Resultats globals: 52 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 51 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
126 p, 12.8 MB La cohabitació d'antigues i noves pràctiques de consum cultural al Cementiri del Poblenou / Fumanal Sánchez, Laura ; Puchol Gómez, Júlia ; Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
2018
Grau en Sociologia [819]
2 documents

Materials acadèmics 51 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 176.0 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...]
Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
7 p, 156.1 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...]
Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
5 p, 143.7 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
2 p, 275.9 KB Sociologia del Consum [20657] / Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
5 p, 143.3 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
2 p, 194.4 KB Sociologia del Consum [20657] / Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
4 p, 75.8 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
6 p, 87.6 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Sensat Borràs, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
5 p, 88.3 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
6 p, 150.6 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics : 51 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.