Resultats globals: 77 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 76 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials de curs 76 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 66.5 KB Pràctiques Professionals [42989] / Martin Faus, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El currículum del Màster Universitari en Relacions Internacionals, Seguretat i Desenvolupament contempla la possibilitat de realitzar un mòdul optatiu corresponent a Pràctiques professionals de 10 crèdits ECTS. [...]
El currículo del Master Universitario en Relaciones Internacionales, Seguridad y Desarrollo contempla la posibilidad de realizar un módulo optativo correspondiente al prácticum profesional de 10 créditos ECTS. [...]

2017-18
Màster Universitari en Relacions Internacionals, Seguretat i Desenvolupament [1180]
2 documents
2.
3 p, 68.7 KB Pràctiques Professionals: el Rol de Tècnic d'RH [43172] / Selva Olid, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalizar el módulo el estudiante será capaz de: a) desarrollar las competencias requeridas en el ejercicio de un rol profesional; b) aplicar los conocimientos adquiridos en las funciones y tareas que desde la práctica profesional se lleven a término y; c) obtener conocimientos de diferentes modelos de referencia del rol profesional en un entorno laboral. [...]
2017-18
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
2 documents
3.
3 p, 69.3 KB Pràctiques Professionals i de Recerca en Bioquímica Estructural i Biologia Molecular [42898] / Farrés i Vicén, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Que l'estudiant conegui i aprengui a desenvolupar-se en l'entorn professional, així com promoure una actitud proactiva i emprenedora en l'àmbit de la Bioquímica Estructural i de la Biologia Molecular.
The students should learn how to perform in a professional setting, and to develop a proactive and entrepreneurial attitude in the field of Structural Biochemistry and Molecular Biology.
Que el estudiante conozca y aprenda a desenvolverse en el entorno profesional, así como a promover una actitud proactiva y emprendedora en el ámbito de la Bioquímica Estructural y de la Biología Molecular.

2017-18
Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
3 documents
4.
3 p, 69.4 KB Pràctiques Professionals i de Recerca en Patologia Molecular [42899] / Canalias Reverter, Francesca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Mora Brugues, Josefina ; Blanco Vaca, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Que l'estudiant conegui i aprengui a desenvolupar-se en l'entorn professional, així com promoure una actitud proactiva i emprenedora en l'àmbit de la Patologia Molecular i, de forma més genèrica, en l'àmbit de la Biomedicina.
To learn through practice how to work in a professional environment, promoting proactive enterprising in the field of Molecular Pathology and more generically in the field of Biomedicine.
Que el estudiante conozca y aprenda a desenvolverse en el entorno profesional, así como promover una actitud proactiva y emprendedora en el ámbito de la Patología Molecular y, de forma más genérica, en el ámbito de la Biomedicina.

2017-18
Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
3 documents
5.
5 p, 84.2 KB Pràctiques Professionals Externes [43147] / Molina González, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els estudiants hauran de participar en un projecte d'intervenció social en alguna de les institucions amb les que s'ha establert conveni aprenent a establir relacions interculturals adequades amb els destinataris del programa. [...]
Students are expected to participate in a project of social intervention in an institution with which the university has an agreement. The primary goals of this training course are the development of abilities of social interaction with culturally diverse groups, empathic listening skills and inter-professional collaboration skills. [...]
Los estudiantes deberán participar en un proyecto de intervención social en alguna de las instituciones con las que se ha establecido convenio aprendiendo a establecer relaciones interculturales adecuadas con los destinatarios del programa. [...]

