Resultats globals: 123 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 117 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
13 p, 83.3 KB La formación de los agentes intervinientes en el Prácticum de Magisterio en Medios y Recursos Educativos / Martínez Serrano, María del Carmen (Universidad de Murcia. Facultad de Educación)
La investigación que aquí se presenta pretende conocer el grado de formación en medios convencionales, audiovisuales y tecnológicos que poseen los agentes que intervienen en el prácticum de magisterio, a saber, supervisores, maestros-tutores y estudiantes de magisterio; así como si esta varía en función de una serie de variables tales como la titularidad del centro educativo, la experiencia en el campo de las prácticas y la especialidad de magisterio en la que se están formando. [...]
La investigació que es presenta pretén conèixer el grau de formació en mitjans convencionals, audiovisuals i tecnològics que tenen els agents que intervenen en el pràcticum de magisteri: supervisors, mestres-tutors i estudiants de magisteri, així com si aquesta varia segons una sèrie de variables, com la titularitat del centre educatiu, l’experiència en el camp de les pràctiques i l’especialitat de magisteri en la qual s’estan formant. [...]
The investigation, that here appears, tries to know the grade of training in conventional, audio-visual and technological media and resources of the agents (supervisors, teachers - tutors and students of teaching) that intervene in the practicum of teaching possess, as well as if this one changes according to a series of such variables as the entitlement of the educational centre, the experience in the field of the practices of teaching and the speciality of teaching in which they are forming. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.176
Educar, N. 38 (2006) p. 227-239  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
5 p, 52.5 KB La simulació de procediments judicials amb estudiants de practicum i (llicenciatura en dret) : un cas d’aprenentatge cooperatiu / Cañabate Pérez, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Tradicionalment l’ensenyament del dret ha sofert un endarreriment en relació a d’altres disciplines no només dins de l’àmbit de les Ciències socials sinó també amb la resta de sabers universitaris. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
2.
4 p, 81.2 KB Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics / Casas i Vilalta, Montserrat coord. ; Creus Solà, Teresa ; Valls, Carme ; Bosch Mestres, Dolors ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Camps, Anna ; Font, Raquel ; López del Castillo, Lluís ; Prat, Maria ; Ribas, Teresa ; Sanmartí, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior.
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
527 p, 4.9 MB La Dimensión didáctica en la construcción de la identidad docente en estudiantes en practicum / Ortiz López, Juan Eduardo, autor ; Roca i Casas, Enric, supervisor acadèmic ; Bertran, Marta, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Esta tesis tiene como propósito explorar las estrategias y técnicas didácticas dispuestas por estudiantes practicantes de pedagogía en inglés como lengua extranjera en prácticum y las razones detrás de sus elecciones. [...]
This thesis aims to explore the methodological strategies and techniques displayed by EFL student teachers in practicum and the reasons why they select them. The study follows an explanatory, sequential mixed-method approach where the first quantitative phase provided insights about the on-hands student-teachers performance in comparison to theory, and the second qualitative phase elucidated the power relationships that influence their performance and teacher identity construction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau, Laura , coord. ; Jariot, Mercè ; Agud, Ingrid ; Martín, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  
2.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau, Laura , coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud, Ingrid ; Martín, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 117 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 329.0 KB Practicum I [104691] / Fernández Núñez, Fernando ; Escola de Prevenció i Seguretat Integral (Bellaterra, Catalunya)
Aprender identificar y evaluar los distintos riesgos que afectan a las empresas e instituciones y en virtud de este análisis, consignar objetivos y diseñar programas de protección, congruentes, eficaces y eficientes. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  
2.
5 p, 148.2 KB Practicum I [101229] / Aguar Martínez, María José ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
1. - Aproximar l’alumne a la realitat laboral del Sector. 2. - Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs de la carrera. 3. - Adquirir experiència i coneixement en el món professional real 4. [...]
2018-19 (Grau en Turisme)  
3.
11 p, 435.7 KB Pràcticum I [104687] / Fernández Núñez, Fernando ; Escola de Prevenció i Seguretat Integral (Bellaterra, Catalunya)
Aprendre identificar i avaluar els diferents riscos que afecten als sectors industrial/comercial en els seus emplaçaments i a les pròpies empreses i en virtut d'aquesta anàlisi, consignar objectius i dissenyar programes de protecció, congruents, eficaces i eficients. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  
4.
6 p, 152.5 KB Practicum I [103776] / Sagué Pla, Gemma
1. - Aproximar l’alumne a la realitat laboral del Sector. 2. - Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs de la carrera. 3. - Adquirir experiència i coneixement en el món professional real 4. [...]
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  
5.
6 p, 83.6 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Márquez Bargalló, Conxita ; Oller Freixa, Montserrat ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
This module is compulsory for the various specializations offered in this masters programme. The module structure and the contents linked to the areas of psychology, pedagogy and social education are common to all specialization. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
6.
9 p, 99.2 KB Pràcticum de Recerca en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43617] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col. laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de investigación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
7.
4 p, 70.5 KB Pràctiques en empreses i institucions [100899] / Farrés Vicén, Jaume ; Itarte Fresquet, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Es tracta d'una assignatura optativa que es cursarà preferentment a quart curs o bé a l'estiu després d'haver finalitzat les activitats programades de tercer curs del grau. Els objectius de l'assignatura són: . [...]
This is an elective course that should be taken preferably during the fourth year or the summer after finishing the programmed activities of the degree third year. The objectives of the course are: . [...]
Se trata de una asignatura optativa que se cursará preferentemente en cuarto curso o bien en el verano después de haber finalizado las actividades programadas de tercer curso del Grado. Los objetivos de la asignatura son: . [...]

2018-19
Grau en Bioquímica [814]
3 documents
8.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
4 p, 77.2 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Calaf Gozalo, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
10.
6 p, 86.5 KB Pràcticum I [102022] / García Gracia, Maribel ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Sanjuán González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de primer tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi de la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i al territori en què aquests s'ubica. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Las prácticas de primer tienen por objetivo fundamental que los y las estudiantes, en grupo, tomen un primer contacto, como futuros / as profesionales, con un centro escolar y hagan una observación de carácter global de tres aspectos fundamentales: el entorno social de la escuela, una aproximación rigurosa y sistemática a la observación y análisis a la realidad educativa y organizativa un centro escolar y al territorio en que estos se ubica. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents

Materials acadèmics : 117 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.