Resultats globals: 368 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 50 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 11 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 18 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 265 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 4 registres trobats
Fons personals i institucionals, 16 registres trobats
Articles 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 465.4 KB An Innovative, Competency-Based International CLIL Project : Are you brave enough? (International Projects: a space for expanding CLIL Methodologies) / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament)
One of the educational challenges we need to face in our hyper-connected world is the need for learning in an authentic, international and integrated environment (OECD 2017a). Student international exchanges (both virtual and face-to-face mobility), have become one of the training experiences most appreciated by enterprises. [...]
Un dels reptes educatius als quals hem enfrontar-nos en el nostre món hiperconnectat és la necessitat d'aprendre en un entorn autèntic, internacional i integrat (OCDE 2017). Els intercanvis internacionals d'estudiants (tant virtuals com presencials) s'han convertit en una de les experiències de capacitació més apreciades per les empreses. [...]
Uno de los desafíos educativos a los que debemos enfrentarnos en nuestro mundo hiperconectado esla necesidad de aprender en un entorno auténtico, internacional e integrado (OCDE 2017a). Los intercambios internacionales de estudiantes (tanto virtuales como presenciales) se han convertido en una de las experiencias de capacitación más apreciadas por las empresas. [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.5
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 29-36 (Articles)  
2.
9 p, 226.1 KB Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Mangiron i Hèvia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
En aquest article es presenten els projectes educatius europeus ACT i ADLAB PRO, finançats per la CE dins el programa Erasmus +, els quals tenen com a punt en comú la formació en accessibilitat i la generació de recursos docents en línia. [...]
In this paper the European educational projects ACT and ADLAB PRO, funded by the EC under the Erasmus + programme, will be presented. They both share the fact that they deal with accessibility and they generate online training resources. [...]

2018
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 4 (2018)  
3.
10 p, 211.8 KB Disruption in translator-client matching : paid crowdsourcing platforms vs human project managers / Sakamoto, Akiko (University of Portsmouth)
The paid crowdsourcing business model has brought a disruptive change to the translator procurement environment, offering clients algorithm-based automated systems as an alternative to conventional human-mediated project management services. [...]
El model de negoci per subcontractació massiva (crowdsourcing) pagada ha provocat un canvi disruptiu en l'àmbit del reclutament de professionals de la traducció, perquè ofereix als clients sistemes automatitzats basats en algoritmes com a alternativa als serveis tradicionals de gestió de projectes fets per persones. [...]
El modelo de negocio por subcontratación masiva (crowdsourcing) pagada ha provocado un cambio disruptivo en el ámbito del reclutamiento de profesionales de la traducción, porque ofrece a los clientes sistemas automatizados basados en algoritmos como alternativa a los servicios convencionales de gestión de proyectos mediados por personas. [...]

2018 - 10.5565/rev/tradumatica.218
Tradumàtica, Núm. 16 (2018) , p. 85-94 (Tradumàtica dossier)  
4.
10 p, 1.2 MB Ràdio en línia i projectes nadius a Catalunya. Els riscos i atractius de la incertesa / Sellas, Toni (Universitat de Vic) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En els darrers anys, la digitalització ha anat transformant les indústries culturals. La radiofònica, malgrat que a Espanya continua sent de transmissió principalment analògica, no és aliena als canvis. [...]
En los últimos años, la digitalización ha ido transformando las industrias culturales. La radiofónica, pese a que en España sigue siendo de transmisión principalmente analógica, no es ajena a los cambios. [...]
Digitalisation has transformed cultural industries in recent years. The radio industry is also being affected by these changes, although in Spain it's still largely based on an analogue transmission model. [...]

