Resultats globals: 433 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 26 registres trobats
Materials acadèmics, 390 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
9 p, 776.2 KB Més enllà de la programació i la robòtica educativa : el pensament computacional en l'ensenyament STEAM a infantil i primària / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Cornellà, Pere (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Peracaula, Marta (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Niell, Mariona (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Estebanell Minguell, Meritxell (Universitat de Girona. UdigitalEdu)
El pensament computacional està guanyant cada vegada més rellevància en el món edu-catiu. Més enllà de l'interès que pot tenir desenvolupar aquesta forma de pensar i resoldre problemes en un context cada cop més informatitzat, el desenvolupament del pensament computacional pot recolzar l'aprenentatge de totes les disciplines que conformen l'STEAM (Science, Technolgoy, Engineering, Arts and Mathematics). [...]
Computational thinking is gaining increasing relevance in education. Beyond the interest that developing this way of thinking and problem-solving problems may have in an increas-ingly computerized context, the development of computational thinking can support the learning of all STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) disci-plines. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.27
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 38-46 (El Racó STEAM)  
2.
18 p, 2.0 MB Pensamiento computacional y programación visual por bloques en el aula de Primaria / Sáez López, José Manuel (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Cózar Gutiérrez, Ramón (Universidad de Castilla-La Mancha)
El presente trabajo aborda la computación creativa en Primaria desde una perspectiva lúdica y activa a través de lenguajes de programación visual utilizando Scratch con un enfoque pedagógico. Se plantean actividades participativas centradas en un aprendizaje basado en el juego. [...]
Aquest treball aborda la computació creativa a Primària des d'una perspectiva lúdica i activa a través de llenguatges de programació visual utilitzant Scratch amb un enfocament pedagògic. Es plantegen activitats participatives centrades en un aprenentatge basat en el joc. [...]
This paper highlights creative computing in elementary education from a playful and active perspective through visual programming languages using Scratch with a pedagogical approach. Participatory activities focused on game-based learning were implemented. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.841
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 129-146 (Monográfico)  
3.
12 p, 110.8 KB Annex 3 : La programació de la ràdio local a Catalunya 2003 / Gutiérrez García, María. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2004
Quaderns del CAC, Núm. Extra (Setembre 2004) , p. 189-200  
4.
2 p, 236.9 KB El boom de la programació informàtica / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1132 (13 de gener de 2014) , p. 28-29  
5.
48 p, 276.8 KB Guerra i informació radiofònica. La programació de Ràdio Barcelona durant la Guerra Civil Espanyola (1936-1939) / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Comunicació (Barcelona), Num. 19 (Setembre 2005) , p. 113-160  
6.
8 p, 76.5 KB La Programació radiofònica internacional en llengua catalana / Niqui, Cinto (Universitat Autònoma de Barcelona)
Durant les primeres dècades de la dictadura franquista els programes radiofònics internacionals en català, transmesos en ona curta, gairebé van ser els únics que es podien escoltar. En aquest article es recullen totes les emissions internacionals fetes en llengua catalana durant tot el segle XX. [...]
During the first decades of the Franco dictatorship, virtually all radio programs in Catalan were international programs transmitted on short wave. The present paper gives an overview of all the international broadcasts in Catalan during the 20th century -a collection that, as a whole, has received no prior study.

2007 - 10.2436/20.3008.01.26
Comunicació (Barcelona), Núm. 23 (Desembre 2007) , p. 91-98  
7.
7 p, 104.4 KB La programació cultural de la ràdio pública generalista : Catalunya Ràdio, COMRàdio i Ràdio 4 / Gutiérrez García, María. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Els mitjans de comunicació són una veritable font d'informació i d'entreteniment per al ciutadà, per la qual cosa és del tot necessari l'estudi del contingut que transmeten. No en va, l'anàlisi d'aquest aspecte conforma una sòlida especialització investigadora en l'àrea de la comunicació. [...]
2005
Quaderns del CAC, Núm. 22 (Maig-Agost 2005) , p. 99-105  
8.
4 p, 85.3 KB Dos models molt particulars de programació radiofònica / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'oferta de la ràdio catalana s'estructura a l'entorn de dos grans models de programació: un d'anomenat generalista, per la varietat de contingut i de gèneres que l'integren, i un altre d'anomenat especialitzat pel seu caràcter bàsicament monotemàtic. [...]
La oferta de la radio catalana se estructura alrededor de dos grandes modelos de programación: uno denominado generalista, debido a la variedad de contenidos y de géneros que lo integran, y el otro, denominado especializado, por su carácter básicamente monotemático. [...]
Catalan radio is structured into two major programming models: generalist programming, so called because of its range of contents and genres; and the specialist programming, which basically covers single issues. [...]
L'offre de la radio catalane est structurée autour de deux grands modèles de programmation : l'un est dit généraliste, compte tenu de la variété des contenus et des genres qu'il propose, et l'autre est dit spécialisé en raison de son caractère essentiellement thématique. [...]

