Resultats globals: 111 registres trobats en 0.04 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 109 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
9 p, 47.3 KB PRACTICUM II de Psicologia Mèdica en els Centres d'Atenció Primària sobre la comunicació no verbal en la relació metge-pacient / Molinuevo Alonso, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Baillés Lázaro, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Caseras Vives, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Escorihuela, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Fernández-Teruel, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Fullana Rivas, Miguel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Pardo Cladellas, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Tobeña, Adolf, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Torrúbia, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal) ; Trasovares Navarrete, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i Medicina Legal)
La Unitat de Psicologia Mèdica de la Facultat de Medicina de la UAB va posar en marxa durant el curs 2005/2006 el Practicum II de Psicologia Mèdica en els Centres d'Atenció Primària amb l'objectiu que els estudiants comencin a copsar la importància de les conductes i dels estats psicològics de les persones en els processos de salut-malaltia que es veuen en els Centres d'Atenció Primària (CAP). [...]
The Medical Psychology Unit of the UAB School of Medicine initiated during the academic year 2005/2006 the Medical Psychology Practicum II in primary care centers with the goal that students realize the importance of human behaviors and psychological states in health-illness processes in primary care centers. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud Morell, Ingrid ; Martín, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 109 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 18.4 KB Practicum II [20055] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
1994-95
Llicenciat en dret [469]  
2.
1 p, 17.0 KB Practicum II [20055] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
1998-99
Llicenciat en dret [469]  
3.
1 p, 18.2 KB Practicum II [20055] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
1997-98
Llicenciat en dret [469]  
4.
1 p, 17.8 KB Practicum II [20055] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
1996-97
Llicenciat en dret [469]  
5.
1 p, 17.8 KB Practicum II [20055] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
1995-96
Llicenciat en dret [469]  
6.
1 p, 18.4 KB Practicum II [20055] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
1995-96
Llicenciat en dret [469]  
7.
2 p, 615.7 KB Practicum II [23154] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
8.
4 p, 100.0 KB Pràcticum II [104692] / Rodríguez Álvarez, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2019-20
1438 [1438]
3 documents
9.
3 p, 99.0 KB Pràcticum II [104688] / Rodríguez Álvarez, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2019-20
1437 [1437]
3 documents
10.
8 p, 123.8 KB Pràcticum II [103701] / Fontich Vicens, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professorat de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques. [...]
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa, el alumnado hará el seguimiento de un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática En síntesis, la finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 109 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.