Resultats globals: 1,938 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 86 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 13 registres trobats
Llibres i col·leccions, 24 registres trobats
Documents de recerca, 55 registres trobats
Materials didàctics, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 1,741 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 5 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 86 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 164.0 KB Contextualización para el desarrollo de prácticas científicas / Fernández Rodríguez, Lucía (Universidad de Almería) ; Jiménez-Liso, Mª Rut (Universidad de Almería) ; Blanco-López, Ángel (Universidad de Almería)
En el ámbito de la educación científica, la conexión entre lo que el alumnado aprende y su vida diaria ha sido un tema de atención durante décadas, especialmente desde enfoques como la enseñanza de las ciencias en contexto, Ciencia-Tecnología y Sociedad, y el tratamiento de cuestiones socio-científicas. [...]
En l'àmbit de l'educació científica, la connexió entre el que l'alumnat aprèn i la seva vida quotidiana ha estat un tema d'atenció durant dècades, especialment des d'enfocaments com l'ensenyament de les ciències en context, Ciència - Tecnologia i Societat, i el tractament de qüestions sòcio-científiques. [...]
In the field of scientific education, the connection between what students learn and their daily lives has been a subject of attention for decades, specially from approaches such as teaching science in context, Science-Technology and Society, and addressing socio-scientific issues stand out. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.499
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 60-68 (Articles)
2 documents
2.
16 p, 314.3 KB Conocimiento, uso y forma en las prácticas docentes para promover la sostenibilidad curricular en Educación Secundaria Obligatoria / Sáenz-Rico, Belén (Universidad Complutense de Madrid) ; Mendoza Carretero, María del Rosario (Universidad Complutense de Madrid) ; Biencinto, Chantal (Universidad Complutense de Madrid)
Esta investigación pretende indagar acerca del nivel de ecoalfabetización social del profesorado de Educación Secundaria Obligatoria desde el enfoque del desarrollo sostenible, además de conocer cómo lo incardina en su práctica educativa para experimentar un mayor acercamiento a la realidad teórico-práctica de la sostenibilidad en el ámbito educativo en España. [...]
Aquesta investigació pretén indagar sobre el nivell d'ecoalfabetització social del professorat d'educació secundària obligatòria des de l'enfocament del desenvolupament sostenible, a més de conèixer com l'incardina en la seva pràctica educativa per experimentar un apropament més gran a la realitat teoricopràctica de la sostenibilitat en l'àmbit educatiu a Espanya. [...]
This paper aims to study the level of social eco-literacy around sustainable development among teachers at secondary school level (ESO), and to understand how they incorporate this into their educational practice, in order to better understand the theoretical-practical state of sustainability in education in Spain. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1724
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 67-82 (Monográfico)  
3.
19 p, 928.0 KB Translanguaging practices and metalinguistic reflection during negotiation of meaning in tandem virtual exchanges / Canals, Laia (Universitat Oberta de Catalunya)
Earlier studies exploring translanguaging in virtual exchanges (Walker, 2018; Zheng et al. , 2017) have mainly focused on identifying translanguaging in written chats to analyze discursive aspects and feedback processes. [...]
Estudis anteriors que exploren el transllenguatge en intercanvis virtuals (Walker, 2018; Zheng et al. , 2017) s'han centrat a identificar el transllenguatge en xats de text per analitzar aspectes discursius i retroalimentació. [...]
Estudios anteriores que exploran el translenguaje en intercambios virtuales (Walker, 2018; Zheng et al. , 2017) se han centrado en identificar el translenguaje en chats de texto para analizar aspectos discursivos y retroalimentación. [...]
Des études antérieures explorant le translangage dans les échanges virtuels (Walker, 2018 ; Zheng et al. , 2017) se sont concentrées sur l'identification du translangage dans les discussions textuelles afin d'analyser les aspects discursifs et les rétroactions. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1135
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1135 (Invited Authors)  
4.
29 p, 187.5 KB ¿Reducir la exposición a riesgos psicosociales aplicando prácticas de participación directa? : Una aproximación a la experiencia de trabajadoras y trabajadores en puestos de ejecución / Llorens Serrano, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Desde la mirada de la prevención de riesgos psicosociales, este artículo analiza los cambios en las condiciones de trabajo que supuso la implementación de prácticas de participación directa consultiva grupal en tres empresas con una organización del trabajo taylorista y autoritaria. [...]
Des de la mirada de la prevenció de riscos psicosocials, aquest article analitza els canvis en les condicions de treball que va suposar la implementació de pràctiques de participació directa consultiva grupal en tres empreses amb una organització del treball taylorista i autoritària. [...]
Looking at psychosocial risk prevention, this paper analyses changes in working conditions arising from the implementation of direct consultative group participation practices at three companies with a Taylorist work setup. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3032
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 1 (2023) , p. e3032 (Artículos)  
5.
25 p, 164.8 KB Prácticas organizativas de trabajadores de plataformas de reparto : un análisis desde la teoría de los recursos de poder / Diana Menendez, Nicolás (Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (Argentina)) ; Haidar, Julieta (Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (Argentina)) ; Arias, Cora (Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (Argentina))
En este artículo se analizan los procesos de resistencia, lucha y organización de trabajadores de plataformas de reparto en Argentina desde la teoría de los recursos de poder. Se indaga sobre cuatro tipos diferentes de recursos de poder (el poder estructural, el poder asociativo, el poder social y el poder institucional) en un conjunto de experiencias organizativas, tanto de sindicatos establecidos como de organizaciones de base, a lo largo de distintas ciudades de Argentina. [...]
En aquest article s'analitzen els processos de resistència, lluita i organització de treballadors de plataformes de repartiment a l'Argentina des de la teoria dels recursos de poder. S'indaga sobre quatre tipus diferents de recursos de poder (el poder estructural, el poder associatiu, el poder social i el poder institucional) en un conjunt d'experiències organitzatives, tant de sindicats establerts com d'organitzacions de base, al llarg de diferents ciutats de l'Argentina. [...]
This article analyzes the processes of resistance, struggle and collective organization of delivery platform workers in Argentina, using the power resource theory approach. The paper discusses four different types of power resource (structural power; associative power; social power; and institutional power) in various types of organization, from mainstream unions to grassroots organizations, in different cities in Argentina. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3044
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 1 (2023) , p. e3044 (Artículos)  
6.
18 p, 147.1 KB Dante "improvvisato" fra XVIII e XIX secolo : prassi esecutive e influenze culturali in evoluzione / Simone, Andrea (Università "G. D'Annunzio" di Chieti-Pescara)
L'articolo esamina i profili artistici e le prassi esecutive di alcuni tra i maggiori esponenti sette e ottocenteschi della poesia estemporanea di derivazione arcadica per indagare il loro contributo alla plurisecolare trasmissione orale della maggiore opera dell'Alighieri. [...]
L'article examina els perfils artístics i les pràctiques executives d'alguns dels màxims exponents de la poesia extemporània d'origen arcadic dels segles XVIII i XIX per investigar la seva contribució a la transmissió oral centenaria de la gran obra d'Alighieri. [...]
The article examines the artistic profiles and performance practices of some of the leading 18th- and 19th-century exponents of Arcadian-derived extemporaneous poetry to investigate their contribution to the centuries-old oral transmission of Alighieri's major work. [...]
El artículo examina los perfiles artísticos y las prácticas ejecutivas de algunos de los más grandes exponentes de la poesía extemporánea de origen arcádico de los siglos XVIII y XIX para investigar su contribución a la transmisión oral centenaria de la obra principal de Alighieri. [...]
L'article examine les profils artistiques et les pratiques exécutives de certains des plus grands représentants de la poésie improvisée d'origine arcadienne aux XVIIIe et XIXe siècles afin d'étudier leur contribution à la transmission orale séculaire de l'œuvre majeure d'Alighieri. [...]

