Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
116 p, 22.2 MB Planificació i organització d'una fira gastronòmica local / Olucha Tarrés, Maria ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les fires són una tècnica molt preuada de les relacions públiques, les quals s'utilitzen per exposar un producte i donar-lo a conèixer. Aquestes aconsegueixen moure a molta gent i generar sentit de pertinença quan es tracta d'una fira local. [...]
Las ferias son una técnica muy preciada de las relaciones públicas, las cuales se utilizan para exponer un producto y darlo a conocer. Estas consiguen mover a mucha gente y generar sentido de pertenencia cuando se trata de una feria local. [...]
Fairs are a highly prized public relations technique, which are used to expose a product and make it known. They move many people and generate a sense of belonging when it comes to a local fair. The project itself consists of the planning and organization of a gastronomic fair in the city of Manresa. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.