Resultats globals: 572 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 60 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 12 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 26 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 443 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 6 registres trobats
Fons personals i institucionals, 17 registres trobats
Articles 60 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 516.1 KB Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei. Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i pro-socials de 575 estudiants d'educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d'un qüestionari. [...]
canvis de 23 estudiants. Els resultats mostren com els estudiants solen tenir una percepció molt alta sobre les pròpies capacitats i que els alumnes que fan projectes amb compromís social, com l'ApS, perceben que han millorat més les seves.
competències.
This research shows the results of the students' perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences. [...]
their own competences very highly. It also demonstrates that the students who implement Engagement projects,such as Service Learning, feel that they have improved their competences.

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
2.
16 p, 334.7 KB La transferencia de los proyectos de innovación docente : un estudio sobre su capacidad de transformar la enseñanza y el aprendizaje / Feixas, Mònica (Zurich University of Teacher Education) ; Martínez-Usarralde, María-Jesús (Universitat de València)
El artículo reflexiona sobre la capacidad de los proyectos de innovación docente financiados en convocatorias universitarias para transformar las prácticas educativas, la cultura de aprendizaje de los equipos pedagógicos, el desarrollo de titulaciones y el avance de la didáctica de la disciplina (Scholarship of Teaching and Learning - SoTL). [...]
L'article reflexiona sobre la capacitat dels projectes d'innovació docent finançats en convocatòries universitàries per transformar les pràctiques educatives, la cultura d'aprenentatge dels equips pedagògics, desenvolupar titulacions i avançar en la didàctica de la disciplina o la Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). [...]
The article analyses the capacity of university-funded educational innovation projects to transform teaching practices, the learning culture of teaching teams, the development of study programmes and the advancement of the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1407
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 69-84  
3.
6 p, 393.0 KB Espais de fabricació comunitaris en l'educació primària : involucrant l'alumnat de Grau en el procés de creació de projectes STEM amb espais de fabricació digital / Rios Rubiras, Bernat (Escola L'Horitzó (Barcelona, Catalunya))
Aquest article relata una activitat desenvolupada al llarg del primer quadrimestre amb l'alumnat de 4t del Grau en Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Es tracta d'una activitat desenvolupada conjuntament amb l'espai de fabricació UAB OpenLabs de la facultat d'Enginyeria. [...]
This article relates an activity developed during the first term, with the students of 4th of the Degree in Primary Education of the Autonomous University of Barcelona (UAB). This is an activity developed in conjunction with the UAB OpenLabs manufacturing space of the Faculty of Engineering. [...]
Este artículo relata una actividad desarrollada a lo largo del primer cuatrimestre con el alumnado de 4º de Grado en Educación Primaria de la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB). Se trata de una actividad desarrollada conjuntamente con el espacio de fabricación UAB OpenLabs de la Facultad de Ingeniería. [...]

2021 - 10.5565/rev/ciencies.442
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 42 (2021) , p. 40-45 (El Racó STEAM)  
4.
3 p, 617.9 KB Projectes educatius inclusius a través de les arts en escoles de primària / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Román Humanes, Patricia
La presència dels nens i nenes immigrants a les escoles obre la porta a un escenari, que permet incorporar nous coneixements i enriquir el currículum escolar de l'alumnat amb el patrimoni artístic i cultural dels/les nouvinguts/des. [...]
La presencia de los niños y niñas inmigrantes en las escuelas abre la puerta a un escenario que permite incorporar nuevos conocimientos y enriquecer el currículo escolar del alumnado con el patrimonio artístico y cultural de los/las recién llegados/das. [...]

2021
UAB divulga, Juny 2021
2 documents
5.
22 p, 564.3 KB Qui decideix sobre la música a l'escola? : investigant l'equilibri entre perfils professionals i projectes escolars / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El present article té per objectiu reflexionar sobre la importància de la figura del professorat de mú-sica a l'hora de configurar la seva assignatura respecte al que s'indica en el projecte educatiu de centre dins de l'etapa d'educació primària. [...]
El presente artículo tiene como objetivo reflexionar sobre la importancia de la figura del maestro de música en cuanto a laconfiguración de su asignatura respecto a lo que se indica en el proyecto educa-tivo de centro en la etapa de educación primaria. [...]
Le présent article a pour objectif d'engager une réflexion sur l'importance de la figure des profes-seurs de musique pour la configuration de cette matière par rapport aux indications figurant dans le projet éducatif d'enseignement primaire de l'établissement. [...]
This article reflects on the figure of the music teacher in the design of the school subject music education and as part of primary education mission statements and plans. In this qualitative case study of Joan Juncadella school in Barcelona, the data was collected through a literature review and interviews and observations of music classes and classes in other subjects, during the course of one school year. [...]