2017
Quaderns del CAC, Vol. XX, Num. 43 (2017) , p. 155-164
3 documents
5.
8 p, 785.4 KB Caracterización de la primera generación de graduados en diseño de producto 2013-2017 : análisis de proyectos finales registrados en las Medallas ADI FAD. / Ferran Masip, Guillem (Universitat Ramon Llull)
Esta investigación analiza todos los trabajos inscritos en el concurso Premios Delta Medalla ADI de las ediciones del 2014, 2016 y 2018. Nos hemos centrado en el análisis de contenidos siguiendo una serie de indicadores. [...]
This research analyzes all the works registered in the ADI Medal of de Delta Awards from ADIFAD contest of the editions of 2014, 2016 and 2018. We have focused on content analysis following a series of indicators. [...]
Aquesta recerca analitza tots els treballs inscrits en el concurs Premis Delta Medalla ADI de les edicions del 2014, 2016 i 2018. Ens hem centrat en l'anàlisi de continguts seguint una sèrie d'indicadors. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.122
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 45-52 (Ensayos)  
6.
23 p, 1.2 MB Cuatro fronteras europeas bajo la lupa : una metodología para el análisis de los proyectos de cooperación transfronteriza (INTERREG) / Feliu Torrent, Jaume (Universitat de Girona. Departament de Geografia) ; Berzi, Matteo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Martín-Uceda, Javier (Universitat de Girona. Departament de Geografia) ; Pastor Saberí, Roser (Universitat de Girona. Departament de Geografia) ; Castañer i Vivas, Margarita (Universitat de Girona. Departament de Geografia)
El grupo de investigación APTA ha desarrollado un método de análisis para indagar sobre la cooperación transfronteriza en las diferentes fronteras europeas. Es una metodología que permite conocer detalladamente las características de los proyectos que se construyen, que da luz a la complejidad de la red de actores que se movilizan y que muestra los patrones territoriales resultantes de la cooperación transfronteriza. [...]
El grup d’investigació APTA ha desenvolupat un mètode d’anàlisi per indagar a l’entorn de la cooperació transfronterera en les diferents fronteres europees. És una metodologia que permet conèixer detalladament les característiques dels projectes que es construeixen, que revela la complexitat de la xarxa d’actors que es mobilitzen i que mostra els patrons territorials resultants de la cooperació transfronterera. [...]
Le groupe de recherche APTA a développé une méthode d’analyse pour étudier la coopération transfrontalière entre les différentes frontières européennes. C’est une méthode qui permet de connaître de manière détaillée les caractéristiques des projets qui se mettent en place, qui révèle aussi la complexité du réseau d’acteurs mobilisés et qui montre enfin les modèles territoriaux définis par la coopération transfrontalière. [...]
The APTA research group has developed a methodology to investigate cross-border cooperation at different European borders. The methodology allows the characteristics of the projects to be determined in detail, revealing the complexity of the network of actors that are mobilized and the territorial patterns resulting from cross-border cooperation. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.532
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 3 (setembre-desembre 2018) , p. 443-465 (Articles)  
7.
4 p, 262.0 KB "Els projectes col·lectius tenen més capacitat d'afrontar dificultats i canvis" / Rebollo, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
L'Escola de l'IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) de la UAB ha impulsat Estàrter, una iniciativa formativa que vol ajudar l'emprenedoria col·lectiva i a tirar endavant projectes cooperatius combinant els coneixements de membres de l'empresa cooperativa, el món acadèmic i els moviments socials. [...]
2014
UAB divulga, Gener 2014, p. 1-4 (Entrevistes)  
8.
21 p, 412.4 KB Serveis ecosistèmics, valors del paisatge i sostenibilitat cultural en projectes de restauració ecològica / Pueyo-Ros, Josep (Universitat de Girona. Departament de Geografia)
La restauració ecològica es basa fonamentalment en el marc teòric dels serveis ecosistèmics; però aquest marc presenta importants mancances perquè no considera la dimensió cultural del lloc en els objectius de la restauració. [...]
Ecological restoration is based primarily on the theoretical ecosystem services framework. However, this framework is insufficient as it does take into account the cultural dimension of place in restoration goals. [...]
La restauración ecológica se basa fundamentalmente en el marco teórico de los servicios ecosistémicos; pero este marco presenta importantes carencias al no considerar la dimensión cultural del lugar en los objetivos de la restauración. [...]
La restauration écologique est basée principalement sur le cadre théorique des services écosystémiques, mais ce cadre comporte des lacunes importantes car il ne tient pas compte de la dimension culturelle de l'endroit dans les objectifs de restauration. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.433
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 2 (maig-agost 2018) , p. 291-311 (Articles)  
9.
17 p, 232.3 KB Evaluación socioformativa en procesos de formación en línea mediante proyectos formativos / Hernández Mosqueda, Jose S. (Centro Universitario CIFE (Mèxic)) ; Tobón Tobón, Sergio (Centro Universitario CIFE (Mèxic)) ; Ortega Carbajal, María F. (Centro Universitario CIFE (Mèxic)) ; Ramírez Cuevas, Andrés M. (Centro Universitario CIFE (Mèxic))
El objetivo del presente estudio es determinar la relación entre un conjunto de variables de la evaluación socioformativa y los proyectos formativos en un posgrado en línea. La metodología que se implementó corresponde a un estudio descriptivo-correlacional con una muestra de 79 participantes de una maestría en línea en donde se correlacionó la evaluación socioformativa mediante problemas de contexto, empleo de rúbricas, autoevaluación y coevaluación en el foro académico, con el impacto de los proyectos formativos que hacen énfasis en la importancia de la colaboración y los procesos de mejoramiento de las evidencias considerando los criterios y las metas de desempeño establecidas. [...]
L'objectiu del present estudi és determinar la relació entre un conjunt de variables de l'avaluació socioformativa i els projectes formatius en un postgrau en línia. La metodologia que es va implementar correspon a un estudi descriptiu correlacional amb una mostra de 79 participants d'un mestratge en línia on es va correlacionar l'avaluació socioformativa mitjançant problemes del context, l'ocupació de rúbriques, l'autoavaluació i la coavaluació en el fòrum acadèmic, amb l'impacte dels projectes formatius que fan èmfasi en la importància de la col·laboració i els processos de millorament de les evidències considerant els criteris i les metes d'acompliment establerts. [...]
The objective of this study is to determine the relationship between a set of variables related to socioformative assessment and training projects in the framework of an online postgraduate degree. The methodology comprised a descriptive correlational study with a sample of 79 participants enrolled in an online master's degree. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.766
Educar, Vol. 54 Núm. 1 (2018) , p. 147-163 (Temas de investigación)  
10.
8 p, 999.7 KB Driving maps : el uso de mapas mentales para orientar el Aprendizaje Basado en Proyectos a través del Design thinking / Arrausi, Juan Jesús (Escola Elisava) ; Ribosa Martínez, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente ensayo parte de la necesidad de operativizar el Aprendizaje Basado en Proyectos para su implementación en educación formal. Para lograrlo, proponemos la aplicación del Design thinking y el uso de los mapas mentales -creados con la herramienta Popplet-, que actuarían como orientadores de la actividad proyectual. [...]
This essay stems from the need to make Project Based Learning operative for its implementation in formal education. With this aim, we suggest the application of Design thinking and the use of mind maps -created with Popplet-, which would act as a guide for the project activity. [...]
El present assaig parteix de la necessitat de donar operativitat a l'Aprenentatge Basat en Projectes per a la seva implementació en educació formal. Per aconseguir-ho, proposem l'aplicació del Design thinking i l'ús dels mapes mentals -creats amb l'eina Popplet-, que actuarien com a orientadors de l'activitat projectual. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.92
Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 25-31 (Ensayos)  

