Results overview: Found 2 records in 0.04 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
8 p, 109.3 KB Senyals i sistemes : de l'ensenyament a l'aprenentatge / Serrano, Javier 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
En aquest article es presenta una experiència docent en el camp de les enginyeries i mes en concret en una assignatura de caire molt matemàtic, Senyals i Sistemes. Les característiques addicionals que presenta l'assignatura es que té un nombre alt d'alumnes (més de 125) per grup, amb les metodologies tradicionals presentava un alt índex de suspesos i era gairebé impossible valorar el treball de l'alumne. [...]
In this paper we will present a teaching experience in the field of engineering and, more concretely, in a very mathematical subject, Signals and Systems. An additional characteristic to this subject is its high number of students (more than 125) per group, which before, with traditional teaching methods, presented a high index of student failure and made it practically impossible to value student work. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
8 p, 45.1 KB Senyals i sistemes : de l'ensenyament a l'aprenentatge / Serrano, Javier 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
En aquest article es presenta una experiència docent en el camp de les enginyeries i mes en concret en una assignatura de caire molt matemàtic, Senyals i Sistemes. Les característiques addicionals que presenta l'assignatura es que té un nombre alt d'alumnes (més de 125) per grup, amb les metodologies tradicionals presentava un alt índex de suspesos i era gairebé impossible valorar el treball de l'alumne. [...]
In this paper we will present a teaching experience in the field of engineering and, more concretely, in a very mathematical subject, Signals and Systems. An additional characteristic to this subject is its high number of students (more than 125) per group, which before, with traditional teaching methods, presented a high index of student failure and made it practically impossible to value student work. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.