2020
Temps d'educació, Núm. 58 (2020) , p. 137-158  
6.
9 p, 275.3 KB Enfocant el disseny de projectes per fomentar una activitat científica escolar a secundària a través de l'ABP / Pérez-Torres, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Donada la importància actual de l'ús de projectes escolars per l'ensenyament de Ciències, en aquest article es vol reflexionar sobre les implicacions que té el seu disseny per fomentar unes pràctiques que siguin científiques. [...]
Considering the spreading use of school projects to Science teaching, this article wants to reflect upon the implications of project design so as to foster scientific practices. For that purpose, three current project-based learning approaches for Science teaching and learning are discussed regarding the available literature. [...]

2019 - 10.5565/rev/ciencies.409
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 38 (2019) , p. 18-26 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
7.
23 p, 364.7 KB Aprendizaje cooperativo basado en proyectos y entornos virtuales para la formación de futuros maestros / Navarro Soria, Ignasi (Universitat d'Alacant) ; González Gómez, Carlota (Universitat d'Alacant) ; López Monsalve, Begoña (Universitat d'Alacant) ; Contreras Fontanillo, Aurora (Universitat d'Alacant)
El presente estudio trata, mediante una serie de innovaciones en la práctica docente, el cómo mejorar la calidad del aprendizaje del alumnado del grado de magisterio, al tiempo que se trabajan habilidades necesarias para facilitar su crecimiento personal de cara al mundo laboral. [...]
Aquest estudi tracta, mitjançant una sèrie d'innovacions en la pràctica docent, la idea de com millorar la qualitat de l'aprenentatge de l'alumnat del grau de magisteri, alhora que s'hi treballen habilitats necessàries per facilitar el seu creixement personal de cara al món laboral. [...]
Through a series of innovations in teaching practice, this study examines how to improve the quality of learning among students enrolled in the teacher training degree through a series of innovations in teaching practice and the acquisition of skills to facilitate their personal growth with a view to the world of work. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.935
Educar, Vol. 55 Núm. 2 (2019) , p. 519-541 (Temas de investigación)  
8.
6 p, 526.9 KB Geologia viatjant : proposta didàctica de treball per projectes programada en 5E / Barbero Camps, Elisabet
A qui no li agradaria conèixer els indrets més bells i geològicament interessants de la Terra? En aquesta seqüència didàctica us proposo treballar la dinàmica interna i externa de la Terra a partir d'un context de viatges figurats pel món per quinze destinacions diferents. [...]
Who wouldn't want to get to know the most beautiful and geologically interesting places on the Earth? This didactic experience will allow you to study the internal and external dynamics of the Earth through a context of travelling to up to fifteen different destinations. [...]

2019 - 10.5565/rev/ciencies.400
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 37 (2019) , p. 2-7 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
9.
9 p, 752.8 KB 'Els nostres clàssics', 'Biblioteca Renaixença' i 'Biblioteca Verdagueriana' : realitzacions i projectes / Soberanas, Amadeu J. 1938-2014 (Amadeu-Jesús), (Biblioteca de Catalunya)
1991
Llengua & literatura, Núm. 4 (1991) , p. 579-587  
10.
8 p, 465.4 KB An Innovative, Competency-Based International CLIL Project : Are you brave enough? (International Projects: a space for expanding CLIL Methodologies) / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
One of the educational challenges we need to face in our hyper-connected world is the need for learning in an authentic, international and integrated environment (OECD 2017a). Student international exchanges (both virtual and face-to-face mobility), have become one of the training experiences most appreciated by enterprises. [...]
Un dels reptes educatius als quals hem enfrontar-nos en el nostre món hiperconnectat és la necessitat d'aprendre en un entorn autèntic, internacional i integrat (OCDE 2017). Els intercanvis internacionals d'estudiants (tant virtuals com presencials) s'han convertit en una de les experiències de capacitació més apreciades per les empreses. [...]
Uno de los desafíos educativos a los que debemos enfrentarnos en nuestro mundo hiperconectado esla necesidad de aprender en un entorno auténtico, internacional e integrado (OCDE 2017a). Los intercambios internacionales de estudiantes (tanto virtuales como presenciales) se han convertido en una de las experiencias de capacitación más apreciadas por las empresas. [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.5
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 29-36 (Articles)  