Articles : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1 p, 1001.4 KB Nous espais d’aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d’innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mangiron i Hèvia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
2018
X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018  
2.
12 p, 896.2 KB PADIR‐H i HD‐Lab : Nous projectes de la Biblioteca d’Humanitats / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2017
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 11es : 2017  
3.
4 p, 108.5 KB Projectes de recerca internacionals i Accés obert: l’experiència amb el CREAF / Fabregat, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2015
Accés obert al CREAF, : 2015  
4.
15 p, 701.4 KB L'administració-e, projecte de projectes: l'experiència a la UAB / Borfo i Bach, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  
5.
1 p, 798.5 KB La Innovació docent : projectes de millora de la qualitat docent (MQD) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
6.
31 p, 614.3 KB Reptes i projectes de futur al Servei de Biblioteques / Gómez Escofet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2010
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 4a : 2010  
7.
7 p, 33.1 KB Una experiència d’aprenentatge basada en projectes en l’àmbit de la informàtica / Lapedriza, Àgata (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Benavente i Vidal, Robert (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ferrer, Miquel (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Garcia, Jaume (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Sánchez Albaladejo, Gema (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l’adaptació a l’EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d’Enginyeria Informàtica de la UAB. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
8.
6 p, 101.3 KB Nova metodologia per a la docència de projectes fi de carrera basada en grups de debat i cooperació / Franco Puntes, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Morajko, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
En aquest treball s'analitza un canvi metodològic durant la realització i seguiment del Projectes de Fi de Carrera (PFC), que permeti un seguiment actiu, afavoreixi el treball en grups col·laboratius, la avaluació formativa, amb l'objectiu de millorar la qualitat i els resultats acadèmics dels Projectes de Fi de Carrera. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008
2 documents
9.
14 p, 992.5 KB CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya. Departament de Catalunya) ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
10.
7 p, 34.1 KB Set anys de projectes europeus / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
2002
Jornada sobre la recerca en biblioteconomia i documentació, 2002  