1999
Quaderns del CAC, Núm. 4 (Abril 1999) , p. 30-33  
9.
12 p, 1.6 MB Euromonitor : tendències de la programació en el marc de la desregulació / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La década dels anys vuitanta s'ha caracteritzat per l'explosió de nombroses transformacions en el panorama àudio-visual i, més particularment, en el sector televisiu. La base d'aquestes transformacions es troba en la desaparició dels monopolis públics i l'arribada simultània de reglaments nacionals, fets amb l'esperit de desreglamentacions per animar el mercat internacional de la comunicació.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 93-104  
10.
2 p, 39.8 KB L'impacte de les productores independents en la programació televisiva / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La majoria de programes televisius que mirem avui en dia són emesos per canals de televisió però produïts per productores independents. Aquestes empreses són el fruit d'una decisió regulatòria presa fa més de vint anys en l'àmbit europeu que es va traduir en la imposició d'unes quotes d'emissió d'aquesta producció independent per part de les televisions. [...]
La mayoría de programas televisivos que miramos cada día son emitidos por canales de televisión pero producidos por productoras independientes. Estas empresas son el resultado de una decisión regulatoria tomada hace más de veinte años en el ámbito europeo que se tradujo en la imposición de unas cuotas de emisión de esta producción independiente por parte de las televisiones. [...]
Television programmes we watch every day at home are broadcast by television channels but are mainly produced by independent producers. These firms are the result of a regulatory decision taken two decades ago at the European level: to impose television operators broadcast quotas for this independent production. [...]

2012
UAB divulga, juny 2012, p. 1-2
3 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
306 p, 10.5 MB Programació de sistemes encastats : un altre llibre sobre el mateix / Montón i Macián, Màrius
Aquest llibre és per tot aquell que amb coneixements de programació en llenguatge C, coneixements d'arquitectures de computadors, coneixements mínims de HW i electrònica vulgui endinsar-se en la programació de sistemes encastats basats en microcontroladors.
2020  
2.
12 p, 476.7 KB Criteris de programació del estudis oficials de la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Comissionat de la rectora per a la Programació Docent ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i de Qualitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, [2018?]  
3.
2 p, 638.7 KB Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau / Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013  

Documents de recerca 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 1.0 MB Sistema automàtic de correcció d'examens de programació / Domingo Capellà, Jordi ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest document es presenta l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament d'un programa que té el propòsit de permetre als professors corregir qualsevol tipus d'exàmens de programació. L'objectiu principal és ajudar al professorat a poder avaluar els estudiants d'una manera més ràpida i eficaç, a partir d'una eina que ofereix una visió global de l'examen i indica, de manera precisa, on es troba l'error, quin tipus d'error és i perquè està passant. [...]
This paper presents the analysis, design, and development of a program that is intended to allow teachers to correct any type of programming exam. The main goal is to help teachers assess students more quickly and effectively, from a tool that provides an overview of the exam and indicates, precisely, where the error is. [...]
En este documento se presenta el análisis, diseño y desarrollo de un programa que tiene el propósito de permitir a los profesores corregir cualquier tipo de exámenes de programación. El objetivo principal es ayudar al profesorado a poder evaluar a los estudiantes de una manera más rápida y eficaz, a partir de una herramienta que ofrece una visión global del examen e indica, de forma precisa, dónde se encuentra el error, qué tipo de error es y porqué está pasando. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 1.0 MB Aula de programació interactiva / Pipoyan Paronyan, Arman ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. [...]
The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. [...]
El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
25 p, 11.7 MB Construcción y programación de un brazo robótico / Corral Palmero, José Antonio ; Benchikh, Yousra ; Pedret Ferré, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball de Fi de Grau de ciutats intel·ligents i sostenibles inclou la construcció d'un braç robòtic programat amb Arduino. Aquest inclourà la confrontació de diversos braços robòtics per seleccionar el que es cenyeix millor a la màxima del projecte, per acabar construint-lo. [...]
Este trabajo de Fin de Grado de ciudades inteligentes y sostenibles, incluye la construcción de un brazo robótico programado en Arduino. Este incluirá el cotejo de varios brazos robóticos en aras de seleccionar el que se ciña mejor a la máxima del proyecto, para acabar construyéndolo. [...]
This Final Degree project on smart and sustainable cities includes the construction of a robotic arm programmed in Arduino. This will include the comparison of several robotic arms in order to select the one that best adheres to the main objective of the project, to end up building it. [...]

