Resultats globals: 25 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 25 registres trobats
Materials acadèmics 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 107.5 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
The subject starts from the conception that the person develops throughout his life, therefore, is immersed in a process of continuous change, changes that affect different areas of the person, physical, cognitive, emotional and psychosocial Therefore, the subject follows an approach of the person's development throughout his life cycle. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
2.
5 p, 106.3 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Escotorin Soza, G. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
The subject starts from the conception that the person develops throughout his life, therefore, is immersed in a process of continuous change, changes that affect different areas of the person, physical, cognitive, emotional and psychosocial Therefore, the subject follows an approach of the person's development throughout his life cycle. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
3.
5 p, 104.9 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Escotorin Soza, G. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
The subject starts from the conception that the person develops throughout his life, therefore, is immersed in a process of continuous change, changes that affect different areas of the person, physical, cognitive, emotional and psychosocial Therefore, the subject follows an approach of the person's development throughout his life cycle. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
5 p, 104.4 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Escotorin Soza, G. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
5.
2 p, 1.5 MB Psicologia de la vellesa [26974] / Pérez-Salanova, Mercé ; Sánchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
4 p, 102.2 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
7.
4 p, 77.4 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
3 p, 2.1 MB Psicologia de la vellesa [26974] / Pérez-Salanova, Mercé ; Sánchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
3 p, 1.9 MB Psicologia de la vellesa [26974] / Pérez-Salanova, Mercé ; Sánchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
3 p, 2.2 MB Psicologia de la vellesa [26974] / Pérez-Salanova, Mercé ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.