Resultats globals: 9 registres trobats en 0.16 segons.
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
7 p, 113.0 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / Grifell Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...]
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
2.
6 p, 111.0 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / Ponomareva, Yuliya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...]
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
3.
6 p, 110.8 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / van Hemmen, Stefan Felix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...]
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]

2021-22
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
4.
6 p, 110.7 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / van Hemmen, Stefan Felix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...]
Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
5.
6 p, 110.7 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / van Hemmen Almazor, Stefan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. [...]
Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. [...]

2019-20
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
6.
6 p, 82.2 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / Grifell-Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
2018-19
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]  
7.
6 p, 81.6 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / Grifell-Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
2017-18
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]  
8.
6 p, 81.7 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / Grifell-Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
2016-17
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]  
9.
6 p, 34.0 KB Mercats, estratègia i acompliment [41986] / Grifell-Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. [...]
2015-16
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.