Contribucions a jornades i congressos : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
13.2 KB Córrer la veu / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Bellaterra : la Unitat , 1996-2008.
137 documents

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
12 p, 1.6 MB Experiència d'aplicació de la metodologia d'aprenentatge per projectes en assignatures d'Enginyeria Informàtica per a una millor adaptació als crèdits ECTS i a l'EEES / Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Gil Resina, Debora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Julià, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest article es presenta una experiència realitzada els cursos 2005-2006, 2006-2007 i 2007-2008 en aprenentatge basat en projectes (ABP) —en anglès, Project Based Learning (PBL)— com un dels itineraris per cursar Gràfics per Computador 2, assignatura optativa de tercer curs d'Enginyeria Informàtica, titulació impartida a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 57-68
4 documents
2.
216 p, 4.4 MB Llibre blanc de la universitat de Catalunya : estratègies i projectes per a la universitat catalana / Associació Catalana d'Universitats Públiques.
Universitat vol dir generació de coneixement, vol dir nous models científics, socials i humanístics que impulsen el progrés, la convivència, la cohesió i l’afany de superació. Vol dir tenir consciència de la missió que tenim encomanada, vol dir autonomia del saber. [...]
Barcelona : ACUP, 2008.

Conté: [1]. Estratègies i projectes per a la universitat catalana -- [2]. Resum executiu.

2 documents

Documents de recerca 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
92 p, 5.7 MB Mapa de la gestió de projectes de l'Economia Social i Solidària / Duocastella Pla, Elisabet ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El propòsit del treball és el d'elaborar un mapa de la gestió de projectes de les entitats de l'economia social i solidària a Catalunya, mapa en el qual s'han de incloure els principals indicadors de la gestió de projectes per cada entitat. [...]
El propósito del trabajo es el de elaborar un mapa de la gestión de proyectos de las entidades de la economía social y solidaria en Catalunya, mapa en el que se incluirán los principales indicadores de la gestión de proyectos para cada entidad. [...]
The work purpose is to create a map of the social economy entities and project management at Catalonia, the map will include the main project management performance indexes for each entity. The first part includes a state of the art between social economy and project management. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
27 p, 1.7 MB Creació d'una cooperativa d'impuls de projectes socials a Zona Nord-Barcelona / Mesas Ruiz, Esther ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Treball final de Postgrau en Economia Social i Solidària, que planteja la proposta d'un projecte global a la Zona Nord de la ciutat de Barcelona. La creació d'un ecosistema econòmic i social local, mitjançant el disseny i impuls de projectes amb els criteris de la sostenibilitat, el cooperativisme i l'ecologia, en l'àmbit de la economia social i solidària. [...]
Trabajo final de Postgrado en Economia Social y Solidaria, que plantea la propuesta de un proyecto global en la Zona Norte de la ciudad de Barcelona. ​​La creación de un ecosistema económico y social local, el diseño y el impulso de proyectos con criterios de la sostenibilitat, el cooperativismo y la ecología, en el ámbito de la economía social y solidaria. [...]
Postgraduate work in Solidarity Economy, which proposes the idea of a global project in the Northern Zone of the city of Barcelona. The creation of a local economic and social ecosystem, promoting projects on the sustainability, cooperativism and ecology,social and solidarity economy. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
3.
149 p, 2.6 MB L'Educació física des de l'aprenentatge per projectes : un estudi sobre la visió del professorat / Cortés Ferrero, Francisco ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En les primeres edats, la Psicomotricitat i després l'Educació Física, constitueixen la base que permet als alumnes assolir cert domini vers la seva motricitat i les seves capacitats cognitives front el seu desenvolupament. [...]
2014  
4.
89 p, 1.6 MB La comunicació com a peça clau en projectes solidaris / Duran Riera, Maria ; Bonet Bagant, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant molt de temps, la comunicació ha estat infravalorada en alguns sectors. El sector de les organitzacions solidàries n'és un clar exemple. De totes maneres, aquesta disciplina cada vegada s'ha professionalitzat més, fins a arribar a ser un actor gairebé imprescindible en qualsevol organització. [...]
Durante mucho tiempo, la comunicación ha estado infravalorada en algunos sectores. El sector de la organizaciones solidarias és un ejemplo claro. De todas formas, a esta disciplina cada vez se ha profesionalizado más, hasta llegar a ser un actor casi imprescindible en cualquier organización. [...]
For a long time, communication has been undervalued in some sectors. Solidarity organizations' sector can be a clear example. In any case, this discipline has achieved a more professional status lately, until it has become almost indispensable in any organization. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
147 p, 1.6 MB Gestión de proyectos de traducción para Project Manager Assistants / Gorretas Aymerich, Ámbar ; Torres Hostench, Olga, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo consta de dos bloques. El primero, parte del estudio del funcionamiento de las empresas de servicios lingüísticos y se centra en el trabajo del gestor de proyectos: se analizarán sus funciones y competencias, su ambiente de trabajo y las herramientas que utiliza. [...]
Aquest treball consta de dos blocs. El primer es basa en l'estudi del funcionament de les empreses de serveis lingüístics, i es centra en el treball del gestor de projectes: s'analitzaràn les seves funcions i competències, el seu ambient de treball i les eines que utilitza. [...]
This research has two main sections. The first one is based on a study of how do translation companies work, and it is focused on the job of the Project Manager: it will include an analysis on the roles, skills, tools and working environment of a PM. [...]