2022
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
4.
12 p, 920.8 KB Aula de programació interactiva / Assbaghi Asbahi, Youssef ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un dels majors problemes que es troben els professors de programació és la supervisió dels alumnes a l'hora de fer problemes i desenvolupar codi a classe. Aquests ho tenen complicat per rebre un feedback de manera directa, ja que no hi ha eines per les quals un professor pugui ajudar als alumnes de la classe sense exposar-se ni perdre temps anant taula per taula. [...]
One of the biggest problems teachers face in programming is supervising students when it comes to making problems and developing code in class. These make it difficult to receive feedback directly, as there are no tools by which a teacher can help students in the class without exposing themselves or wasting time going table by table. [...]
Uno de los mayores problemas que se encuentran los profesores de programación es la supervisión de los alumnos a la hora de realizar problemas y desarrollar código en clase. Éstos lo tienen complicado para recibir un feedback de forma directa, ya que no hay herramientas por las que un profesor pueda ayudar a los alumnos de la clase sin exponerse ni perder tiempo yendo mesa por mesa. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
86 p, 971.6 KB El llenguatge en el dol : una aproximació a la pèrdua des de la Programació Neurolingüística / el Homrani Lesfar, Yasmina ; Fernández Mostaza, Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Els canvis provocats pel context causat per la Covid-19 han contribuït a replantejar els diferents àmbits de la vida social de les persones. El present treball d'investigació para atenció als impactes haguts sobre la mort i, al seu torn, sobre els processos que en deriven, donant pas a un dels fenòmens més capaços de re-significar aquests processos: el llenguatge. [...]
Los cambios provocados por el contexto causado por el Covid-19 han contribuido a replantear los diferentes ámbitos de la vida social de las personas. El presente trabajo de investigación pone la atención en los impactos habidos sobre la muerte y, a su vez, sobre los procesos que derivan de ella, dando paso a uno de los fenómenos más capaces de resignificar dichos procesos: el lenguaje. [...]
Changes caused by the Covid-19 context have contributed to stake out the different areas of people's social life. This research work focuses on the impact of death and, at the same time, on the derivated processes, inquiring into one of the most powerful phenomen in resignifying these processes: language. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
6.
142.4 KB Programación en C y evaluación de un codificador aritmético / Felipe Polo, Edgard Daniel ; Bartrina Rapesta, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualmente, las tecnologías de compresión de la información tienen un impacto potencial de rendimiento en el ámbito de las comunicaciones punto a punto y el almacenamiento de datos, y la carga computacional que esto implica está conllevando a necesitar sistemas con prestaciones cada vez más favorables con el paso del tiempo. [...]
Nowadays, information compression technologies have a potential performance impact in end-to-end communications and data storage, such computational load that this implies is leading to the need for systems with increasingly favourable performance with the pass of time. [...]
Actualment, les tecnologies de compressió de la informació tenen un impacte potencial de rendiment en l'àmbit de les comunicacions punt a punt i l'emmagatzematge de dades, i la càrrega computacional que implica comporta necessitarà sistemes amb prestacions cada vegada més favorables amb el pas el temps. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 975.2 KB Identification of motifs in biological sequences using genetic programming / Velasco, Àlex ; Serra-Sagristà, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Current tools for motif discovery search patterns that are over-represented in DNA sequences but do not use DNA curvature or cofactors associated with the protein bind. We developed a tool that searches for motifs with a variable gap between patterns. [...]
Les eines actuals per al descobriment de motius busquen patrons que estan sobre-representats a les seqüències d'ADN, però no utilitzen la curvatura de l'ADN o cofactors associats a la unió de la proteïna. [...]
Las herramientas actuales para el descubrimiento de motivos buscan patrones que están sobrerepresentados en las secuencias de ADN, pero no usan la curvatura del ADN o cofactores asociados a la unión de la proteína. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
9 p, 6.2 MB Generació automàtica de test, per a l'avaluació d'exercicis de programació / Bernal Petit, Ricard ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Donada la problemàtica de la correcció d'exercicis de programació, causada per la gran quantitat d'alumnes i per tant d'exercicis entregats per part d'aquests, els docents encarregats de mantenir l'avaluació continua al dia han de realitzar grans esforços, ja que han de crear des de zero els test que s'aplicaran als exercicis per obtenir la nota de l'exercici de cada alumne, això sumat al temps invertit a crear nous exercicis per poder dinamitzar les classes i adaptar-se als avenços en el camp de les noves metodologies i procediments de desenvolupament. [...]
