No s'ha trobat cap coincidència exacta per d’ensenyament-aprenentatge, però canviant-lo per d ensenyament aprenentatge...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’estudi, però canviant-lo per l estudi...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.07 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 632.5 KB Seqüència d'ensenyament-aprenentatge per a l'estudi de la interacció llum-matèria a secundària / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Aquest article descriu una seqüència d'ensenyament-aprenentatge per a l'estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d'una sessió contextualitzada al voltant de l'efecte d'hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l'espectroscòpia IR.
2013 - 10.5565/rev/ciencies.96
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 2-8  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.