2017
Traducció i Interpretació [1202]  
6.
13 p, 2.0 MB Projectes amb Arduino : Creació d'una documentació d'Arduino per l'assignatura de Robòtica, Llenguatge i Planificació / Garcia Blàzquez, Daniel ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte es basa en la creació d'una extensa documentació d'Arduino per a l'assignatura de Robòtica i altres projectes de l'escola relacionats amb la robòtica. Aquesta documentació permetrà que els alumnes tinguin accés a una gran quantitat d'informació sobre diferents tipus de mòduls amb els que es pot treballar amb una placa Arduino, classificats segons la seva funcionalitat, juntament amb uns exemples per fer més senzill la introducció i l'aprenentatge al món d'Arduino. [...]
The project is focused in creating an Arduino extense documentation for the Robotics subject and other university projects related to robotics. This documentation will allow students to have access to a large amount of information about different types of modules classified according their functionality, along with some examples to make the introduction and learning about this technology much easier. [...]
El proyecto se basa en la creación de una extensa documentación sobre Arduino para la asignatura de Robótica y para otros proyectos de la escuela relacionados con la robótica. Esta documentación permitirá que los alumnos tengan acceso a una gran cantidad de información sobre diferentes tipos de módulos con los que se puede trabajar con una placa Arduino, clasificados según su funcionalidad, unidos a unos ejemplos para hacer más sencilla la introducción de Arduino y su aprendizaje. [...]