Due to the problem of the correction of programming exercises, caused by the large number of students and therefore of exercises delivered by them, the teachers responsible for keeping the evaluation up-to-date must realize large efforts, since they have to create from scratch the tests that will be applied to the exercises to obtain the note of the exercise of each student, this added to the time invested in creating new exercises to be able to dynamize the classes and adapt to the advances in the field of new methodologies and development procedures. [...]
Dada la problemática de la corrección de ejercicios de programación, causada por la gran cantidad de alumnos y por tanto de ejercicios entregados por parte de éstos, los docentes encargados de mantener la evaluación contínua al día tienen que realizar grandes esfuerzos, puesto que tienen que crear desde cero los test que se aplicarán a los ejercicios para obtener la nota del ejercicio de cada alumno, esto sumado al tiempo invertido a crear nuevos ejercicios para poder dinamizar las clases y adaptarse a los adelantos en el campo de las nuevas metodologías y procedimientos de desarrollo. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
9 p, 951.0 KB Programació VideoJoc sobre l'Origen de l'Agricultura a la Prehistòria / Domínguez Cachinero, Alexis ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte proposat consta d'una aplicació que permeti, mitjançant la interacció amb l'usuari, simular els inicis i posterior evolució de l'agricultura a la prehistòria. Ho farem mitjançant una població d'individus que es desplaça per un mapa representatiu de la zona que connecta Orient amb Europa i evoluciona segons unes condicions, favorables o no, que l'usuari pot modificar al seu gust per estudiar i aprendre dels diferents casos proposats. [...]
The project proposed features an application that allow, through of the interaction with the user, simulate the starts and evolution of the agriculture at the prehistory. We will do it by means of a population of individuals that displaces for a map representing the zone that connects Orient with Europe and evolves as some conditions, favourable or not, that the user can modify by his decision to study and learn of the different cases proposed. [...]
El proyecto propuesto consta de una aplicación que permita, mediante la interacción con el usuario, simular los inicios y posterior evolución de la agricultura en la prehistoria. Lo haremos mediante una población de individuos que se desplaza por un mapa representativo de la zona que conecta Oriente con Europa y evoluciona según unas condiciones, favorables o no, que el usuario puede modificar a su gusto para estudiar y aprender los diferentes casos propuestos. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
10 p, 602.1 KB Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació / Ortiz Gallardo, David ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació consisteix en el desenvolupament d'una aplicació web interactiva que faciliti la docència d'assignatures de programació. Aquest aplicatiu web ha de permetre que el professor d'una assignatura de programació pugui proposar de forma interactiva exercicis, els quals, els alumnes han de poder resoldre directament a través de la interfície web mitjançant un editor de text i un compilador per tal d'executar-ho tot en un mateix entorn. [...]
Aula interactiva para el aprendizaje de la programación consiste en el desarrollo de una aplicación web interactiva que facilite la docencia de asignaturas de programación. Este aplicativo web tiene que permitir que el profesor de una asignatura de programación pueda proponer de forma interactiva ejercicios, los cuales, los alumnos tienen que poder resolver directamente a través de la interfaz web mediante un editor de texto y un compilador para ejecutarlo todo en un mismo entorno. [...]
Interactive classroom for the learning of programming consists in the development of an interactive web application that facilitates the teaching of programming subjects. This web application should allow the teacher of a programming subject to propose interactive exercises, which, students must be able to solve directly through the web interface using a text editor and a compiler to run everything in the same environment. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 390 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 108.5 KB Tècniques de Programació [43851] / Szczerban Llatas, Wladimir ; Ros Visus, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Les tècniques de programació són l'àrea de la informàtica que es dedica al desenvolupament d'aplicacions. Alguns dels temes que aborda aquesta àrea són la programació orientada a objectes, la programació funcional, la programació recursiva i la programació d'aplicacions web, entre d'altres. [...]
Programming techniques are the field of computer science dedicated to software applications development. Some of the subjects it encompasses are object-oriented programming, functional programming, recursive programming and web applications programming, among others. [...]
Las técnicas de programación son la área de la informática que se dedica al desarrollo de aplicaciones. Algunos de los temas que aborda esta área son la programación orientada a objetos, la programación funcional, la programación recursiva y la programación de aplicaciones web, entre otros. [...]

