Results overview: Found 105 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Books and collections, 5 records found
Research literature, 2 records found
Learning materials, 2 records found
Course materials, 90 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Articles 3 records found  
1.
14 p, 503.5 KB La recerca en aprenentatge de llengües i les percepcions sobre les pràctiques didàctiques a l'aula : el cas de l'ensenyament dels passats en català com a llengua addicional / Comajoan-Colomé, Llorenç (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Aquest article té un doble objectiu. D'una banda, fa un repàs a la relació complexa que hi ha hagut entre la recerca en l'ensenyament-aprenentatge de llengües addicionals a persones adultes i les pràctiques a l'aula. [...]
This article has a dual purpose. On the one hand, it reviews the complex relationship between research into the teaching and learning of additional languages to adults and classroom practice. The different positions that have existed around the current debate and trends are presented. [...]
Este artículo tiene un doble objetivo. Por un lado, se hace un repaso a la relación compleja que ha habido entre la investigación en la enseñanza-aprendizaje de lenguas adicionales a personas adultas y las prácticas en el aula. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.68
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 2 (2021) , p. 7-20 (Investigació i qüestions teòriques)  
2.
20 p, 159.7 KB La formación en alternancia en Francia : entre prácticas sociales y objeto de investigación / Boudjaoui, Mehdi (Université de Lille 1) ; Clénet, Jean (Université de Lille 1) ; Kaddouri, Mokhtar (Université de Lille 1)
La formación en alternancia (o dual) en Francia es una práctica educativa antigua. En la actualidad se presenta en distintas formaciones, bajo diferentes formas en la educación secundaria y la educación superior. [...]
La formació en alternança (o dual) a França és una pràctica educativa antiga. Actualment, la trobem en diferents formacions i en diferents modalitats en l'ensenyament secundari i en l'educació superior. [...]
Co-op education (or sandwich courses) is a long-standing educational practice in France. Today it is present under various statuses and forms in secondary and higher education. In the education sciences, however, it became a subject of research much later on. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.679
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 239-258 (Monográfico)  
3.
10 p, 457.0 KB Pràctiques mudes, congressos científics, seminaris de recerca i altres dinàmiques científiques d'oralitat al laboratori i a l'aula / Besson, Isabel (INS Bellula (Canovelles, Catalunya)) ; Goytia, Elisa (Col·legi Sagrat Cor (Vic, Catalunya)) ; Miró, Martí (INS Marta Mata (Montornès del Vallès, Catalunya)) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències (LiEC))
L'ensenyament de les ciències demana una atenció explícita als seus gèneres comunicatius i elements lingüístics. En aquest article descrivim diverses iniciatives per a explorar els gèneres comunicatius orals propis de les ciències, aplicades en diversos contextos i centres educatius. [...]
Communication and linguistic aspects are key elements in Science Education. In this article we describe science education activities from several contexts and schools, exploring the oral communication genres of science. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.54
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 29 (Abril 2015) , p. 15-24 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
6 p, 139.1 KB Millora del nivell de formació realitzan pràctiques en Serveis de Suport a la Recerca. Un cas pràctic real / Bartrolí i Molins, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Coello Bonilla, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Lermo Soria, Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Sanchez, Mª J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Olivé Monllau, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Paulís Fernández, Josep Maria ; Eustaquio Ruíz, María Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Berge, Mª J.
La motivació del present projecte és intentar aprofitar els recursos de que disposa el SAQ per a que alumnes de diferents titulacions (Químiques, Ciències Ambientals i Enginyeria Química) puguin fer pràctiques d'anàlisi instrumental amb aparells de característiques similars als que es trobaran quan surtin de la Universitat i tractant els problemes analítics amb una perspectiva global.
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
2.
18 p, 293.2 KB A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE / Clemente, Mercè (Universitat de Lleida) ; Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de Lleida ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Books and collections 5 records found  
1.
5 p, 239.3 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : recomanacions de format / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a les recomanacions de formats de les dades de recerca. Conté una taula amb els formats recomanats i els formats acceptats per cada tipus de dades.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2022 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)  
2.
8 p, 385.4 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : drets i llicències de les dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència als drets i les llicències de les dades de recerca. Conté explicacions sobre diferents llicències, i com escollir-les.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2020 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)  
3.
6 p, 284.3 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : citar les teves dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a com citar les dades de recerca. Conté una taula amb diferents estils de citació, la seva àrea d'estudi, l'elaboració de la cita, un exemple i, si escau, més informació.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2022 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)
2 documents
4.
7 p, 453.0 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : organitzar, anomenar i versionar fitxers / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a com organitzar, anomenar i versionar fitxers.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2020 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)
2 documents
5.
36 p, 756.2 KB Codi de bones pràctiques en recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern
Les bones pràctiques en la recerca impliquen una actitud intel·lectual que es tradueix en una actitud en la feina. Estan relacionades amb com es planifica i es desenvolupa la recerca, com es registren i es difonen els resultats i com es disseminen, s'apliquen i s'exploten els coneixements derivats de la recerca. [...]
2020
5 documents

