Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
74 p, 3.0 MB Product Placement: La publicidad del s. XXI / Martin Soler, Anna ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les característiques i la versatilitat del product placement el converteixen en una opció interessant per als anunciants que desitgen una publicitat original i creativa, alhora que per als productors aquesta pràctica els permet obtenir finançament per als seus continguts. [...]
Las características y la versatilidad del product placement lo convierten en una opción interesante para los anunciantes que desean una publicidad original y creativa, a la vez que para los productores esta práctica les permite obtener financiación para sus contenidos. [...]
Product placement has become an interesting option for advertisers who look for an original and creative way to promote their products because of its characteristics and versatility. At the same time, producers can get economic resources to produce their contents. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.