2022-23
Màster Universitari en Geoinformació [1373]
3 documents
2.
4 p, 104.4 KB Programació en Bioinformàtica [42401] / Marco-Sola, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius generals d'aquest mòdul són l'aplicació de les eines i tècniques bàsiques per al desenvolupament en aquesta àrea. Es treballen les capacitats de resoldre reptes i adaptar-se a les tecnologies i paradigmes de la bioinformàtica.
General objectives of this module are the application of the core tools and basic techniques for development in this area of knowledge. Provide skills to successfully assume the adaptation to changing technologies and new paradigms emerging in this interdisciplinary field.
Los objetivos generales de este módulo son la aplicación de las herramientas y técnicas bàsicas para el desarrollo en esta área. Se trabajan las capacidades de resolver retos y adaptarse a las tecnologías y paradigmas de la bioinformática.

2022-23
Màster Universitari en Bioinformàtica / Bioinformatics [1112]
3 documents
3.
6 p, 112.0 KB Fonaments de Programació II [106554] / Sikora, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest curs és la continuació de Fonaments de Programació I, i els objectius generals són: Comprendre diferents estructures de dades, com piles, cues i llistes. Comprendre diferents estructures de dades més complexes, com taules hash, arbres i gràfics. [...]
This course is the continuation of Fundamentals of Programming I, and the general objectives are: Understanding different data structures such as stacks, queues, and lists. Understanding different more complex data structures such as hash tables, trees, and graphs. [...]
Este curso es la continuación de Fundamentos de Programación I, y los objetivos generales son: Comprender diferentes estructuras de datos, como pilas, colas y listas. Comprender diferentes estructuras de datos más complejas, como tablas hash, árboles y gráficos. [...]

2022-23
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
4.
5 p, 108.9 KB Fonaments de Programació I [106553] / Fornes Bisquerra, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura pretén oferir una introducció general a la programació. Els objectius generals són: Comprensió del cicle de vida del programari: anàlisi del problema, disseny, implementació i prova. [...]
This subject aims to provide a general introduction to programming. The general objectives are: Understanding the life cycle of software: analysis of the problem, design, implementation, and test. Designing algorithms for problem solving, with a rigorous structured programming methodology. [...]
Esta asignatura pretende proporcionar una introducción general a la programación. Los objetivos generales son: Comprender el ciclo de vida del software: análisis del problema, diseño, implementación y prueba. [...]

2022-23
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
5.
4 p, 101.1 KB Programació d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils [106399] / Lopez Jimenez, Ivan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura aprendrem a programar aplicacions per a dispositius mòbils. Utilitzarem HTML + CSS + JavaScript amb un host multiplataforma com PhoneGap, que ens permetrà compilar l'aplicació i generar codi nadiu per als diferents sistemes operatius d'SmartPhones.
In this subject we will learn how to program applications for mobile devices. We will use HTML + CSS + JavaScript with a multiplatform host like PhoneGap, which will allow us to compile the application and generate native code for the different SmartPhones operating systems.
En esta asignatura aprenderemos a programar aplicaciones para dispositivos móviles. Utilizararemos HTML + CSS + JavaScript con un host multiplataforma como PhoneGap, que nos permitirá compilar la aplicación y generar código nativo para los diferentes sistemas operativos de SmartPhone.

2022-23
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
6.
4 p, 103.4 KB Programació d'Aplicacions en Tecnologia Web [104740] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Voces Merayo, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer la tecnologia disponible per al desenvolupament d'aplicacions web. Reconèixer les exigències tècniques necessàries per al desenvolupament d'aplicacions web i la seva posada en funcionament. [...]
Undersand the technologies available for webapp development. Recognize the technical requirements necessary for the development of web applications and their implementation. Design and prototype web applications for development. [...]
Conocer las tecnologías disponibles para el desarrollo de aplicaciones web. Reconocer las exigencias técnicas necesarias para el desarrollo de aplicaciones web y su puesta en funcionamiento. Diseñar y prototipar aplicaciones web para su posterior desarrollo. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
7.
4 p, 102.6 KB Programació d'Aplicacions Mòbils [104554] / Lopez Jimenez, Ivan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Coneixerem les tecnologies existents i veurem diverses formes d'introduir-nos en el disseny web, per aprendre a crear webs atractius, visualitzables des de diversos navegadors/dispositius i fent servir les tècniques de posicionament en els cercadors. [...]
We will work with the different web technologies and we will see different ways to introduce ourselves in web design, to create attractive websites, visualizable from different browsers / devices and using search engine positioning techniques. [...]
Conoceremos las tecnologías existentes y veremos varias formas de introducirnos en el diseño web, para aprender a crear webs atractivos, visualizables desde varios navegadores/dispositivos y utilizando las técnicas de posicionamiento en los buscadores. [...]