2022 - 10.5565/rev/dea.160
Dante e l'Arte, Vol. 9 (2022) , p. 41-50 (Monogràfic)  
7.
6 p, 97.5 KB Entre caballería y nobleza : prácticas, modelos sociales y culturales de la aristocracia medieval / Améndolla Spínola, Diego Carlo (Universidad Nacional Autónoma de México) ; Muñoz Gómez, Víctor (Instituto de Estudios Medievales y Renacentistas. Universidad de La Laguna)
2022 - 10.5565/rev/medievalia.589
Medievalia, Vol. 25 Núm. 2 (2022) , p. 7-12 (Artículos)  
8.
7 p, 169.0 KB Nota de las editoras : comprender las prácticas plurilingües y de socialización del alumnado diverso para la transformación y la inclusión educativas / Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este monográfico nos proponemos poner en diálogo distintos estudios que plantean, desde perspectivas diversas pero afines, aspectos sobre la socialización y las prácticas plurilingües y de pluriliteracidad de estudiantes de educación primaria y secundaria de origen cultural diverso mientras participan en espacios de educación formal y no formal, con especial atención en propuestas educativas inclusivas y plurilingües que permitan a su vez repensar la formación del profesorado. [...]
En aquest monogràfic ens proposem posar en diàleg diferents estudis que plantegen, des de perspectives diverses però afins, aspectes sobre la socialització i les pràctiques plurilingües i de pluriliteracitat d'estudiants d'educació primària i secundària d'origen cultural divers mentre participen en espais d'educació formal i no formal, amb especial atenció en propostes educatives inclusives i plurilingües que permetin alhora repensar la formació del professorat. [...]
In this monograph we intend to bring together studies from diverse but related perspectives that foreground processes of plurilingual socialization and pluriliteracy practices of primary and secondary students from diverse cultural backgrounds while they participate in formal and non-formal educational spaces, with special attention on inclusive and plurilingual proposals that in turn allow rethinking teacher training. [...]
Dans cette monographie, nous proposons de mettre en dialogue différentes études qui soulèvent, à partir de perspectives diverses mais liées, des aspects sur la socialisation et les pratiques de plurilittératie et de plurilinguisme des élèves de l'école primaire et secondaire issus de milieux culturels divers, tout en participant à des espaces éducatifs formels et non formels, avec une attention particulière aux propositions éducatives inclusives et plurilingues qui nous permettent à leur tour de repenser la formation des enseignants. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1151
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 2 (2022) , p. 1151 (Special Editor(s))  
9.
15 p, 149.1 KB Utilidad de la formación en citación para evitar prácticas deshonestas en trabajos académicos universitarios / Mosteiro García, M.ª Josefa (Universidade de Santiago de Compostela) ; Porto Castro, Ana M.ª (Universidade de Santiago de Compostela) ; Lareo Pena, Lucia (Universidade de Santiago de Compostela) ; Lorenzo Rey, Álvaro (Universidade de Santiago de Compostela)
Este artículo se centra en analizar la percepción del alumnado universitario con respecto a la utilidad de citar y las conductas de plagio realizadas a lo largo de su carrera académica, para comprobar la posible existencia de diferencias en función de tener o no formación sobre citación. [...]
Aquest article se centra a analitzar la percepció de l'alumnat universitari respecte a la utilitat de citar i les conductes de plagi realitzades al llarg de la seva carrera acadèmica, per comprovar la possible existència de diferències en funció de tenir o no formació sobre citació. [...]
This article analyses the views of university students regarding the usefulness of citation, and plagiarism behaviours committed throughout their academic careers, to corroborate the possible existence of differences based on having training on citation or not. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1535
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 251-265 (Temas de investigación)  
10.
19 p, 582.0 KB "Soc massa bo" : pràctiques plurilingües i de pluriliteracitat empoderadores en un programa extraescolar / Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest article, descric les interaccions d'en Dalil, un nen plurilingüe d'origen familiar immigrant, mentre participa en un programa extraescolar de lectura a Barcelona, ​​ciutat on viu i ha estat escolaritzat. [...]
In this article, I describe interactions involving Dalil, a plurilingual boy with migrant family backgrounds, as he participates in an after-school reading program in Barcelona, the city where he lives and has been schooled. [...]
En este artículo describiré las interacciones de Dalil, un niño plurilingüe de origen familiar inmigrante, mientras participa en un programa extraescolar de lectura en Barcelona, ciudad donde vive y ha sido escolarizado. [...]
Dans cet article, je décrirai les interactions de Dalil, un enfant plurilingue d'origine familiale immigrée, alors qu'il participe à un programme de lecture après l'école à Barcelone, la ville où il vit et a été éduqué. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1149
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 2 (2022) , p. e1149 (Articles)  