Research literature 2 records found  
1.
132 p, 2.3 MB La Coeducació a Catalunya : Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alimbau López, Namar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
2.
327 p, 9.1 MB Pràctiques plurilingües d'escolars d'un institut superdivers: de la recerca a l'acció educativa / Llompart Esbert, Julia ; Mondada, Lorenza, dir. ; Nussbaum, Luci, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
En aquesta tesi doctoral, basada en l'anàlisi minuciosa de dades recollides durant un extens període de treball etnogràfic i de recerca-acció, es descriuen les trajectòries, les pràctiques plurilingües, la socialització i les dinàmiques sociolingüístiques d'escolars d'origen immigrant d'un institut superdivers de Barcelona. [...]
In this thesis, based on the detailed analysis of data collected over an extended period of ethnographic work and through action research, the trajectories, plurilingual practices, dynamics of socialization and sociolinguistic realities of youth of immigrant origin in a superdiverse high school in Barcelona are described. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Learning materials 2 records found  
1.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
2.
24 p, 1.5 MB Code of good practice in research / Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Comissió d'Ètica en Experimentació Animal i Humana (CEEAH))
Sessió de Benvinguda de nous doctors.
2019  

Course materials 90 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 102.2 KB Pràctiques Professionals i de Recerca [44998] / Reverter Cendros, David ; Gòdia Casablancas, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu del mòdul de pràctiques professionals i d'investigació és la integració de l'estudiant en un entorn d'investigació i/o professional per tal que apliqui les seves competències específiques i desenvolupar-ne i/o adquirir-ne de transversals en grups de recerca propis de la UAB o d'altres institucions i/o en diferents empreses del sector biotecnològic. [...]
The objective of the module of professional and research practicals is that the student integrates in a research and/or professional environment where she/he can apply her/his specific competences and develop and/or acquire transversal ones in research groups of the UAB or other institutions, and/or in different companies from the biotechnology sector. [...]
El objetivo del módulo de prácticas profesionales y de investigación es que el estudiante se integre en un entorno de investigación y/o profesional para aplicar sus competencias específicas y desarrollar y/o adquirir competencias transversales en grupos de investigación propios de la UAB o de otras instituciones y/o en diferentes empresas del sector biotecnológico. [...]

