Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 354.6 KB Principios que justifican la metodología no formal en la educación de adultos / Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Si se entiende la educación formals como aquella que acontece en aulas, horarios y programas preestablecidos y que desemboca en una titulación académica estandarizada, la educación "no-formal" se materializa fuera del marco institucional escolar, de modo que la comunicación educativa no se ve constreñida por programas prefijados, ni precisa ineludiblemente de la comunicación presencial entre profesor y alumno. [...]
If by "formal education", is understood as that which is imparted in classrooms, with preestablished schedules and programmes and recognized by a standardized academic title, ccnon formal,, education is materialized outside all institutional academic frame, the manner that educational communication is not constrained by pre-established programmes, nor undoubtedly, need the presential communication between professor and student. [...]

1982 - 10.5565/rev/educar.603
Educar, N. 1 (1982) p. 49-60  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.