Articles : 86 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
23 p, 2.4 MB Bones pràctiques en la col·laboració entre el PDI i les biblioteques UAB / Muntanyola-Saura, Dafne (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
2 documents
2.
6 p, 2.4 MB Estudis de Veterinària : com aprofitar les pràctiques clíniques a l'assignatura de cirurgia clínica / Andaluz Martínez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Moll Sánchez, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fresno, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; García Arnas, Félix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
Els estudiants de segon cicle de la llicenciatura de veterinària realitzen, al llarg de la seva titulació, diferents pràctiques clíniques. Un d'aquests mòduls es el que els estudiants de quart curs realitzen a l'assignatura de cirurgia clínica. [...]
Veterinay students perform several clinical practices during the fourth year of degree. One of these clinical practices are the Clinical Stays ("Moduls") in Veterinary Surgery. These practices consist on one week of clinics in the surgery service of the Veterinary Teaching Hospital of the UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
6 p, 293.5 KB Introducció a l'estadística amb recursos tecnològics (tic) apropiats a cursos amb multiplicitat de grups : corrector de pràctiques / Castillo, Joan del (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Llorens i Massana, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Safont Edo, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Serra i Mochales, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Durant els darrers 4 anys, els professors del departament de matemàtiques de l'assignatura d'estadística a 1er de biologia hem dissenyat un model docent implementant recursos tecnològics a un curs introductori a l'estadística. [...]
During last 4 years, professors from mathematics department teaching an introduction to statistics in biology have been developing a teaching model, using technological resources, for a first course in statistics. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
4 p, 24.3 KB ABP integral en histología (teoria i pràctiques), una experiència amb èxit a la Facultat de Medicina / Martín Pérez, Valentín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Acarín Pérez, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Castellano López, Bernardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; González, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia)
A la nostra Unitat tenim la responsabilitat de dues assignatures de la Llicenciatura de Medicina: (1) Histologia Mèdica (HM), semestral, troncal de 1r curs de 4,5 crèdits (3 crèdits teòrics i 1,5 crèdits pràctics). [...]
En els darrers anys el nostre objectiu ha sigut migrar des de un mètode docent tradicional de classes magistrals fins a un mètode tipus ABP (Aprenentatge Basat en Problemes) integral (teoria i pràctiques), que a més a més seguís les directius del Protocol de Bolònia per tal d'integrar aquestes assignatures a un nou programa docent de la Llicenciatura a l' EEES (Espai Europeu d'Educació Superior).