2018-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
67 p, 1.3 MB Crowdfunding en projectes periodístics : característiques d'un model d'èxit / Valencoso Rupérez, Sara ; Coromina Rodríguez, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant els darrers anys, el crowfunding ha esdevingut una alternativa vàlida al finançament convencional per endegar o complementar projectes, també en el sector del periodisme. En el present treball, l'objectiu és el de dur a terme una anàlisi comparativa entre una mostra homogènia de campanyes de crowdfunding per a projectes periodístics, extretes de les dues plataformes de referència a l'Estat espanyol: Verkami i Goteo. [...]
Durante los últimos años, el crowdfunding se ha convertido en una alternativa válida a la financiación convencional para iniciar o complementar proyectos, también en el sector del periodismo. En el presente trabajo, el objetivo es el de llevar a cabo un análisis comparativo entre una muestra homogénea de campañas de crowdfunding para proyectos periodísticos, extraídas de las dos plataformas de referencia en el Estado español: Verkami y Goteo. [...]
In recent years, crowdfunding has become a valid alternative to conventional financing to begin or complement projects, also in the field of journalism. In the present work, the objective is to conduct a comparative analysis in a homogeneous sample of crowdfunding campaigns for journalistic projects, drawn from the two reference platforms in Spain: Verkami and Goteo. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
6 p, 250.0 KB Guia de recomanacions per a la planificació de projectes destinats a incrementar l'empoderament tecnològic de les dones musulmanes migrants / Huerta Bailén, Amparo ; Terrón Blanco, José Luis ; Luna, María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Aquest document és fruit del treball qualitatiu realitzat sobre una mostra formada per 25 dones procedents del Nord d'Àfrica i residents a Catalunya. A partir de l'anàlisi de les entrevistes realitzades, s'ha redactat un seguit de recomanacions adreçades a la planificació de projectes destinats a incrementar l'empoderament tecnològic de les dones musulmanes migrants.
2017  
9.
11 p, 1.0 MB Desarrollo de herramienta web para la gestión de proyectos colaborativos : SGPC / Torres Fernández, Samuel ; Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El siguiente proyecto abarca la creación de un Software de Gestión de Proyectos Colaborativos (SGPC)enfocados a metodologías ágiles. La idea nace de la experiencia del alumno en su entorno laboral, donde se hace evidente la necesidad de un software de gestión que apoye la metodología de desarrollo establecida. [...]
The following project involves the creation of a collaborative project management software focused on agile methodologies. The idea comes out of the student’s experience in their work environment, where exists the need for management software tool that supports the established development methodology. [...]
El següent projecte abasta la creació d'un Programari de Gestió de Projectes Col·laboratius (SGPC) enfocats a metodologies àgils. La idea neix de l'experiència de l'alumne en el seu entorn laboral, on es fa evident la necessitat d'un programari de gestió que doni suport a la metodologia de desenvolupament establerta. [...]

2017-02-06
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
206 p, 3.0 MB Projectes col·laboratius per a la millora de la seguretat: Avaluació de la seva aplicació en la prevenció de caigudes i la reducció de la infecció de l'espai quirúrgic en cirurgia colorectal / Orrego Villagrán, Carola ; Suñol Sala, Rosa, dir. ; Bonfill, X. (Xavier) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, d'Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva
Introducció: Els sistemes de salut, en un esforç per millorar la qualitat d'atenció, s'han centrat durant els últims anys en reduir la bretxa existent entre la evidència científica i la pràctica assistencial. [...]
Introduction: Health systems, in an effort to improve quality of care, have focused in the last years in reducing the gap between scientific evidence and practice. A widely used strategy to achieve this reduction is the model of the quality improvement collaborative projects (PCMQ, Projectes col·laboratius de millora de la qualitat), even though the evidence on their effectiveness is still limited. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
9.7 KB Seminari d'Arqueologia al Pròxim Orient (SAPPO) : vint-i-cinc anys de projectes de recerca i d'excavacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu dels 25 anys de treballs arqueològics al Pròxim Orient per part del grup de recerca SAPPO, del Departament de Prehistòria UAB.
2014  