Articles : 60 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
25 p, 2.3 MB L'elaboració del Pla de Gestió de dades : l'experiència de tres projectes de la UAB / Rico-Castro, Pilar (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)) ; Font Paz, Carme, 1972- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rimola, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Schlingmann, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Presentació dins la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2022, on Pilar Rico, de FECYT, fa una introducció sobre la política de dades obertes en el programa Horizon Europe de la Comissió Europea. [...]
2022
Setmana Internacional de l'Accés Obert. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2022
5 documents
2.
1 p, 1001.4 KB Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
2018
X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018  
3.
12 p, 896.2 KB PADIR-H i HD-Lab : Nous projectes de la Biblioteca d'Humanitats / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2017
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 11es : 2017  
4.
4 p, 108.5 KB Projectes de recerca internacionals i Accés obert: l'experiència amb el CREAF / Fabregat, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2015
Accés obert al CREAF, : 2015  
5.
15 p, 701.4 KB L'administració-e, projecte de projectes: l'experiència a la UAB / Borfo i Bach, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  
6.
1 p, 798.5 KB La Innovació docent : projectes de millora de la qualitat docent (MQD) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
7.
31 p, 614.3 KB Reptes i projectes de futur al Servei de Biblioteques / Gómez Escofet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2010
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 4a : 2010  
8.
7 p, 33.1 KB Una experiència d'aprenentatge basada en projectes en l'àmbit de la informàtica / Lapedriza, Àgata (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Benavente i Vidal, Robert (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ferrer, Miquel (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Garcia, Jaume (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Sánchez Albaladejo, Gemma (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l'adaptació a l'EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d'Enginyeria Informàtica de la UAB. Per a aquesta adaptació s'ha utilitzat, entre d'altres, una metodologia d'aprenentatge basada en un projecte comú. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
9.
6 p, 101.3 KB Nova metodologia per a la docència de projectes fi de carrera basada en grups de debat i cooperació / Franco Puntes, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Morajko, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
En aquest treball s'analitza un canvi metodològic durant la realització i seguiment del Projectes de Fi de Carrera (PFC), que permeti un seguiment actiu, afavoreixi el treball en grups col·laboratius, la avaluació formativa, amb l'objectiu de millorar la qualitat i els resultats acadèmics dels Projectes de Fi de Carrera. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008
2 documents
10.
14 p, 992.5 KB CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya) ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Contribucions a jornades i congressos : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
15 p, 409.6 KB Quan un i un sumen més de dos : Les bastides multilingües en els projectes que incorporen l'Aprenentatge Integrat de Llengua i Contingut / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 295-309  
2.
20 p, 3.5 MB Docència per projectes, tècnica legislativa i noves tecnologies en la docència d'història del dret / Espuny, Maria Jesus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Velo Fabregat, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Vallès Muñío, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2021 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 8)
Experiències docents innovadores a la UAB, 2021, p. 29-47  
3.
6 p, 979.8 KB Quines són les aspiracions socioprofessionals i els projectes de vida dels nois i noies en un context de crisi econòmica? / Olmos Vila, Rafa ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) 2018 (Docs ; 1)
Què està passant al món? Què estem ensenyant?, 2018, p. 325-334  
4.
3 p, 133.3 KB Publicació en obert de les dades de recerca dels projectes d'investigació de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca
2020  
5.
47 p, 12.6 MB Tomàs Aymat : 30 reproduccions de tapissos i projectes / Llorens i Artigas, Josep, 1892-1980
Monografia sobre Tomàs Aymat escrita per Josep Llorens Artigas i publicada a Barcelona l'any 1926. Inclou 30 reproduccions de tapissos i catifes.
Monograph on Tomàs Aymat written by Josep Llorens Artigas and published in Barcelona in 1926. It includes 30 reproductions of tapestries and carpets.
Monografía sobre Tomás Aymat escrita por Josep Llorens Artigas y publicada en Barcelona en 1926. Incluye 30 reproducciones de tapices y alfombras.

Barcelona : Ed. Quatre coses, 1926 (Monografies d'art Arts aplicades)  
6.
47 p, 12.0 MB A. Puig Gairalt : 31 reproduccions d'edificis i projectes / Sacs, Joan, 1878-1948
Monografia sobre l'arquitecte Antoni Puig Gairalt escrita per Joan Sacs i publicada l'any 1926 a Barcelona. Conté reproduccions d'edificis i projectes de l'arquitecte.
Monograph on the architect Antoni Puig Gairalt written by Joan Sacs and published in 1926 in Barcelona. Contains reproductions of buildings and architect's projects.
Monografía sobre el arquitecto Antoni Puig Gairalt escrita por Joan Sacs y publicada en 1926 en Barcelona. Contiene reproducciones de edificios y proyectos del arquitecto.