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
5.
9 p, 524.7 KB Sistema web per a la gestió de problemes i pràctiques / Heymann Pignolo, Elisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; César Galobardes, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Cortés Fité, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Hernández Budé, Porfidio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Suppi Boldrito, Remo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Sorribes Gomis, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
El projecte desenvolupat consisteix en una eina que ajuda a que els professors deixin de banda el paper de relator-dictador d'apunts i es transformin en tutors-formadors que exerceixin de guia en l'aprenentatge de l'estudiant. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
6.
4 p, 143.0 KB Distribució de la dedicació d'estudiants de máster i doctorat d'Antropologia durant dos anys. Lliçons pràctiques per programar els cursos en format ECTS / Valenzuela García, Hugo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
L'objectiu de l'experiència és esbrinar el nombre d'hores de dedicació del doctorands al programa de doctorat mitjançant un qüestionari autoadministrat, per tal de fer una conversió realista als ECTS i al nou programa de doctorat de l'EEES.
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
7.
9 p, 1.0 MB Projecte d'atlas electrònic del crani : innovació docent a les pràctiques de vertebrats / Ventura Queija, Jacinto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; López Fuster, María José (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Animal) ; Llorente, Gustavo A. ; Ruiz, Xavier ; Sanpera, Carolina
L'assignatura de Vertebrats s'imparteix dins el segon cicle de la llicenciatura de Biologia, tant a la Universitat Autònoma de Barcelona com a la Universitat de Barcelona. La matèria pròpia d'aquesta assignatura es caracteritza per la seva amplitud temàtica, així com per la dificultat intrínseca que comporten els continguts referents a aspectes morfològics. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
8.
5 p, 58.4 KB El treball de les competències científiques en les pràctiques de camp d'ecologia / Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
En aquesta comunicació es presenta com es realitzen i avaluen les pràctiques de camp de l'assignatura d'Ecologia (troncal de 2on any) de la Llicenciatura de Biologia i Ciències Ambientals de la UAB. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
9.
6 p, 139.1 KB Millora del nivell de formació realitzan pràctiques en Serveis de Suport a la Recerca. Un cas pràctic real / Bartrolí i Molins, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Coello Bonilla, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Lermo Soria, Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Sanchez, Mª J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Olivé Monllau, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Paulís Fernández, Josep Maria ; Eustaquio Ruíz, María Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Berge, Mª J.
La motivació del present projecte és intentar aprofitar els recursos de que disposa el SAQ per a que alumnes de diferents titulacions (Químiques, Ciències Ambientals i Enginyeria Química) puguin fer pràctiques d'anàlisi instrumental amb aparells de característiques similars als que es trobaran quan surtin de la Universitat i tractant els problemes analítics amb una perspectiva global.
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
10.
2 p, 92.3 KB Una llum d'esperança : alumnes repetidors com a monitors de pràctiques. Experiència a segon curs de la Llicenciatura en Medicina / Martín Pérez, Valentín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Acarín Pérez, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Peluffo, Hugo
Amb l'ànim d'ajudar als estudiants que tenen problemes a la assignatura "Estructura Microscòpica d'Aparells i Sistemes Humans" de 2n curs de la llicenciatura de Medicina i que la suspenen reiteradamet, el curs 2005-2006 vam iniciar un nou projecte d'innovació docent basat en l'èxit de l'experiència dels professors i monitors de l'assignatura de Neuroanatomia de segon curs de Llicenciatura en medicina durant el curs 2004-2005.
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Contribucions a jornades i congressos : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Eines i iniciatives de les ciutats europees per construir la pau : Pràctiques de Diplomàcia de Ciutats / Barbeito Thonon, Cecile (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau)
Aquest manual presenta les eines i les iniciatives de les ciutats europees per construir la pau tant des del municipi com a partir de la cooperació entre ciutats. El municipi pot treballar prevenint la violència directa, transformant els conflictes, promocionant la convivència, sensibilitzant els ciutadans i educant-los per la pau i la coherència. [...]
Servei de Publicacions de la Diputació de Barcelona. Diputació Barcelona, Xarxa de Municipis, 2008  
2.
68 p, 609.4 KB Bones pràctiques : referents nacionals i internacionals / Serres Robles, Alba ; Caballero Pérez, Isabel
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2015
Gènere i diversitat funcional: una violència invisible, 2015, p. 165-232  
3.
38 p, 505.2 KB No és una poma podrida, és el cistell sencer : 9 bones pràctiques i un grapat de recomanacions per tensar l'(hetero) patriarcat des de l'acció local / Jiménez Pérez, Edurne (Universitat Rovira i Virgili)
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2020
Violències sexuals. Política pública perseguint-ne l'erradicació, 2020, p. 132-169  
4.
3 p, 88.9 KB Bones pràctiques de credencials / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Resposta a Incidents de Seguretat
L'ús dels comptes personals per acreditar-nos a les diferents plataformes d'ús diari creix exponencialment, per això és molt recomanable la utilització de credencials segures, ja que els portals de validació són el primer punt de seguretat que tenen els sistemes, per tant la utilització de contrasenyes no segures pot comprometre la seguretat dels serveis. [...]
2019  
5.
1 p, 81.3 KB Bones pràctiques correus fraudulents / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Resposta a Incidents de Seguretat
La utilització d'Internet ens converteix en possibles víctimes de tercers que busquen robar diners, informació, apropiar-se d'altres identitats o accedir a informació valuosa. Per això és important protegir els nostres dispositius i serveis. [...]
2019  
6.
4 p, 144.1 KB Bones pràctiques implementació HTTPS / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Resposta a Incidents de Seguretat
Amb aquesta guia es vol indicar les principals recomanacions per a una implementació correcte del protocol HTTPS cada cop més implementat a la xarxa i cada cop més necessari, ja que els exploradors principals tendeixen a recomanar la seva implementació amb un certs paràmetres de seguretat.
2020  
7.
5 p, 347.4 KB L'alfabetització STEM engloba coneixements, pràctiques, competències transversals i valors / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 23-27  
8.
5 p, 239.3 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : recomanacions de format / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a les recomanacions de formats de les dades de recerca. Conté una taula amb els formats recomanats i els formats acceptats per cada tipus de dades.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2022 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)  
9.
8 p, 385.4 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : drets i llicències de les dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència als drets i les llicències de les dades de recerca. Conté explicacions sobre diferents llicències, i com escollir-les.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2020 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)  
10.
34 p, 1.8 MB Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport / Díaz Vicario, Anna ; Mercader, Cristina ; Boixader Cruells, Marta ; Cano García, Elena ; Pons Seguí, Laura
Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Llibres i col·leccions : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 55 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3.1 MB La inclusió d'alumnes amb necessitats específiques de suport : percepció docent de les pràctiques educatives a educació infantil, primària i secundària / Centellas Comellas, Albert ; Jurado de los Santos, Pedro, dir.
La inclusió educativa és un dels reptes actuals en els centres educatius. Per tant, aquest estudi es base en l'anàlisi de les pràctiques que els docents porten a terme en els centres educatius d'infantil, primària i secundària i com aquestes influeixen en l'atenció a l'alumnat analitzant la pròpia percepció de les estratègies portades a terme. [...]
La inclusión educativa es uno de los retos actuales en los centros educativos. Por tanto, este estudio se basa en el análisis de las prácticas que los docentes llevan a cabo en los centros educativos de infantil, primaria y secundaria y cómo éstas influyen en la atención al alumnado analizando la propia percepción de las estrategias llevadas a cabo. [...]
Educational inclusion is one of the current challenges in schools. Therefore, this study is based on the analysis of the practices that teachers carry out in children's, primary and secondary schools and how these influence attention to students by analyzing the own perception of the strategies carried out Currently, educational centers are in the process of changes, these entail reflection, coordination, among others. [...]

