Results overview: Found 1 records in 0.05 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
109 p, 1.8 MB La gestió de la comunicació a les ONG. Estudi dels casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón / Montes Villasclaras, Anna ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avantatge competitiu que suposa gestionar la comunicació com una eina estratègica és cada vegada més tingut en compte a les empreses. La concepció de la comunicació com un element estratègic, però, va més enllà del món empresarial. [...]
La ventaja competitiva que supone gestionar la comunicación como una herramienta estratégica es cada vez más tenida en cuenta en las empresas. Pero la concepción de la comunicación como un elemento estratégico va más allá del mundo empresarial. [...]
The competitive advantage of managing communication as a strategic tool is increasingly being taken into account by the companies. However, the concept of communication as a strategic factor goes beyond the business world. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.