Resultats globals: 54 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 54 registres trobats
Materials acadèmics 54 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 110.4 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Arozarena Cañamares, Esther ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
6 p, 107.5 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
The subject starts from the conception that the person develops throughout his life, therefore, is immersed in a process of continuous change, changes that affect different areas of the person, physical, cognitive, emotional and psychosocial Therefore, the subject follows an approach of the person's development throughout his life cycle. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
5 p, 106.3 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Escotorin Soza, G. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
The subject starts from the conception that the person develops throughout his life, therefore, is immersed in a process of continuous change, changes that affect different areas of the person, physical, cognitive, emotional and psychosocial Therefore, the subject follows an approach of the person's development throughout his life cycle. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
6 p, 111.9 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas, Ramon ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
1 p, 607.2 KB Psicologia evolutiva II [4188] / Perinat, Adolfo ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1990-91
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
5 p, 3.5 MB Psicologia evolutiva II [4188] / Roche, Roberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1990-91
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
6 p, 4.5 MB Psicologia evolutiva II [4188] / Roche, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1989-90
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
5 p, 104.9 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Escotorin Soza, G. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
The subject starts from the conception that the person develops throughout his life, therefore, is immersed in a process of continuous change, changes that affect different areas of the person, physical, cognitive, emotional and psychosocial Therefore, the subject follows an approach of the person's development throughout his life cycle. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
9.
6 p, 110.2 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas, Ramon ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
3 p, 2.3 MB Psicologia evolutiva II [4188] / Roche, Roberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1988-89
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 54 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.