2023  
2.
181 p, 2.8 MB "BECARIXS X UN CAMBIO" : creación de una plataforma para la reforma del sistema de prácticas universitarias / Fuster Esteva, Teresa ; Gayà Català, Joan ; Luján Bellon, Cecilia Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es planteja la creació d'una plataforma amb l'objectiu de millorar les condicions de les pràctiques universitàries. Aquesta, compta amb una recerca prèvia sobre el marc legal que les envolta i un posterior pla de comunicació per a donar-la a conèixer.
En el presente trabajo se plantea la creación de una plataforma con el objetivo de mejorar las condiciones de las prácticas universitarias. Esta, cuenta con una investigación previa sobre el marco legal que las envuelve y un posterior plan de comunicación para darla a conocer.
In this work we propose the creation of a platform with the objective of improving the conditions of university practices. It has a previous investigation on the legal framework that surrounds them and a subsequent communication plan to make it known.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
75 p, 2.0 MB Usos de contenidos audiovisuales con fines terapéuticos en hospitales de Barcelona / Ibáñez Monforte, Raquel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca sorgeix de l'interès en el potencial terapèutic dels continguts i relats audiovisuals en pacients diagnosticats d'alguna malaltia física. El marc teòric es basa en les teories sobre potencial terapèutic de la narració. [...]
La presente investigación surge del interés en el potencial terapéutico de los contenidos y relatos audiovisuales en pacientes diagnosticados de alguna enfermedad física. El marco teórico se basa en las teorías sobre potencial terapéutico de la narración. [...]
This research stems from an interest in the therapeutic potential of audiovisual content and stories in patients diagnosed with physical illnesses. The theoretical framework is based on theories regarding the therapeutic potential of storytelling and narratives. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
4.
50 p, 516.8 KB El impacto de las industrias culturales y el ciberentorno en el concepto de cultura y en las prácticas culturales / Vicente i González, Antonio ; Chillón, Albert, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Análisis retrospectivo y panorámico a través de las teorías de diversos autores sobre el impacto que han tenido el advenimiento de las industrias culturales tradicionales y el ciberentorno en las transformaciones producidas en el concepto de cultura y en sus manifestaciones a lo largo del último siglo.
Anàlisi retrospectiu i panoràmic a través de les teories de diversos autors sobre l'impacte que han tingut l'adveniment de les indústries culturals tradicionals i el ciberentorn en les transformacions produïdes en el concepte de cultura i en el de les seves manifestacions al llarg de l'últim segle.
Retrospective and panoramic analysis through the theories of various authors on the impact that the advent of traditional cultural industries and the cyber environment have had on the transformations produced in the concept of culture and its manifestations throughout the last century.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
5.
4 p, 415.5 KB VET Education Teacher training : didactic strategies and practices for educational success / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
This strategy aims to raise awareness of the importance of a practical approach to foster students' motivation and interest in learning. For this reason, the exchange of professional experiences and good practices between VET Education teachers is considered as an added value for all.
Bellaterra, 2023
3 documents
6.
57 p, 1.6 MB Edatisme en l'àmbit educatiu : estereotips i pràctiques de contacte intergeneracional / Martínez i Ané, Berta ; Rodríguez-Gómez, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Grau és una recerca sobre la discriminació per edat (edatisme) en el professorat de secundària. Específicament, la recerca s'ha focalitzat en la identificació d'estereotips, la comprensió de les conseqüències individuals i organitzacionals d'aquesta discriminació, així com en determinar pràctiques per combatre-la. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado es una investigación sobre la discriminación por edad (edadismo) en el profesorado de secundaria. Específicamente, la investigación se ha centrado en la identificación de estereotipos, la comprensión de las consecuencias individuales y organizacionales de esta discriminación, así como en determinar prácticas para combatirla. [...]
This Final degree project is a research on age discrimination (ageism) in secondary school teachers. Specifically, the research has focused on the identification of stereotypes, understanding the individual and organizational consequences of this discrimination, as well as the identification of practices to combat it. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Pedagogia [1211]  
7.
132 p, 2.3 MB La Coeducació a Catalunya : Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alimbau López, Namar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
8.
26 p, 659.3 KB Anàlisi del marc legislatiu i polítiques públiques en matèria de coeducació : La coeducació a Catalunya: pràctiques de referència i reptes / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
9.
12 p, 868.9 KB Desenvolupament d'un entorn de realització de pràctiques gestionable / Moro Rialp, Alexandre ; Robles Martínez, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte ha consistit en el desenvolupament d'un nou entorn de realització de pràctiques docents pel Departament d'Enginyeria de la Informació i les Comunicacions i d'una aplicació per a la seva gestió. [...]
This project has consisted of the development of a new environment where make lab projects for the Department of Information and Communications Engineering and an application for its management. The department has to offer to students an environment in which to carry out their lab projects reliably, equipped with all the necessary functionalities and that can be managed efficiently. [...]
Este proyecto ha consistido en el desarrollo de un nuevo entorno de realización de prácticas docentes por el Departamento de Ingeniería de la Información y las Comunicaciones y de una aplicación para su gestión. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
14 p, 1.5 MB Aplicación web para el seguimiento y tutorizacón de las prácticas externas SPE 3.0 / Aranda Fernández, Luis ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Las prácticas externas son una asignatura presente en la mayoría de estudios de grado. En el grado en Ingeniería Informática el profesorado realiza el seguimiento de las prácticas a través de una aplicación web desarrollada en cursos anteriores llamada Seguimiento de Prácticas Externas (SPE). [...]
External Internships are a subject present in most undergraduate programs. In the Computer Engineering undergraduate program, teachers monitor this intership through a web application developed in previous courses called "Seguimiento de Prácticas Externas (SPE)". [...]
Les pràctiques externes són una assignatura present en la majoria d'estudis de grau. En el grau d'Enginyeria Informàtica el professorat realitza el seguiment de les pràctiques a través d'una aplicació web, desenvolupada en cursos anteriors, anomenada Seguiment de Pràctiques Externes (SPE). [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 55 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
2.
100 p, 3.1 MB Repositori d'activitats i recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques de l'alumnat / Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alguacil, Laia ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grosseck, Gabriela (West University of Timisoara) ; Iancu, Daniel ; López, Víctor ; Malița, Laura ; Morodo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rotaru, Ileana ; Sava, Simona ; Scortescu, Mirela ; Trzeciak, Asia ; Vlachopoulos, Dimitrios
El D-Eva Bank és un repositori de recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques dels estudiants d'educació superior. En les següents pàgines trobaràs 14 activitats que inclouen exemples d'estudis de cas de situacions de la vida real a les escoles o universitats, que inclouen rúbriques d'avaluació, analítiques d'aprenentatge, retroalimentació, gamificació i propostes d'avaluació amb eines digitals per a habilitats pràctiques. [...]
2022 (ARPA - Aula de Recursos Per a l'Avaluació)
4 documents
3.
19 p, 178.8 KB La Caravana de la pau : anàlisi de l'impacte de les activitats d'educació per la pau de l'ONUCI / Barbeito Thonon, Cecile ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008  
4.
25 p, 280.1 KB Avaluar projectes d'educació per la pau : informe resum / Barbeito Thonon, Cecile ; Caireta, Marina ; Vidal Novellas, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008
2 documents
5.
37 p, 3.3 MB Informes de coneixement de resultats de les pràctiques d'impartició de l'assignatura 'Joc i iniciació esportiva' de l'any acadèmic 2017-18 / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Informes de evaluación formativa de asignaturas de educación física en la educación superior realizados en régimen de trabajo cooperativo por las personas estudiantes del Grado de Educación Primaria, mención de Educación Física, del curso 2017-18.
Bellaterra, 2017  
6.
24 p, 1.5 MB Code of good practice in research / Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Comissió d'Ètica en Experimentació Animal i Humana (CEEAH))
Sessió de Benvinguda de nous doctors.
2019  
7.
33 p, 969.0 KB Pràctiques de Sistemes Telemàtics / Castells-Rufas, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
2008  
8.
15 p, 873.0 KB Pràctiques de Bases de Dades / Castells-Rufas, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
2005
2 documents
9.
17 p, 12.5 MB Gestió de la informació : Decàleg de Bones Pràctiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Rabat, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials)
Decàleg de Bones practiques en gestió de la informació pels doctorands. Presentació realitzada pel Servei de Biblioteques dins de la Jornada de benvinguda als nous doctorands del curs 2015-16: "El doctorat com a etapa formativa. [...]
2016 (Eines per a la recerca)
2 documents
10.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
48 documents
 Accés restringit a la UAB