Barcelona : Quatre Coses, 1926  
7.
12 p, 1.6 MB Experiència d'aplicació de la metodologia d'aprenentatge per projectes en assignatures d'Enginyeria Informàtica per a una millor adaptació als crèdits ECTS i a l'EEES / Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Gil, Debora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Julià, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest article es presenta una experiència realitzada els cursos 2005-2006, 2006-2007 i 2007-2008 en aprenentatge basat en projectes (ABP) -en anglès, Project Based Learning (PBL)- com un dels itineraris per cursar Gràfics per Computador 2, assignatura optativa de tercer curs d'Enginyeria Informàtica, titulació impartida a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
En este artículo se presenta una experiencia de aprendizaje basado en proyectos (Project Based Learning- PBL) desarrollada en los cursos 2005-2006, 2006-2007 y 2007-2008 como uno de los itinerarios para cursar Gráficos por Computador 2, asignatura optativa de tercer curso de Ingeniería Informática, titulación impartida en la Escuela Técnica Superior de Ingeniería (ETSE) de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
This article presents an experiment performed in academic years 2005-06, 2006-07 and 2007-08 on Project Based learning (PBL) as one of the tracks for students in Computer Graphics 2, an elective course in the third year of Computer Engineering, a degree offered at the Higher School of Engineering (ETSE) at the Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 57-68
4 documents
8.
216 p, 4.4 MB Llibre blanc de la universitat de Catalunya : estratègies i projectes per a la universitat catalana / Associació Catalana d'Universitats Públiques
Universitat vol dir generació de coneixement, vol dir nous models científics, socials i humanístics que impulsen el progrés, la convivència, la cohesió i l'afany de superació. Vol dir tenir consciència de la missió que tenim encomanada, vol dir autonomia del saber. [...]
Barcelona : ACUP, 2008

Conté: [1]. Estratègies i projectes per a la universitat catalana -- [2]. Resum executiu.

2 documents

Documents de recerca 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
175 p, 3.1 MB Els projectes a l'aula de ciències de secundària : identificació de tensions i tipologies / Pérez i Torres, Miquel ; Márquez, Conxita, dir. ; Couso, Digna, dir.
La tesi doctoral Els projectes a l'aula de ciències de secundària: identificació de tensions i tipologies neix amb la intenció de comprendre i caracteritzar les noves propostes d'ensenyament aprenentatge de ciències associades a un moviment d'innovació pedagògica propagat pel territori català i espanyol durant la darrera dècada. [...]
La tesis doctoral Los proyectos en el aula de ciencias de secundaria: identificación de tensiones y tipologías nace con la intención de comprender y caracterizar las nuevas propuestas de enseñanza aprendizaje de ciencias asociadas a un movimiento de innovación pedagógica propagado por el territorio catalán y español durante la última década. [...]
The doctoral thesis Projects in secondary school science classroom: identification of tensions and typologies was born with the intention of understanding and characterizing the new science teaching-learning proposals associated with a pedagogical innovation movement spread throughout the Catalan and Spanish territory during the last decade. [...]

2022  
2.
68 p, 1.5 MB Dragos Manager : Desenvolupament d'un programa de gestió de projectes per a traductors / Pérez Atienza, Daniel ; Piqué Huerta, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest projecte hem dissenyat i desenvolupat una eina informàtica que hem anomenat Dragos Manager amb l'objectiu de facilitar i agilitzar alguns processos i tasques de la gestió de projectes de traducció. [...]
En este proyecto hemos diseñado y desarrollado una herramienta informática a la que hemos llamado Dragos Manager con el objetivo de facilitar y agilizar ciertos procesos y tareas de la gestión de proyectos de traducción. [...]
In this project we have designed and developed a computer tool called Dragos Manager with the aim of facilitating and speeding up certain processes and tasks in the management of translation projects. [...]

2020
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  
3.
36 p, 1.6 MB Com t'imagines la vida amb 30 anys? Joventut, projectes de futur i vida quotidiana / Said Xixons, Hayat ; Tarrés Vallespí, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La següent recerca analitza com algunes variables del context social del jovent es relacionen amb la constitució del projecte de vida, principalment pel que fa a aspectes quotidians (família i temps d'oci). [...]
La siguiente investigación analiza como algunas variables del contexto social de la juventud se relacionan con la constitución del proyecto de vida, principalmente en aspectos cotidianos (familia y tiempo de ocio). [...]
The following research analyzes the link between young people's social context and their life projects, especially the aspects related to everyday life. Through an intersectional lens, there are eleven life projects of young people (aged 18 to 28) documented and analyzed, focusing on their connections to gender, age and social class.