2023-24
Màster Universitari en Biotecnologia Avançada [1154]
Màster Universitari en Biotecnologia Avançada [1561]
3 documents
2.
4 p, 120.2 KB Pràctiques Externes d'Intervenció Psicosocial [42599] / Montenegro Martinez, Marisela ; Elejabarrieta Olabarri, Francisco Javier ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margarita ; Pujol Tarres, Juan ; Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel ; Martinez Martinez, Luz Maria ; Cubells Serra, Jenny ; Arozarena Cañamares, Esther ; Rojas Arredondo, Jesús ; Padrós Castells, Marta ; Pellicer Cardona, Isabel ; San Roman Sobrino, Maria Beatriz ; Camps Perarnau, Susana ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Rubio García, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en l'àmbit d'intervenció específic. Aplicar tècniques d'intervenció i avaluació adequades per a les problemàtiques i situacions identificades i els plans d'acció desenvolupats. [...]
Use the tools acquired for the detection of needs and evaluation of the demands present in the specific intervention field. Apply appropriate intervention and evaluation techniques for the problems and situations identified, and the action plans developed. [...]
Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas presentes en el ámbito de intervención específico. Aplicar técnicas de intervención y evaluación idóneas para las problemáticas y situaciones identificadas y los planes de acción desarrollados. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
3.
3 p, 99.6 KB Pràctiques Professionals i de Recerca II [45001] / Julián Gómez, Esther ; Aranda Rodríguez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant sigui capaç d'aplicar els coneixements adquirits i pugui desenvolupar un treball autònom, encara que sota supervisió, en l'entorn laboral de l'àmbit de la Microbiologia en què es troba.
The objective of this module is that the student was able to apply the adquired knowledge and to develop an autonomous professional or research activity, under supervision, in the work environment in which he/she is located.
El objetivo de este módulo es que el/la estudiante sea capaz de aplicar los conocimientos adquiridos y pueda desarrollar un trabajo autónomo, aunque bajo supervisión, en el entorno laboral del ámbito de la Microbiología en el que se encuentra.

2023-24
Màster Universitari en Microbiologia Aplicada [1545]
3 documents
4.
4 p, 101.4 KB Pràctiques de Recerca [44422] / Bonfill, X. (Xavier) ; Esteve Pardo, Guadalupe ; Martín Baranera, Maria Montserrat ; Puig Reixach, Maria Teresa ; Antonijoan Arbós, Rosa Ma ; Castells Oliveres, Francesc Xavier ; Ferrer Fores, María Montserrat ; Pascual Lopez, Antonio ; Lopez Contreras Gonzalez, Joaquin ; Sola Arnau, Ivan ; Quintana Ruiz, Maria Jesús ; Bolibar i Ribas, Ignasi ; Urrutia Cuchi, Gerard ; Selva Olid, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
1 Vincular-se a un grup de recerca experimentat per aprendre les habilitats investigadores més importants relacionades amb el treball de recerca a desenvolupar.
1 To get involved with an experienced research group to acquire the most important research skills related to the research work that will be carried out.
1 Vincularse a un grupo de investigación experimentado para aprender las habilidades investigadoras más importantes relacion.

2023-24
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
3 documents
5.
3 p, 97.5 KB Pràctiques Professionals i de Recerca I [45000] / Aranda Rodríguez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant s'integri en un equip, es familiaritzi amb l'empresa, hospital o grup de recerca en l'àmbit de la Microbiologia escollit, i adquireixi els coneixements i habilitats necessàries per realitzar les tasques pròpies de l'entorn laboral en el que estigui ubicat.
The objective of this module is to integrate the student into a team, become familiar with the company, hospital or research group in the microbiological field chosen, and acquire the necessary knowledge and skills to perform the tasks typical of the work environment in which he/she is located.
El objetivo de este módulo es que el estudiante se integre en un equipo, se familiarice con la empresa, hospital o grupo de investigación en el ámbito de la Microbiología escogido, y adquiera los conocimientos y habilidades necesarias para realizar las tareas propias del entorno laboral en el que esté ubicado.