2017-18
Màster Universitari en Antropologia: Recerca Avançada i Intervenció Social [1175]
3 documents
6.
3 p, 67.9 KB Pràctiques Professionals [42456] / Gallego Calderón, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant pugui posar en pràctica els coneixements adquirits durant el màster. Es pretén: 1. Que l'estudiant conegui amb la pròpia experiència el funcionament d'una organització pública o para-pública i que això li pugui servir de primer contacte amb l'àmbit professional propi d'aquesta titulació. [...]
2017-18
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]  
7.
2 p, 63.5 KB Pràctiques Professionals [43004] / Pi Llorens, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquest mòdul té per objectiu que els alumnes realitzin 250 hores en diverses institucions públiques o privades vinculades a temes europeus, amb la finalitat de desenvolupar la implementació pràctica dels coneixements teòrics adquirits mitjançant casos reals.
El módulo de Prácticas Profesionales tiene por objetivo que los alumnos que lo elijan desempeñen 250 horas en diversas instituciones públicas y privadas vinculadas a temas europeos, con la finalidad de desarrollar herramientas prácticas de implementación de los conocimientos teóricos a partir de casos reales.

2017-18
Màster Universitari en Integració Europea [1164]
2 documents
8.
4 p, 71.7 KB Pràctiques professionals [101926] / Lopez Vales, Ruben ; Nogués, C., (Carme) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Martí Ripoll, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Roig, Ignasi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Es tracta d'una assignatura optativa que es cursarà preferentment a quart curs o bé a l'estiu després d'haver finalitzat les activitats programades de tercer curs del grau. Els objectius de l'assignatura són: Promoure la integració de l'estudiant en el món de l'empresa o en un grup de recerca, ja sigui una entitat pública o privada. [...]
2017-18
Grau en Ciències Biomèdiques [832]  
9.
3 p, 69.9 KB Pràctiques Professionals i de Recerca II [42938] / Llagostera Casas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Julián Gómez, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant sigui capaç d'aplicar els coneixements adquirits i pugui desenvolupar un treball autònom, encara que sota supervisió, en l'entorn laboral de l'àmbit de la Microbiologia en què es troba.
The objective of this module is that the student was able to apply the adquired knowledge and to develop an autonomous professional or research activity, under supervision, in the work environment in which he/she is located.
El objetivo de este módulo es que el estudiante sea capaz de aplicar los conocimientos adquiridos y pueda desarrollar un trabajo autónomo, aunque bajo supervisión, en el entorno laboral del ámbito de la Microbiología en el que se encuentra.

2017-18
Màster Universitari en Microbiologia Aplicada [1157]
3 documents
10.
3 p, 66.5 KB Pràctiques Professionals i de Recerca I [42936] / Julián Gómez, Esther ; Llagostera Casas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant s'integri en un equip, es familiaritzi amb l'empresa, hospital o grup de recerca en l'àmbit de la Microbiologia escollit, i adquireixi els coneixements i habilitats necessàries per realitzar les tasques pròpies de l'entorn laboral en el que estigui ubicat.
The objective of this module is to integrate the student into a team, become familiar with the company, hospital or research group in the microbiological field chosen, and acquire the necessary knowledge and skills to perform the tasks typical of the work environment in which he/she is located.
El objetivo de este módulo es que el estudiante se integre en un equipo, se familiarice con la empresa, hospital o grupo de investigación en el ámbito de la Microbiología escogido, y adquiera los conocimientos y habilidades necesarias para realizar las tareas propias del entorno laboral en el que esté ubicado.

2017-18
Màster Universitari en Microbiologia Aplicada [1157]
3 documents

Materials de curs : 76 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
48 p, 880.5 KB Una aproximació crítica al TDAH. Discursos actuals, pràctiques escolars i experiències d’infants, joves, famílies i professionals implicats / Cordero Bouzas, David ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Trastorn per dèficit d’atenció amb o sense hiperactivitat (TDAH) es presenta com l’alteració del comportament infantil més comuna. El debat sobre la seva existència o no, malgrat no ser nou, continua viu i s’ suscita un alt interès social. [...]
El Trastorno por déficit de atención con o sin hiperactividad (TDAH) se presenta como la alteración del comportamiento infantil más común. El debate sobre su existencia o no, a pesar de no ser nuevo, sigue vivo y se provoca un alto interés social. [...]
The Attention Deficit Disorder with or without hyperactivity (ADHD) is presented as altered most common childhood behavior. The debate over its existence or not, although not new, is still alive and causes a high social interest. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.