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
4.
134 p, 2.5 MB Periodisme per fer visible la participació de les dones en els projectes de millora de barris subvencionats per la Generalitat de Catalunya. Segona fase 2010-2011 / Moreno Sardà, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corcoy, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aguilar Pérez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Laboratori de Comunicació Pública de la UAB; Feminari Dones i Cultura de Masses de la UAB, 2011  
5.
76 p, 1.9 MB Periodisme per a fer visible la participació de les dones en els projectes de millora de barris subvencionats per la Generalitat de Catalunya / Moreno Sardà, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aguilar Pérez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corcoy, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marín-Ochoa, Beatriz-Elena ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Simelio i Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valero Sancho, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Laboratori de Comunicació Pública de la UAB; Feminari Dones i Cultura de Masses de la UAB, 2009  
6.
61 p, 293.7 KB Voluntary childlessness, fertility 'plans' and the 'demand' for children : evidence from eurobarometer surveys / MacInnes, John
Voluntary childlessness is a more complex phenomenon than it may at first sight appear. This is especially true as it may be very difficult to distinguish decisions about the timing of children from a decisions about whether or not to have them at all. [...]
La infecunditat voluntària és un fenomen complex. Hi ha molts problemes per distingir les decisions sobre el calendari de tenir fills de les decisions sobre tenir-ne o no tenir-ne. Evidències procedents de les enquestes Eurobarometer, bassades en la informació donada pels entrevistats sobre els seus 'plans' reproductius originals, demostren que aquests rarament es compleixen. [...]
Infecundidad voluntaria es un fenómeno complejo. Hay muchos problemas en distinguir decisiones sobre el calendario de tener hijos y decisiones sobre tener o no tenerlos. Evidencias procedentes de las encuestas Eurobarometer, basadas en la información dada por los entrevistados sobre sus 'planes' reproductivos originales demuestra que estos raramente se cumplen. [...]

Bellaterra : Centre d'Estudis Demogràfics, 2006 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 287)  
7.
11 p, 2.0 MB Aplicació de suport a la selecció de projectes i assignació d'equips / Díaz Cívico, Edgar ; López Peña, Antonio M. (Antonio Manuel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A la universitat tenim assignatures en les que es duen a terme processos relatius a la selecció de projectes i a la formació d'equips de treball per a aquests projectes. Actualment, els responsables d'aquestes assignatures elaboren les tasques de forma manual, el que implica una gran inversió en temps i una major dificultat per a treballar amb totes les dades tenint en compte que es troben dividides en diversos orígens. [...]
In college we have subjects where there are processes related to the projects selection and related to make work teams for this projects. Nowadays, those subject managers do the tasks manually, what it means a big investment in time and bigger complexity to work with all the data divided in different sources. [...]
En la universidad tenemos asignaturas en las que se llevan a cabo procesos relativos a la selección de proyectos y a la formación de equipos de trabajo para estos proyectos. Actualmente, los responsables de estas asignaturas elaboran las tareas de forma manual, lo que implica una gran inversión en tiempo y una mayor dificultad para trabajar con todos los datos teniendo en cuenta que se encuentran divididas en diferentes orígenes. [...]

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
52 p, 1004.8 KB Com optimitzar el treball col·laboratiu en un entorn d'aprenentatge per projectes / Blasco Paino, Natalia ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el grau de treball col·laboratiu que va tenir lloc durant una seqüència didàctica a uns alumnes de segon d'ESO que consistia en la creació i redacció en grup d'un text narratiu seguint la tipologia de la llegenda urbana. [...]
2019  
9.
92 p, 5.7 MB Mapa de la gestió de projectes de l'Economia Social i Solidària / Duocastella Pla, Elisabet ; Estapé-Dubreuil, Glòria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El propòsit del treball és el d'elaborar un mapa de la gestió de projectes de les entitats de l'economia social i solidària a Catalunya, mapa en el qual s'han de incloure els principals indicadors de la gestió de projectes per cada entitat. [...]
El propósito del trabajo es el de elaborar un mapa de la gestión de proyectos de las entidades de la economía social y solidaria en Catalunya, mapa en el que se incluirán los principales indicadores de la gestión de proyectos para cada entidad. [...]
The work purpose is to create a map of the social economy entities and project management at Catalonia, the map will include the main project management performance indexes for each entity. The first part includes a state of the art between social economy and project management. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
10.
27 p, 1.7 MB Creació d'una cooperativa d'impuls de projectes socials a Zona Nord-Barcelona / Mesas Ruiz, Esther ; Estapé-Dubreuil, Glòria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Treball final de Postgrau en Economia Social i Solidària, que planteja la proposta d'un projecte global a la Zona Nord de la ciutat de Barcelona. La creació d'un ecosistema econòmic i social local, mitjançant el disseny i impuls de projectes amb els criteris de la sostenibilitat, el cooperativisme i l'ecologia, en l'àmbit de la economia social i solidària. [...]
Trabajo final de Postgrado en Economia Social y Solidaria, que plantea la propuesta de un proyecto global en la Zona Norte de la ciudad de Barcelona. ​​La creación de un ecosistema económico y social local, el diseño y el impulso de proyectos con criterios de la sostenibilitat, el cooperativismo y la ecología, en el ámbito de la economía social y solidaria. [...]
Postgraduate work in Solidarity Economy, which proposes the idea of a global project in the Northern Zone of the city of Barcelona. The creation of a local economic and social ecosystem, promoting projects on the sustainability, cooperativism and ecology,social and solidarity economy. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  