Materials acadèmics 265 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 1.6 MB Projectes i Gestió de l'Empresa Informativa [20733] / Mateo, Rosario de ; Giral, Eugeni ; Bergés, Laura ; Puig, Núria ; Sabater, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
9 p, 494.7 KB Metodologia per a la redacció de projectes I [101827] / Domínguez García, Ferran ; Escola de Prevenció i Seguretat Integral (Bellaterra, Catalunya)
Familiaritzar-se en la forma de treballar a través de projectes. Assumir les pautes d'estructura més freqüents del guió-memòria d'un projecte. Donar les eines necessàries per a millorar la redacció de textos, per tal que es pugui aplicar a la redacció de projectes. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  
3.
9 p, 452.3 KB Gestió de Projectes i Equips Humans [101859] / Vecino Cubero, Juan Miguel ; Escola de Prevenció i Seguretat Integral (Bellaterra, Catalunya)
 Adquirir un nivell suficient de comprensió de les fases, mètodes i avaluació de projectes i de la seva aplicació pràctica.  Tenir la capacitat de, a partir d'un conjunt suficient de dades, definir el projecte, les principals fites i les possibles contingències. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  
4.
9 p, 680.1 KB metodologia per a la redacció de projectes II [101826] / Font Fabra, Montserrat ; Escola de Prevenció i Seguretat Integral (Bellaterra, Catalunya)
Familiaritzar-se en els tipus de projectes d'emergències i les seves normatives a nivell autonòmic, municipal i privat. Assumir les pautes d'estructura més freqüents de els projectes de seguretat i emergències. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  
5.
4 p, 852.5 KB Projectes i Gestió de l'Empresa Informativa [20733] / Mateo, Rosario de ; Giral, Eugeni ; Bergés, Laura ; Sabater, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
3 p, 69.9 KB Disseny i Metodologia de Projectes en Ecologia Terrestre [42921] / Piñol Pascual, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquest mòdul ofereix un nexe entre la formació més teòrica i genèrica oferta en els mòduls anteriors del màster i la seva aplicació, en el treball de fi de màster, a la resolució d'un problema determinat en l'àmbit de l'ecologia terrestre. [...]
Este módulo ofrece un nexo entre la formación más teórica y genérica ofrecida en los módulos anteriores del máster y su aplicación, en el trabajo de fin de máster, a la resolución de un problema determinado en el ámbito de la ecología terrestre. [...]

2018-19
Màster Universitari en Ecologia Terrestre i Gestió de la Biodiversitat [1155]
2 documents
7.
3 p, 69.1 KB Disseny i Metodologia de Projectes en Gestió de Fauna i Flora [42922] / Guardia Valle, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquest mòdul ofereix un nexe d'unió entre la formació més teòrica i generalista que s'ofereix en els mòduls inicials del màster, per un costat, i la pràctica que suposa la realització del treball de fi de màster. [...]
This module offers a link between the most theoretical and general training that is offered in the initial modules of the master's degree, on the one hand, and the practice that involves the completion of the final master's degree. [...]
Este módulo ofrece un nexo de unión entre la formación con estructura más teórica y generalista que se ofrece en los módulos del inicio del máster, por un lado, y la aplicación práctica que supone la elaboración de trabajo de fin de máster. [...]

2018-19
Màster Universitari en Ecologia Terrestre i Gestió de la Biodiversitat [1155]
3 documents
8.
5 p, 81.9 KB Creació i Desenvolupament de Projectes de Recerca Aplicats al Periodisme [43965] / Simelio Sola, Nuria ; Velázquez García-Talavera, Teresa ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul pretén acostar a l'estudiant al disseny, la creació i el desenvolupament de projectes de recerca bàsica i aplicada a l'àrea del periodisme i de la innovació en continguts digitals. L'estudiant aprendrà a aplicar la planificació del treball científic per a la recerca en mitjans, així com a utilitzar les tècniques de recerca quantitatives i qualitatives per a la recerca a l'àrea dels mitjans i la comunicació digital. [...]
El módulo pretende acercar al estudiante al diseño, la creación y el desarrollo de proyectos de investigación básica y aplicada en el área del periodismo y de la innovación en contenidos digitales. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
9.
4 p, 72.1 KB Redacció i Execució de Projectes [102491] / Perís Miras, Marc ; Sanchez Peña, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu és que l'estudiant es familiaritzi amb tota la dinàmica originada al voltant de la realització d'un projecte de disseny d'una planta química industrial. S'enfatitzaran tres blocs principals: I: Planificació i organització d'un projecte. [...]
2018-19
Grau en Química [953]  
10.
5 p, 80.2 KB Disseny d'Aplicacions i Gestió de Projectes [43850] / Meneses Benitez, Montse ; Grau Sala, Ramon ; Bolta Torrell, Helena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Mòdul comú a ambdues especialitats que compren dos àmbits metodològics diferents encara que complementaris. D'una part, proporciona la formació necessària per l'anàlisi i disseny d'aplicacions informàtiques personalitzades d'usuari final, que inclou les diferents metodologies (Waterfall, Prototyping, Incremental, Agile, Scrum, entre altres) d'anàlisis de necessitats dels usuaris / organització, anàlisis de requeriments funcionals i no funcionals de l'aplicació, desenvolupament de casos d'us, disseny funcional de l'aplicació, disseny d'interfases d'usuari, avaluació d'alternatives tecnològiques d'implementació, planificació de les fases de desenvolupament i programació de l'aplicació, verificació i depuració, i seguiment al llarg del cicle de vida de l'aplicació. [...]
Módulo común a ambas especialidades que comprende dos ámbitos metodológicos distintos aunque complementarios. Por una parte, proporciona la formación necesaria para el análisis y diseño de aplicaciones informáticas personalizadas de usuario final, que incluye las distintas metodologías (Waterfall, Prototyping, Incremental, Agile, Scrum, entre otras) de análisis de necesidades de los usuarios / organización, análisis de requerimientos funcionales y no funcionales de la aplicación, desarrollo de casos de uso, diseño funcional de la aplicación, diseño de interfaces de usuario, evaluación de alternativas tecnológicas de implementación, planificación de las fases de desarrollo y programación de la aplicación, verificación y depuración, y seguimiento a lo largo del ciclo de vida de la aplicación. [...]

