No s'ha trobat cap coincidència exacta per Pacing and time allocation at the micro- and meso-level within the class hour why pacing is important, how to study it, and what it implies for individual lesson planning, però canviant-lo per Pacing and time allocation at the micro and meso level within the class hour why pacing is important how to study it and what it implies for individual lesson planning...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.25 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 127.4 KB Pacing and time allocation at the micro- and meso-level within the class hour : why pacing is important, how to study it, and what it implies for individual lesson planning / Goldsmith, Joshua (Universitat Autònoma de Barcelona)
The topic of pacing at the level of the individual class hour has received relatively little coverage in research literature. In order to provide a research-based take on the issue, the current work surveys the existing literature, develops terminology and draws a key distinction between macro-, meso-, and micro-levels of pacing, sequencing, grading, and transitioning. [...]
L'anàlisi detallada del pacing en una hora de classe és un aspecte poc tractat en la literatura científica. Per garantir una perspectiva basada en resultats empírics, aquest estudi es proposa fer un repàs a la literatura ja publicada sobre el tema, desenvolupar-ne la terminologia i distingir clarament entre els nivells macro-, meso- i micro- de pacing, grading, seqüenciació i transicions. [...]
El análisis detallado del pacing en una hora de clase es un aspecto apenas tratado en la literatura científica. Para garantizar una perspectiva basada en resultados empíricos, este estudio se propone repasar la literatura ya publicada sobre dicha cuestión, desarrollar su terminología y distinguir claramente entre los niveles macro-, meso- y micro- de pacing, grading, secuenciación y transiciones. [...]

2009 - 10.5565/rev/jtl3.34
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 1, Núm. 1 ( 2009) , p. 30-48  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.