Documents de recerca : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
25 p, 280.1 KB Avaluar projectes d'educació per la pau : informe resum / Barbeito Thonon, Cecile ; Caireta, Marina ; Vidal Novellas, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008
2 documents

Materials acadèmics 443 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 105.5 KB Gestió de Projectes en un Banc de Sang i Teixits [44440] / Garcia Lopez, Joan ; Smid, Martin ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
Aquest mòdul tractarà la gestió de projectes aplicada a les especificitats dels bancs de sang, les cèl·lules, els teixits i altres substàncies d'origen humà. S'hi introduiran coneixements, tècniques i eines bàsiques per gestionar les diferents àrees involucrades en el desenvolupament de qualsevol projecte dins de l'organització, i que siguin més avançades que els coneixements tècnics específics tractats en altres mòduls del màster. [...]
This module will deal with project management applied to the specifics of blood, cell, tissue banks and other substance of human origin. Knowledge, techniques and basic tools will be introduced to manage the different areas involved in the development of any project within the organisation, and that are more advanced than the specific technical knowledge dealt with in other master's degree modules. [...]
Este módulo tratará la gestión de proyectos aplicada a las especificidades de los bancos de sangre, células, tejidos y otras sustancias de origen humano. Se introducirán conocimientos, técnicas y herramientas básicas para gestionar las distintas áreas involucradas en el desarrollo de cualquier proyecto dentro de la organización, y que sean más avanzadas que los conocimientos técnicos específicos tratados en otros módulos del máster. [...]

2022-23
Màster Universitari en Medicina Transfusional i Teràpies Cel·lulars i Tissulars / Master's Degree in Transfusion Medicine and Cellular and Ti [1477]
3 documents
2.
5 p, 104.4 KB Gestió de Projectes [43779] / Cid Leal, María Pilar ; Ballonga Xaver, Jordi ; Esqué, Rosa Maria ; Arevalillo Doval, Juan Jose ; Mata Pastor, Manuel ; Marin Lopez, Dolors ; Torres Hostench, Olga ; Nogueras Bastardo, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aprendre els fonaments de la gestió de projectes. Aprendre com es gestionen els projectes de localització. Aprendre com es gestionen projectes amb traducció automàtica. Aprendre a aplicar tècniques de SEO (Search Engine Optimisation) i SEM (Search Engine Marketing). [...]
Learn the principles of project management. Learn how localization projects are managed. Learn how to manage projects with machine translation. Learn how to apply SEO (Search Engine Optimisation) and SEM (Search Engine Marketing) techniques. [...]
Aprender los fundamentos de la gestión de proyectos. Aprender cómo se gestionan proyectos de localización. Aprender cómo se gestionan proyectos con traducción automática. Aprender a aplicar técnicas de SEO (Search Engine Optimisation) y SEM (Search Engine Management). [...]

2022-23
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]
3 documents
3.
6 p, 111.6 KB Creació i Gestió de Projectes Digitals en Matèria Cultural [44255] / González Marcén, Paloma ; Masriera, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la planificació integral de projectes d'innovació cultural i d'humanitats en un entorn plenament digital. Es proporcionen els materials i els mètodes que permetin planificar el projecte usant eines digitals, determinant el públic potencial, l'accessibilitat a les dades culturals, humanístics, patrimonials per a tota la població, el seu àmbit territorial i institucional i els agents socials implicats. [...]
This module pretends to enter to the alumnado in the integral planning of projects of cultural innovation and of humanities in some fully digital surroundings. They provide the materials and the methods that allow to schedule the project using digital tools, determining the potential public, the accessibility to the cultural data, humanistic, patrimoniales for all the population, his territorial and institutional field and the social agents involved. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en la planificación integral de proyectos de innovación cultural y de humanidades en un entorno plenamente digital. Se proporcionan los materiales y los métodos que permitan planificar el proyecto usando herramientas digitales, determinando el público potencial, la accesibilidad a los datos culturales, humanísticos, patrimoniales para toda la población, su ámbito territorial e institucional y los agentes sociales implicados. [...]

