Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.04 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
1406 [1406]  
2.
3 p, 95.6 KB Catalan Morphology [100697] / Cabré Monné, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Véase la versión catalana.
2019-20
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
2 documentos
3.
4 p, 105.3 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documentos
4.
5 p, 81.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documentos
5.
5 p, 83.0 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documentos
6.
5 p, 81.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2016-17
Psicopedagogia [1168]
3 documentos
7.
9 p, 335.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documentos
8.
4 p, 105.0 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Gairín Sallán, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 1. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions. [...]
2014-15
Psicopedagogia [1168]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.