2023-24
Màster Universitari en Microbiologia Aplicada [1545]
3 documents
6.
4 p, 99.2 KB Pràctiques Professionals i de Recerca en Bioquímica Estructural i Biologia Molecular [42898] / Farrés, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Que l'alumnat conegui i aprengui a desenvolupar-se en l'entorn professional, així com promoure una actitud proactiva i emprenedora en l'àmbit de la Bioquímica Estructural i de la Biologia Molecular.
The students should learn how to perform in a professional setting, and to develop a proactive and entrepreneurial attitude in the field of Structural Biochemistry and Molecular Biology.
Que el alumnado conozca y aprenda a desenvolverse en el entorno profesional, así como a promover una actitud proactiva y emprendedora en el ámbito de la Bioquímica Estructural y de la Biología Molecular.

2023-24
Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
3 documents
7.
4 p, 99.4 KB Pràctiques Professionals i de Recerca en Patologia Molecular [42899] / Canalias Reverter, Francesca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Que l'estudiantat conegui i aprengui a desenvolupar-se en l'entorn professional, així com promoure una actitud proactiva i emprenedora en l'àmbit de la Patologia Molecular i, de forma més genèrica, en l'àmbit de la Biomedicina.
To learn through practice how to work in a professional environment, promoting proactive enterprising in the field of Molecular Pathology and more generically in the field of Biomedicine.
Que el alumnado conozca y aprenda a desenvolverse en el entorno profesional, así como promover una actitud proactiva y emprendedora en el ámbito de la Patología Molecular y, de forma más genérica, en el ámbito de la Biomedicina.

2023-24
Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
3 documents
8.
4 p, 120.0 KB Pràctiques Externes d'Intervenció Psicosocial [42599] / Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Elejabarrieta, Fran ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margot ; Pujol Tarres, Joan ; Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel ; Martinez Martinez, Luz María ; Cubells Serra, Jenny ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Rojas Arredondo, Jesús ; Padrós Castells, Marta ; Pellicer Cardona, Isabel ; San Roman Sobrino, Beatriz ; Camps-Orfila, Silvia ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Mora Martínez, Martín ; Rubio García, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en 1 Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en l'àmbit d'intervenció específic. [...]
Use the tools acquired for the detection of needs and evaluation of the demands present in the specific 1 Use the tools acquired for the detection of needs and evaluation of the demands present in the specific intervention field. [...]
Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas 1 Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas presentes en el ámbito de intervención específico. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
9.
4 p, 101.3 KB Pràctiques de Recerca [44422] / Bonfill, X. (Xavier) ; Esteve Pardo, Guadalupe ; Martín Baranera, Maria Montserrat ; Puig Reixach, Maria Teresa ; Antonijoan Arbós, Rosa Ma ; Castells Oliveres, Francesc Xavier ; Ferrer Forés, Maria Montserrat ; Pascual López, Antonio ; Lopez Contreras Gonzalez, Joaquin ; Sola Arnau, Ivan ; Quintana Ruiz, Maria Jesús ; Bolibar i Ribas, Ignasi ; Urrutia Cuchi, Gerard ; Selva Olid, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Vincular-se a un grup de recerca experimentat per aprendre les habilitats investigadores més importants relacionades amb el treball de recerca a desenvolupar.
To get involved with an experienced research group to acquire the most important research skills related to the research work that will be carried out.
Vincularse a un grupo de investigación experimentado para aprender las habilidades investigadoras más importantes relacion.

2022-23
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
3 documents
10.
3 p, 98.7 KB Pràctiques de Recerca [44392] / Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col·laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel·les concretes de les recerques de l'equip. [...]
The aim of this subject is to acquire basic research skills. The students join a research team and their function will be to collaborate, taking responsibility for specific tasks of the team's work. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de investigación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2022-23
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents

Course materials : 90 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca / Molas-Gallart, Jordi (CSIC-UPV) ; Flecha, Ramón (Universitat de Barcelona) ; Martínez-Samper, Pastora (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Malgosa Morera, Assumpció (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Gravació de la Jornada "Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca" que es va portar a terme a la Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB el dimarts 9 d'abril de 2024. El programa va ser el següent: 15-15:10h Presentació: Dra. [...]
2024
   

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.