2022-23
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
4.
3 p, 98.2 KB Disseny i Metodologia de Projectes en Gestió de Fauna i Flora [42922] / Saez Goñalons, Llorenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquest mòdul ofereix un nexe d'unió entre la formació més teòrica i generalista que s'ofereix en els mòduls inicials del màster, per un costat, i la pràctica que suposa la realització del treball de fi de màster. [...]
This module offers a link between the most theoretical and general training that is offered in the initial modules of the master's degree, on the one hand, and the practice that involves the completion of the final master's degree. [...]
Este módulo ofrece un nexo de unión entre la formación con estructura más teórica y generalista que se ofrece en los módulos del inicio del máster, por un lado, y la aplicación práctica que supone la elaboración de trabajo de fin de máster. [...]

2022-23
Màster Universitari en Ecologia Terrestre i Gestió de la Biodiversitat [1155]
3 documents
5.
3 p, 97.8 KB Disseny i Metodologia de Projectes en Ecologia Terrestre [42921] / Piñol, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquest mòdul ofereix un nexe entre la formació més teòrica i genèrica oferta en els mòduls anteriors del màster i la seva aplicació, en el treball de fi de màster, a la resolució d'un problema determinat en l'àmbit de l'ecologia terrestre. [...]
This module provides a link between the theoretical and methodological training offered in previous modules of the master and its application to solving a specific problem in the field of terrestrial ecology. [...]
Este módulo ofrece un nexo entre la formación más teórica y genérica ofrecida en los módulos anteriores del máster y su aplicación, en el trabajo de fin de máster, a la resolución de un problema determinado en el ámbito de la ecología terrestre. [...]

2022-23
Màster Universitari en Ecologia Terrestre i Gestió de la Biodiversitat [1155]
3 documents
6.
11 p, 129.5 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramon Riba, Antoni ; Nociarová, Dominika ; Empain, Joanna ; Zurita Soto, Juan Manuel ; Benages Campins, Ester ; Garí, Bernat ; Cuesta Torralvo, Elisabeth ; Ortiz Guitart, Anna ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Armentano Oller, Núria ; Rodriguez Marin, Melina ; Cánovas Hernández, Germán ; Furio Bruno, Marc ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Luján Feliu, Oriol ; Mojica Gasol, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 108.2 KB Gestió Empresarial i de Projectes [104531] / Valle Alvaro, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La matèria té per objectiu principal proveir dels conceptes bàsics sobre gestió empresarial i de projectes necessaris així com les competències i les habilitats necessàries per afrontar el món professional actual relacionat amb les ciutats intel·ligents i sostenibles.
The main objective of the course is to provide the basic concepts of business management and necessary projects, as well as the skills and abilities necessary to face the current professional world related to smart and sustainable cities.
La materia tiene como objetivo principal proveer de los conceptos básicos sobre gestión empresarial y de proyectos necesarios, así como las competencias y las habilidades necesarias para afrontar el mundo profesional actual relacionado con las ciudades inteligentes y sostenibles.

2022-23
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
8.
6 p, 112.6 KB Gestió de projectes i equips humans [104015] / Vecino Cubero, Miguel Vecino ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
• Adquirir un nivell suficient de comprensió de les fases, mètodes i avaluació de projectes i de la seva aplicació pràctica. • Tenir la capacitat de, a partir d'un conjunt suficient de dades, definir el projecte, les principals fites i les possibles contingències. [...]
Achieve a good level of understanding of the phases, methods and evaluation of projects and their practical application. . Develop the ability to, from a sufficient set of data, define the project, the main milestones and possible contingencies. [...]
Adquirir un nivel suficiente de comprensión de las fases, métodos y evaluación de proyectos y de su aplicación práctica. Tener la capacidad de, a partir de un conjunto suficiente de datos, definir el proyecto, los principales hitos y las posibles contingencias. [...]

2022-23
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents
9.
7 p, 111.0 KB Metodologia per a la redacció de projectes II [103999] / Font Fabra, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
• Familiaritzar-se en els tipus de projectes d'emergències i les seves normatives a nivell autonòmic, municipal i privat. • Assumir les pautes d'estructura més freqüents dels projectes d'seguretat i emergències. [...]
• Work on the types of emergency projects and their regulations at the regional, municipal and private levels. • Assume the most frequent structure guidelines of safety and emergency projects. • Contribute the theoretical and practical knowledge of the section of the structure of emergency planning, prevention and implementation. [...]
Familiarizarse en los tipos de proyectos de emergencias y sus normativas a nivel autonómico, municipal y privado. Asumir las pautas de estructura más frecuentes de los proyectas de seguridad y emergencias. [...]

