva, Yuliya ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...] Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...] Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]
2022-23 Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 106.0 KB |
Recerca de Mercats i del Consumidor [103150]
/
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...] The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...] La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
9.
|
7 p, 110.4 KB |
Mercats de Capitals [102327]
/
Tarrazón Rodón, Ma. Antonia ;
Fraysse, Guilhem ;
Prat Casanovas, Ramón ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquesta assignatura forma els estudiants en les especificitats pròpies dels mercats i les operacions financeres. En particular, analitza les operacions d'inversió, especulació, cobertura de riscos i arbitratge en els mercats de títols bàsics (accions i renda fixa) i de derivats (opcions, futurs i swaps). [...] This subject studies the properties of financial markets and financial strategies. More specifically, it analyses financial transactions of four different natures: investment, speculation, hedging and arbitrage, undertaken in markets of primitive assets (stocks and fixed-income securities) and in derivatives markets (options, futures and swaps). [...] Esta asignatura forma a los estudiantes en las especificidades propias de los mercados y las operaciones financieras. En particular, analiza las operaciones de inversión, especulación, cobertura de riesgos y arbitraje en los mercados de títulos básicos (acciones y renta fija) y de derivados (opciones, futuros y swaps). [...]
2022-23 Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102] Grau en Economia [1280] Pla d'Estudis en Economia [1407] Pla d'Estudis en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950] Grau en Economia [952] Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
|
|
10.
|
5 p, 107.2 KB |
Empresa i Mercats Nacionals i Internacionals de l'Àsia Oriental [101531]
/
Rosell Foxa, Jordi ;
Cubeiro Rodriguez, Didac ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Al finalitzar l'assignatura, l'alumne serà capaç de: - Identificar les característiques essencials de les tradicions de negocis més importants de la regió (japonesa, coreana, xinesa). - Analitzar com els factors de l'entorn, com el gènere, la religió, la diversitat ètnica, les cultures laborals, afecten els processos de gestió empresarial d'Àsia i comparar com aquests varien entre els diferents països en comparació amb el model occidental. [...] On successfully completing this subject, students will be able to: - Identify the essential characteristics of the traditions of major business (Japanese, Korean, Chinese) regions. - Analyze how environmental factors such as gender, religion, ethnic diversity and labour cultures affect business management processes in Asia, and compare how they vary between different countries. [...] Al finalizar la asignatura, el alumno será capaz de: - Identificar las características esenciales de las tradiciones de negocios más importantes de la región (japonesa, coreana, china). - Analizar cómo los factores del entorno, como el género, la religión, la diversidad étnica y las culturas laborales, afectan a los procesos de gestión empresarial de Asia y comparar cómo estos varían entre los diferentes países. [...]
2022-23 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823] Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]
3 documents
|
|