2022-23
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
8.
3 p, 98.2 KB Introducció a la Programació [104850] / Soler Ruíz, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aprendre a fer un programa informàtic. Crear i dissenyar algoritmes informàtics que permetin la resolució de problemes amb programació estructurada. Fer servir el llenguatge de programació Python com a llenguatge on aplicar els algorismes dissenyats.
Learn to develop a computer program. Create and design computer algorithms that allow the resolution of problems with structured programming. Use the Python programming language as the language used to develop the exercises.
Aprender a hacer un programa informático. Crear y diseñar algoritmos informáticos que permitan la resolución de problemas con programación estructurada. Utilizar el lenguaje de programación Python como lenguaje donde aplicar los algoritmos diseñados.

2022-23
Grau en Estadística Aplicada [1424]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440]
3 documents
9.
5 p, 107.9 KB Programació d'Aplicacions a Internet [104530] / Casado Martinez, Carlos ; Pedret Ferré, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta assignatura aprendrem a programar aplicacions web amb JavaScript i fent servir HTML per a l'estructura del programa i CSS per a la presentació. Els objectius de l'assignatura són: Comprendre les diferències entre HTML, CSS i JavaScript i saber fer pàgines web que facin servir correctament aquestes tres tecnologies. [...]
In this subject we will learn to program web applications with JavaScript and using HTML for the program structure and CSS for the presentation. The objectives of the subject are: Understand the differences between HTML, CSS and JavaScript and know how to make web pages that use these three technologies correctly. [...]
En esta asignatura aprenderemos a programar aplicaciones web con JavaScript y usando HTML para la estructura del programa y CSS para la presentación. Los objetivos de la asignatura son: Comprender las diferencias entre HTML, CSS y JavaScript y saber hacer páginas web que usen correctamente estas tres tecnologías. [...]

2022-23
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
10.
6 p, 113.3 KB Programació Paral·lela [104356] / César Galobardes, Eduardo ; Peralta Quesada, Cristina ; Guzman Ruiz, Christian ; Sikora, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquesta assignatura és conèixer els sistemes de còmput d'altes prestacions i paral·lels, sistemes multiprocessador i multicomputador, paradigmes de programació paral·lela, aprendre a desenvolupar aplicacions amb memòria compartida, introduir el concepte de pas de missatges i aplicacions en memòria distribuida i analitzar els prestacions d'execució d'aquestes aplicacions. [...]
The objective of this subject is to study high performance and parallel computing systems, multiprocessor and multicomputer systems, paradigms of parallel programming, learn to develop applications with shared memory, introduce the concept of message passing and applications in distributed memory, and analyze the performance of these applications. [...]
El objetivo de esta asignatura es conocer los sistemas de cómputo de altas prestaciones y paralelos, sistemas multiprocesador y multicomputadores, paradigmas de programación paralela, aprender a desarrollar aplicaciones con memoria compartida, introducir el concepto de paso de mensajes y aplicaciones en memoria distribuida y analizar las prestaciones de ejecución de estas aplicaciones. [...]

2022-23
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents

Materials acadèmics : 390 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
61 p, 20.0 MB Programació Olímpica I / Morera i Viura, Enric ; Cobla La Principal de Llobregat ; Esbart Dansaire de Rubí ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1991 (Temporada 1991-1992)
2 documents
2.
3 p, 2.3 MB Petició de A. Vergés de canvi de programació / Vergés, Amadeo ; Vilumara, José ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1864  
3.
2 p, 606.1 KB Correu electrònic del Departament d'ECM de la UB a diversos destinataris amb la programació del Pla de Doctorat de Física Avançada / Universitat de Barcelona. Departament d'Estructura i Constituents de la Matèria
23 setembre 1999  
 Accés restringit a la UAB
4.
2 p, 493.8 KB Carta de Blai Sanahuja, Vicedegà de la Facultat de Física, amb la programació de la instal·lació de conductes a les aules de la Facultat de Físiques / Universitat de Barcelona. Deganat Facultat de Física
16 desembre 1996  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.