2018-19
Màster Universitari en Geoinformació [1373]
2 documents

Materials acadèmics : 265 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 4 registres trobats  
1.
Projectes d'innovació en la digitalització, estudi i gestió del patrimoni / Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   
2.
Biblioteca d'Humanitats : projectes dirigits tant a la digitalització com a la gestió de documents / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   
3.
Taller de Projectes del Grup DHIGECS, UB / Santacana Mestre, Joan (Universitat de Barcelona) ; Martínez Gil, Tània (Universitat de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Caracterització i anàlisi de materials en Patrimoni Cultural. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014  
4.
1573x2167, 339.0 KB Que hi volem a les cotxeres? : exposició dels projectes presentats al concurs d'idees
Barcelona : Impr. J. Benet, 1977  

Fons personals i institucionals 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 2.9 MB Quadres de Projectes de Recerca amb Subvenció Específica, de Pere Pascual (asessora i Física) i Nuria Barberán.
1982  
2.
5 p, 2.7 MB Carta del Dr. Xavier Testar (Centre d'Innovació Les Cúpules) comunicant algunes claus d'accés i adjuntant Instruccions per a la Instal·lació i Utilització de l'Aplicació "Extractes Ròssec de Projectes de la Fundació...". / Testar, Xavier
1996  
3.
1 p, 468.3 KB Carta del Departament de Gestió i Administració de Projectes de la Fundació Bosch i Gimpera demanant documentació urgent abans de període de vacances. / Fundació Bosch i Gimpera
1995  
4.
1 p, 656.7 KB Carta del Departament de Gestió i Administració de Projectes de la Fundació Bosch i Gimpera demanant documentació urgent abans de període de vacances. / Fundació Bosch i Gimpera
1993  
5.
1 p, 446.5 KB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, sobre la situació contractual de Maria del Mar Álvarez San Martín. / Fundació Bosch i Gimpera
1994  
6.
1 p, 418.1 KB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, demanant documentació urgent abans del canvi d'any. / Fundació Bosch i Gimpera
1994  
7.
3 p, 1.7 MB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, adjuntant Normativa Acadèmico-Docent: Modificació de la Normativa Econòmica. / Fundació Bosch i Gimpera
1995  
8.
3 p, 2.0 MB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, adjuntant Contrato de Trabajo a Tiempo Parcial entre la Fundació Bosch i Gimpera i Ana López Degoicoechea Ceniga per a ser-li entregat. / Fundació Bosch i Gimpera
1995  
9.
2 p, 1.4 MB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, adjuntant Comunicación de Prórroga de Contrato de Trabajo Parcial entre la Fundació Bosch i Gimpera i Maria del Mar Álvarez San Martín. / Fundació Bosch i Gimpera
1994  
10.
1 p, 378.6 KB Carta de Marta Eri Rufat (Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera) a Pere Pascual sobre la situació contractual de Maria del Mar Álvarez Sanmartín. / Fundació Bosch i Gimpera ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1995  

Fons personals i institucionals : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.