Materials didàctics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 1,741 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 97.4 KB Pràctiques Professionals [44835] / Sentis Ros, Xavier ; Gomez Valls, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Objectius i contextualització Aquestes pràctiques tenen un doble objectiu. D'una banda facilitar que l'alumne pugui posar en pràctica els coneixements comptables i d'auditoria adquirits durant el primer semestre del màster i, per una altra, posar a l'estudiant en contacte amb la realitat pràctica de l'exercici professional en l'àmbit de la comptabilitat, la fiscalitat i l'auditoria de comptes. [...]
These practices have a double aim. By a part facilitate that the student can put in practice the countable knowledges, fiscal and of audit purchased during the first period of the master and, by another, put to the student in contact with the practical reality of the professional exercise in the field of the accounting, the taxation and the audit of accounts. [...]
Estas prácticas tienen un doble objetivo. Por una parte facilitar que el alumno pueda poner en práctica los conocimientos contables y de auditoría adquiridos durante el primer semestre del máster y, por otra, poner al estudiante en contacto con la realidad práctica del ejercicio profesional en el ámbito de la contabilidad, la fiscalidad y la auditoría de cuentas. [...]

2023-24
Màster Universitari en Auditoria de Comptes i Comptabilitat [1480]
3 documents
2.
3 p, 97.0 KB Pràctiques Professionals [44833] / Masferrer Llabinés, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Les Pràctiques Externes tenen com a objectiu: Donar l'oportunitat a l'estudiant de transferir tant els coneixements teòrics com els continguts pràctics estudiats i de incorporar-se al món professional en finalitzar el programa amb un mínim d'experiència. [...]
The External Practices aim to: Give the student the opportunity to transfer both theoretical knowledge and practical content studied and to enter the professional world at the end of the program with a minimum of experience. [...]
Las Prácticas Externas tienen como objetivo: Dar la oportunidad al estudiante de transferir tanto los conocimientos teóricos como los contenidos prácticos estudiados y de incorporarse al mundo profesional al finalizar el programa con un mínimo de experiencia. [...]

