Results overview: Found 4 records in 0.04 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 2 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
3 p, 848.1 KB El "rumor de celebritat" com a factor de posicionament i potenciació de personatges en la premsa del cor / Romo Pedrejón, Luis Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Luis Fernando Romo analitza en la seva tesi el fenomen del rumor i el seu impacte en les vides de les celebritats, que les remodelen per al consum públic. Aquest estudi ho ha dut a terme analitzant casos de les dues revistes del cor més venudes a Espanya, relacionant això amb l'evolució de la premsa del cor i la comunicació, així com amb articles acadèmics sobre el tema.
Luis Fernando Romo analiza en su tesis el fenómeno del rumor y su impacto en las vidas de las celebridades, quienes las remodelan para el consumo público. Este estudio lo ha llevado a cabo analizando casos de las dos revistas del corazón más vendidas en España, relacionando esto con la evolución de la prensa del corazón y la comunicación, así como con artículos académicos sobre el tema.
Luis Fernando Romo analyzes in his thesis the rumor phenomena and the impact it has in the lives of celebrities, who concoct their lives for public consumption. This study has been carried through by analysing cases from the two best-selling gossip magazines in Spain, connecting it with the evolution of gossip press and communication as well as with academical articles about the topic.

2018
UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-3
3 documents

Research literature 2 records found  
1.
363 p, 3.2 MB La història de Diario Femenino : del feminisme a la premsa del cor, i del cor a l'antifranquisme / Ill Arroyo, Sergi ; Miravitllas, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Diario Femenino va ser un diari que va néixer de la mà del publicista Víctor Sagi com un negoci rodó que va resultar ser una ruïna. La publicació va passar per diverses etapes des del seu naixement; les quals defineixen el seu contingut, enfocament i estructura. [...]
Diario Femenino fue un diario que nació de la mano del publicista Victor Sagi como un negocio redondo que resultó ser una ruina. La publicación pasó por distintas fases desde su nacimiento,: que definen su contenido, enfoque y estructura. [...]
Diario Femenino was a newspaper that arised from the publicist Víctor Sagi as a profitable business, but came of a ruin. The publication went through different stages since its apparition, which define its contents, standpoint and structure. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
2.
197 p, 6.7 MB Perquè la premsa del cor sí és periodisme / Borràs i Polo, Carla ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme del cor és un gènere periodístic molt criticat per la pròpia professió degut al seu contingut, veracitat i professionalitat. Des dels inicis de la premsa del cor i la premsa femenina està obert un debat sobre si realment es considera una forma de periodisme o no. [...]
El periodismo del corazón es un género periodístico muy criticado por la misma profesión debido a su contenido, veracidad y profesionalidad. Desde los inicios de la prensa del corazón y la prensa femenina permanece abierto un debate sobre si realmente se considera una forma de periodismo o no. [...]
Gossip magazines are a highly criticized journalistic genre by its own professionals due to their content, acurrancy and professionalism. There is a debate since the beginning of this type of journalism and women's magazines about whether or not it is considered a form of journalism. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
1 p, 26.9 MB Premsa del cor / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de març i el 9 d'abril de 2010. A l'exposició es pot veure com han evolucionat les capçaleres històriques com ara Lecturas (1921), Semana (1940), ¡Hola! (1944), Diez minutos (1951) i Pronto (1972). [...]
2010
23 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.