2022-23
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents
10.
7 p, 111.5 KB Projectes i Seguretat [102434] / Benaiges, M. Dolors ; Palacios Bosch, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura consta de dues parts amb objectius clarament diferenciats. Part I: Projectes Conèixer les diferents fases d'un projecte químic i entendre una memòria d'un projecte. Saber dur a terme la programació temporal de tasques i l'anàlisis de rendibilitat econòmica d'un projecte. [...]
The subject consists of two parts with clearly differentiated objectives. Part I: Projects Know the different phases of a chemical project and understand a project report. Know how to carry out the temporary programming of tasks and the analysis of economic profitability of a project. [...]
La asignatura consta de dos partes con objetivos claramente diferenciados. Part I: Proyectos Conocer las diferentes fases de un proyecto químico y entender una memoria de un proyecto. Saber realizar la programación temporal de tareas y análisis de rentabilidad económica de un proyecto. [...]

2022-23
Grau en Enginyeria Química [1461]
Grau en Enginyeria Química [951]
3 documents

Materials acadèmics : 443 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 6 registres trobats  
1.
1024x768, 275.9 KB Silvopastoralismo: jornadas, cursos, organizaciones, proyectos / Fàbregas i Comadran, Xavier
Se presenta en formato fotografía, diversas jornadas, cursos, organizaciones y proyectos sobre silvopastoralismo.
Es presenta en format fotografia, diverses jornades, cursos, organitzacions i projectes sobre silvopastoralisme.

2021 (Memoria digital de producció animal)
53 documents
2.
Projectes d'innovació en la digitalització, estudi i gestió del patrimoni / Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   
3.
Biblioteca d'Humanitats : projectes dirigits tant a la digitalització com a la gestió de documents / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   
4.
Taller de Projectes del Grup DHIGECS, UB / Santacana Mestre, Joan (Universitat de Barcelona) ; Martínez Gil, Tània (Universitat de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Caracterització i anàlisi de materials en Patrimoni Cultural. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014  
5.
9.7 KB Seminari d'Arqueologia al Pròxim Orient (SAPPO) : vint-i-cinc anys de projectes de recerca i d'excavacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu dels 25 anys de treballs arqueològics al Pròxim Orient per part del grup de recerca SAPPO, del Departament de Prehistòria UAB.
2014  
6.
1573x2167, 339.0 KB Que hi volem a les cotxeres? : exposició dels projectes presentats al concurs d'idees
Barcelona : Impr. J. Benet, 1977  

Fons personals i institucionals 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1024x768, 275.9 KB Silvopastoralismo: jornadas, cursos, organizaciones, proyectos / Fàbregas i Comadran, Xavier
Se presenta en formato fotografía, diversas jornadas, cursos, organizaciones y proyectos sobre silvopastoralismo.
Es presenta en format fotografia, diverses jornades, cursos, organitzacions i projectes sobre silvopastoralisme.

2021 (Memoria digital de producció animal)
53 documents
2.
4 p, 2.9 MB Quadres de Projectes de Recerca amb Subvenció Específica, de Pere Pascual (asessora i Física) i Nuria Barberán
1982  
 Accés restringit a la UAB
3.
5 p, 2.7 MB Carta del Dr. Xavier Testar (Centre d'Innovació Les Cúpules) comunicant algunes claus d'accés i adjuntant Instruccions per a la Instal·lació i Utilització de l'Aplicació "Extractes Ròssec de Projectes de la Fundació..." / Testar, Xavier
1996  
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 468.3 KB Carta del Departament de Gestió i Administració de Projectes de la Fundació Bosch i Gimpera demanant documentació urgent abans de període de vacances / Fundació Bosch i Gimpera
1995  
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 656.7 KB Carta del Departament de Gestió i Administració de Projectes de la Fundació Bosch i Gimpera demanant documentació urgent abans de període de vacances / Fundació Bosch i Gimpera
1993  
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 446.5 KB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, sobre la situació contractual de Maria del Mar Álvarez San Martín / Fundació Bosch i Gimpera
1994  
 Accés restringit a la UAB
7.
1 p, 418.1 KB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, demanant documentació urgent abans del canvi d'any / Fundació Bosch i Gimpera
1994  
 Accés restringit a la UAB
8.
3 p, 1.7 MB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, adjuntant Normativa Acadèmico-Docent: Modificació de la Normativa Econòmica / Fundació Bosch i Gimpera
1995  
 Accés restringit a la UAB
9.
3 p, 2.0 MB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, adjuntant Contrato de Trabajo a Tiempo Parcial entre la Fundació Bosch i Gimpera i Ana López Degoicoechea Ceniga per a ser-li entregat / Fundació Bosch i Gimpera
1995  
 Accés restringit a la UAB
10.
2 p, 1.4 MB Carta de Marta Eri Rufat, Directora d'Administració de Projectes i de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, adjuntant Comunicación de Prórroga de Contrato de Trabajo Parcial entre la Fundació Bosch i Gimpera i Maria del Mar Álvarez San Martín / Fundació Bosch i Gimpera
1994  
 Accés restringit a la UAB

Fons personals i institucionals : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.