2023-24
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1557]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1558]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1559]
3 documents
3.
4 p, 103.2 KB Pràctiques Externes [44719] / Comalat Navarra, Maite ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul té com a objectiu capacitar l'alumnat en les tècniques de gestió, organització i dinamització de biblioteques escolars, a partir del coneixement del corpus teòric i l'anàlisi d'entorn.
The module aims to train students in the management and organization techniques of school libraries, from knowledge of the theoretical corpus and environment analysis.
El módulo tiene como objetivo capacitar al alumnado en las técnicas de gestión y organización de bibliotecas escolares, a partir del conocimiento del corpus teórico y el análisis de entorno.

2023-24
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
4.
4 p, 101.9 KB Pràctiques Externes [44175] / Abril-Sellarés, María ; i la Borsa de Treball de Fuab Formació, Gestió de Les Pràctiques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Aquest mòdul ofereix als estudiants la possibilitat de dur a la pràctica real els coneixements adquirits en el màster. Permet, per tant, la integració operativa dels coneixements, habilitats i capacitats adquirides i la seva aplicació en les activitats professionals relacionades amb el Patrimoni Cultural. [...]
This module offers students the possibility to carry out the knowledge acquired in the master's degree. It therefore allows the operational integration of the knowledge, skills and skills acquired and their application in professional activities related to the Cultural Heritage. [...]
Este módulo ofrece a los estudiantes la posibilidad de llevar a la práctica real los conocimientos adquiridos en el máster. Permite, por tanto, la integración operativa de los conocimientos, destrezas y capacidades adquiridas y su aplicación en las actividades profesionales relacionadas con el Patrimonio Cultural. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
5.
5 p, 104.1 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Capdevila Ortís, Lluís ; Cladellas, Ramon ; Chamarro Lusar, Andrés ; Bonilla, Iván ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
The general objective is that the student acquires professional experience from supervised practices by sports psychology professionals, through participation in preparatory activities for professional practice as a psychologist of sport and physical activity; the application of previous theoretical knowledge acquired in the master's degree to the context of applied practice; the use of knowledge of methodology and intervention for collaboration in research projects of the center, if appropriate. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
6.
3 p, 98.2 KB Pràctiques Externes [43080] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. - Aproximar l'alumne a la realitat laboral del Sector 2. - Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs del Màster 3. - Adquirir experiència i coneixement en el món professional real 4. [...]
1. - Familiarize the student with the work environment of the sector 2. - Apply the theoretical knowledge of the different aspects reviewed in the program 3. - Acquire experience and knowledge in the real professional world 4. [...]
1. - Aproximar al alumno a la realidad laboral del sector 2. - Ampliar y aplicar los conocimientos teóricos de los dieferentes aspectos trabajados en el Máster 3. - Adquirir experiencia y conocimiento en el mundo profesional real 4. [...]

2023-24
Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments [1193]
3 documents
7.
4 p, 102.0 KB Pràctiques Externes [42718] / Rambla Marigot, Francesc Xavier ; Couceiro Lopez, Mariña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu és col·laborar en el desplegament d'un projecte professional de recerca social, de gestió pública o del tercer sector. En cada cas, la UAB signarà un conveni de pràctiques amb l'entitat, a fi de donar cobertura jurídica a l'estada de l'estudiant.
The internship requires students to collaborate in developing a professional project in the fields of either social research, public management or the third sector. For each student, the UAB will sign an internship agreement with the host institution defining the terms and conditions of the student's activities.
El objetivo es colaborar en el despliegue de un proyecto profesional de investigación social, de gestión pública o del tercer sector. En cada caso la UAB firmará un convenio de prácticas con la institución a fin de dar cobertura jurídica a la estancia del/a estudiante.

2023-24
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
8.
6 p, 109.7 KB Gèneres i Textos: Pràctiques d'Anàlisi [40243] / Julià Garriga, Jordi ; Cerdà, Jordi ; Vilella Morato, Eduard ; Batlle Jordà, Carles 1963- ; Ruiz-Ruano Risquez, Miriam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 El curs pretén abordar l'estudi de les obres literàries des de la perspectiva concreta de les convencions formals i temàtiques dels tres principals gèneres literaris: lírica, narrativa i teatre (encara que, eventualment, pot ser escollit un gènere literari concret per al seu estudi). [...]
The course aims to address the study of literary works from the specific perspective of the formal and thematic conventions of the three main literary genres: lyric, narrative and theater (although, eventually, a specific literary genre can be chosen). [...]
1 El curso pretende abordar el estudio de las obras literarias desde la perspectiva concreta de las convenciones formales y temáticas de los tres principales géneros literarios: lírica, narrativa y teatro (aunque, eventualmente, puede ser escogido un género literario concreto para su estudio). [...]

2023-24
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
9.
4 p, 103.2 KB Pràctiques de Paleobiologia II [44794] / Fortuny Terricabras, Josep ; Martinez Alba, David ; De Esteban-Trivigno, Soledad ; Nacarino Meneses, Carmen ; Figuerola Gimenez-Coral, Pere ; Casanovas i Vilar, Isaac ; Robles Gimenez, Jose Maria ; Bolet, Arnau ; Aymerich Núñez de Arenas, Xènia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Adquisició de metodologies i tècniques específiques pel camp de la paleontologia de vertebrats. Així mateix, aquest mòdul potenciarà l'estudi de fòssils amb exemples pràctics en diversos grups de vertebrats i es complementarà amb sortides a jaciments paleontològics de vertebrats, així com la visita a un laboratori de preparació de fòssils de vertebrats i de col·leccions paleontològiques dedicades als vertebrats.
Acquisition of specific methodologies and techniques for the field of vertebrate paleontology. Likewise, this module will enhance the study of vertebrate fossils with practical examples in various vertebrate groups and will be complemented by fieldtrips to paleontological vertebrate sites, as well as visits to a preparation lab devoted to vertebrate fossils and a paleontological vertebrate collection.
Adquisición de metodologías y técnicas específicas para el campo de la paleontología de vertebrados. Asimismo, este módulo potenciará el estudio de fósiles con ejemplos prácticos en diversos grupos de vertebrados y se complementará con salidas a yacimientos paleontológicos de vertebrados, así como la visita a laboratorio de preparación de fósiles de vertebrados y de colecciones paleontológicas dedicadas a los vertebrados.

2023-24
Màster Universitari en Paleobiologia i Registre Fòssil [1534]
3 documents
10.
5 p, 104.2 KB Pràctiques de Paleobiologia I [44793] / Furió Bruno, Marc ; Marigó Cortés, Judit ; Belaústegui Barahona, Zain ; Delclos Martinez, Xavier ; Tomas Lafaja, Sara ; Mercedes Martin, Ramon ; Madurell-Malapeira, Joan ; Hernandez Lujan, Angel ; Sanjuan Girbau, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Referits a coneixements - Reconèixer els principals grups de fòssils de plantes, invertebrats, icnofòssils i microfòssils de visu en el 1 - Reconèixer els principals grups de fòssils de plantes, invertebrats, icnofòssils i microfòssils de visu en el camp i mitjançant microscopi o lupa binocular en el gabinet. [...]
Referred to knowledges. To recognize the main groups of plant fossils, invertebrates, ichnofossils and microfossils in rock samples, in 1 To recognize the main groups of plant fossils, invertebrates, ichnofossils and microfossils in rock samples, in the field or by observation under the microscope. [...]
Referidos a conocimientos - Reconocer los principales grupos de fósiles de plantas, invertebrados, icnofósiles y microfósiles de visu en el 1 - Reconocer los principales grupos de fósiles de plantas, invertebrados, icnofósiles y microfósiles de visu en el campo y mediante microscopio o lupa binocular en el gabinete. [...]

2023-24
Màster Universitari en Paleobiologia i Registre Fòssil [1534]
3 documents

Materials acadèmics : 1,741 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 5 registres trobats  
1.
Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca / Molas-Gallart, Jordi (CSIC-UPV) ; Flecha, Ramón (Universitat de Barcelona) ; Martínez-Samper, Pastora (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Malgosa Morera, Assumpció (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Gravació de la Jornada "Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca" que es va portar a terme a la Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB el dimarts 9 d'abril de 2024. El programa va ser el següent: 15-15:10h Presentació: Dra. [...]
2024
   
2.
12.7 KB Pàgina web del projecte ACCESS4ALL : Laboratori de Polítiques i Pràctiques per al Desenvolupament Social a l'Educació Superior / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu
Aquest registre incorpora la web elaborada en el marc del projecte ACCESS4ALL - Laboratori de Polítiques i Pràctiques per al Desenvolupament Social a l'Educació Superior (2015-1-ES01-KA203-015970)", finançat per la Comissió Europea a partir del programa Erasmus +. [...]
2024  
3.
592x886, 78.8 KB Faenado y manipulación de carnes: buenas prácticas e higiene / Fàbregas i Comadran, Xavier
Durante la carnización de los animales, el faenado debe equilibrar los intereses económicos de ganaderos y del matadero o abastecedores. El correcto faenado ofrecerá una buena presentación comercial, una óptima calidad higiénica del producto y evitará también deficiencias en la protección laboral, en situaciones de riesgo. [...]
Durant la carnització dels animals, el feinejat ha d'equilibrar els interessos econòmics de ramaders i de l'escorxador o abastidors. El correcte feinejat oferirà una bona presentació comercial, una òptima qualitat higiènica del producte i evitarà també deficiències en la protecció laboral, en situacions de risc. [...]

1992 (Memoria digital d'escorxadors)
70 documents
4.
Bones pràctiques agràries : en la gestió del nitrogen / Casas, Àngel ; Catalunya. Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
[Tarragona] : Generalitat de Catalunya. Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, 2001  
5.
11.3 KB Bones pràctiques en comunicació científica / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual amb motiu del Fòrum de la Recerca 2006.
L'exposició dividida en 5 apartats (Introducció, Catàleg, Internet, Bases de dades i Bibliografia) vol proporcionar els recursos digitals més recents sobre el tema del periodisme científic, la comunicació de la ciència i la responsabilitat dels periodistes a l'hora d'informar sobre els avenços científics.

2007  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
592x886, 78.8 KB Faenado y manipulación de carnes: buenas prácticas e higiene / Fàbregas i Comadran, Xavier
Durante la carnización de los animales, el faenado debe equilibrar los intereses económicos de ganaderos y del matadero o abastecedores. El correcto faenado ofrecerá una buena presentación comercial, una óptima calidad higiénica del producto y evitará también deficiencias en la protección laboral, en situaciones de riesgo. [...]
Durant la carnització dels animals, el feinejat ha d'equilibrar els interessos econòmics de ramaders i de l'escorxador o abastidors. El correcte feinejat oferirà una bona presentació comercial, una òptima qualitat higiènica del producte i evitarà també deficiències en la protecció laboral, en situacions de risc. [...]

1992 (Memoria digital d'escorxadors)
70 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.